4 kişi evde oturmuş birbirlerine bakıyor ve konuşmuyorlardı. Bu sesizliğe dayanamayan Gökan ayağa kalkıp "Aaa.yeter be konuşacaksanız konuşun sıkıldım be!" Diye bağırdı. Asiye'de ayağa kalktı "sevgilim haklı, ne konuşacaksa konuşulsun artık yeter." Dedi. Gökan Asiye'ye dönerek"sen bana 'sevgilim mi dedin' " diye sorunca Asiye hafif utangaçlıklıkla "evett." Dedi. Deniz ikisinin cilveleşmesine dayanamamış olacakki " gidin başka yerde cilveleşin!" Dedi. " ne kızıyonya. Yüru sevgilim yürü. Gidelim burdan." Dedi. Gökan Asiye'nin elini tutarken. " haklısın . Hem yanlız kalınca belki konuşurlar." Dedi ve evden çıktılar.
Deniz boğazını temizledi ve" Güneş , şey. Teklifimi.. düşündün mü? Yani...
Kararını verdin mi?" Zar zor konuşuyordu. " düşündüm" dedi Güneş. " kararım.... Deniz sanırım bende seni seviyorum." Deyince Deniz
" anladım beni sevmiyorsun. Ama olsun. Merak etme seni rahatsız...... bi dakka ne?!" Çok heycanlanmıştı. Deniz ayağa kalkınca Güneşte kalktı "nası ya... şimdi biz sevgiliyimiyiz?" Dedi Deniz . Güneş kaşlarını olumsuz anlamda kaldırdı. "Daha çıkma teklifi bile etmedun. " dedi Güneş.Bunun üzerine Deniz Güneş'in karşısında diz çöktü ve elini tuttu" Seni seviyorum Güneş benimle çıkarmısın?" Dedi. Güneş düşünürmüş gibi yaptıktan sonra " çıkarum ula." Dedi. Deniz ayağa kalkıp Güneş'e sarıldı. "Seni çok seviyorum.herşeyden çok." Diye fıslıdadı Deniz,Güneş'in kulağına...
_______Gökan'dan:
Israrla çalan telefonumu açmıştım. Polis merkezine acilen gitmemiz gerektiğini söylediğinde arabanın yönünü değiştirip merkeze çevirdim.
Asiye" Gökan ne oluyor?" Dedi. " bilmiyorum, merkezden çağırıyorlar." Dedim. " neden?" Dedi Asiye. " Bende bilmiyorum" dedim. " Deniz amirime haber verelimmi?" Dedi. " oraya bir gidelimde omdan sonra ararız." Dedim.Merkeze vardığımızda bahçedeki kalabalığı aşıp içeri girdik. Çok sayıda basın mesubu gelmişti. Müdürün yanına geçtik " müdürüm neler oluyor." Dedim. " daha ne olacak. Daha ne olacak. O Amir dediğiniz Deniz efendi bir suçluyu izinsizce alı koymuş ve başka bir suçluyuda para karşılığı serbest bırakmış!" Dedi bağırarak.
Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Deniz... Deniz böyle birşey yapmazdı bundan emindim. "Müdürüm bir yanlışlık olmalı Denzi amirim bunu yapmaz . Müdürü...." sözümü kesti burnumun dibine girip "yapmış işte! Yapmış anlıyomusun, YAPMIŞ" deyip geriçekildi. Asiye kolumdan tutup odadan dışarı çıkardı " Asiye Deniz bunu yapmaz bundan eminim. bunu yapmaz" dedim. " bende biliyorum yapmayacağını. Deniz'e haber vermemiz lazım." Dedi. Deniz'i aradım
" Deniz. Acil bişey var"
" bi sıkıntı mı var geleyim mi?"
" hayır gelme biz biraz sonra gelip anlatırız."
"Tamam nerde buluşalım?"
"Sen nerdesin?"
" Güneş'in evinde"
" tamam 2 saat sonra orda topalanıyoruz"
"Tamam"Telefonu kapattım " telefonda söyleyemezdim" dedim Asiye'ye.
______
Telefonu açtı
"Ne oldu hallede bildin mi?"
" evet . Dostum. Bu sefer biz kazanıyoruz. Bu sefer biz.."
....❤......
2016-♾ BFF
A❤B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz 'in Güneş'i
General FictionDeniz Eraslan 27 yaşında polis Ankara 'da yaşadığı sıkıntılardan dolayı memleketi Trapzon 'a dönmek zorunda kalan Deniz. Çocukluğundan beri anlaşamadığı kız (Güneş) ' in karşı komşusu olmak zorunda kalır . bu ikili sürekli atışmakta ve hiçb...