23.Bölüm

42 1 0
                                    

Yazardan:

Deniz Güneş ile  deniz  kenarındaydı.

"Deniz" dedi Güneş  "  sen iyisin değulmi" dedi.   Deniz kafasını evet anlamında salladı.  Güneş   Deniz'in elini tuttu. Deniz uzunca baktı eline
" Güneş sen benden hiç gitme   olurmu.." dedi sevdiği kadının gözlerinin içine bakarak.

1 hafta sonra

Deniz'den:

Gözlerimi yavaşça araladım.  Etraftaki karanlığı tepemdeki küçük bir lamba aydınlatıyordu. Bir sandaliyenin üzerinde oturuyordum.
Ellerim arkadan bağlanmıştı. Ayaklarımda bağlıydı.

Nerdeydim ? Kim getirmişti? Ne zamandan beri buradaydım?  Bilmiyordum.

" ooo uyanmışsınız Deniz Bey." Dedi biri. Yanıma gelince yüzünü görmüştüm.  Siyah yana doğru yatırılmış saçları, sık sakalları  vardı. Bu yüz bana çok tanıdık geliyordu.
"Ne oldu tanıyamadın mı?" Dedi adam . " tam 5 sene geçti Deniz. Koskoca 5 sene"  dedi.  Bir şey diyemedim . "  5 sene önce  birlikte omuz omuza çarpıştığın bir arkadaşın vardı  Ve o arkadaşının kendinden bile çok sevdiği bir nişanlısı vardı.  Hatırlaman gerekir hatta nişanlısını bile öldürdün..." demesiyle gözlerim açıldı. Birşey dememe müsade etmeden " işte o benim. Beddah kara. Hatırladın mı. Busemi nasıl katlettiğini hatırladın mı?"  Dedi ağlamaklı bir ses tonuyla.

Hatırlamıştım. Yanlış bir şey vardı. Nişanlısı teroristti. Bunu bir türlü anlayamamıştı. "Ben görevimi yerine getirdim." Dedim ." Senin görevin nişanlımı öldürmek değildi." Dedi öfkeyle. "Senin nişanlın bir teroristti ve bana ateş etti. " dedim.  Yüzüme inen yumurlukla  başımı sola çevirdım. " Buse terorist değil. Onu kandırdılar."  Ardından içeri biri daha  girdi  "sakin ol dostum." Dedi sakince. Bu  bu kişi babris'ti.

"Şüpelerimde haklı olduğumu biliyordum. Sen şerefsizin ta kendisisin." Dememle suratıma bir yumruk  indi. Sakince onlara döndüm. " beni kaçırarak neyi hedeflemeye çalışıyorsunuz?" Dedim.
" ben intikamımın peşindeyim" desi Beddah. " senin yüzünden milyonlarca param ve mallarım yerle bir oldu. Ve binlerce adamım öldü bunun bir karşılığı olmalı değil mi?" Dedi sinir bir ses tonuyla.

" neyse ,  bu gün burda  intikam için toplandık. Ama önce  işkenceye nedersiniz." Dedi babris.

_______

Dayak yemekten  halsiz kalmıştım. Yüzüm kan içindeydi bunu karşımdaki büyük  siyah ekrandan görebiliyordum.  Gülmeye başladım.
" neye gülüyorsun" dedi beddah.
Bir darbe daha. Her vurduğunda  gülüyordum. " Gülüyorsun demek. Bakalım bunu görüncede güle bilecekmisin. " dedi babris . " içeri gel bebeğim" dedi hafif bağırtıyla. Kulağıma gelen topuklu sesleriyle o tarafa doğru baktım..

Gülmem kesildi....

Deniz 'in  Güneş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin