8.Bölüm

104 1 0
                                    

" bırak bizi it herif bırak" dedi geniç kadın hapsedildiği kafesden bağırarak. " imdatttt" dedi bir diğeri.

Ayrı ayrı kafaslerde 7 kadın. üzerlerinde ,beyaz gelinliğe benzer bir elbise vardı. Kafeslerin karşısındaki  yatakta oturan adam  yarısını dikiyordu. Daha fazla gürültüye dayanamadı ve eline geçen demir bir parçayı en son kafese fırlattı " kes sesini! " diye bağırdı. " bizden ne istiyosun"  dedi ortadaki kafesde olan kadın. "Sizler benim gelinim olacaksınız." Dedi ve en pis gülüşünü sundu.

Yarısını sarıp  en son kafesin önüne geçip  yarasını göstererek " iyi bak bunu seni benim elimden kurtarmak isteyen kadın yaptı. Bunun bedelini ödeyecek!" Dedi. Kadın başını eğdi." Lütfen ona birşey yapma" dedi genç kadın."nedenmiş o? Tanıyormusun! Kim o kadın cevap ver!" Dedi adam sinirle. "Sana  cevap ver dedim! Cevap ver!" Deyip kafese sertçe vurdu.
Kadın korkudan tir tir titreyerek." Güneş ablaya   bişey yapma yalvarırım. Onun bir suçu yok." Dedi kadın ürkekçe. "Sana kim olduğunu söyle dedim!" Adam aynı sertlikle bir daha vurdu kafese. Kadın göz  yaşlarını tutamadı.

O sırada dışarıdan  gelen  adam " efendim polisler geldi az önce sizi sordu bu gün gelmediğinizi söyleyip yolladım."  Dedi boynunu eğerek. " iyi yapmışsın. Merak etme kızına gayet iyi davranıcam" dedi ve sırıtıp ilk kafese baktı....

_____________
Deniz 'den;
"Amerim yokmuş işte neyi zorluyoruz ki" dedi Asiye.

Saat 8 olunca  Asiye de yanımıza gelmişti. Sesler çoğalınca sesi takip edip eski bir otomobil  hurdacısının dükkanına gitmiştik. Bizi  yaşlı bir adam karşıladı bize dükkanuın sahibinin olmadını ve gelen gürültülerin  çalıştırdıkları makine olduğunu söyledi.mecburen gitmek zorunda kaldık. Arama iznimiz yoktu.

Karakola geri döndük. "  üç şüpheli demiştiniz  kimler?" Dedim sıkkınlıkla. " amirim Hakan sert 25 yaşında  mühendis.  Sorguladik ama ifadesinde yoldan gectiğini ve olayla bir ilgisinin olmadığını söyledi. " dedi Gökan. " teyit edildi mi?" Dedim. "Evet Amirim. Kamera kıyıtlarına baktık sadece yoldan geçmiş." Dedi Gökan  ve devam etti. " Adem korkusuz  30 yaşında makine teknisyeni . Adam sorhoşmuş ve hiçbirşey hatırlamadığıno söyledi. Ayrıca suclunun boyuyla  tutmuyor.

Ali kaygısız 27 yaşında eski bir otomobil hurda  dükkanı varmış." Dedi. " ifadesi?" Dedim. " meşgül olduğundan gelememiş Amirim" dedi Asiye. "Ne demek meşgülmüş. Biz burda oyun mu oynuyoruz  bu adam bügün buraya gelecek Asiye." Dedim sinirle. "Emredersiniz Amirim. Amirim bu arada bir görgü tanığı ifade vermek için geldi. " dedi Asiye
" çağırın " dedim  ve masama oturdum.

İçeri giren o kızıl kafalı manyaktı. Kavgamızı bir kenara bırakıp  ciddi bir şekilde oturmasını işaret ettim.
Gökan ve Asiye dışarı çıktı.

"Seni dinliyorum." Dedim ciddiyetle.
" ula ne oldi eski halindeni eser kalmamiş" dedi Güneş. " Güneş ciddi bir durum var ve 1 dk bile çok önemli o yüzden seni dinliyorum."  Dedim.
" afferum ula. Kadın değil kaçıran şerefsiz yarali." Dedi. "Nasıl yani. Nedemek  bu " dedim. "Bana bak senden başka kimse bilmiy haberin olsun sakin söyleme " dedi. "Peki tamam devam   et" dedim. " akşam  çarşıya  indim işim vardı. Baktım bizim mahhaleden bir kızı hırpalayan  bir adam. önce onu uyardım.bana döndü ve omzularımdan ittirdi o sırda bıçağımı çıkartıp karnına derin bir  kesik attım. Kızı alıp ayrılacaktımki bir  cam parçası ile kolumu çizdi ve saçlarımdan tutup çekti acı ile kıvranırken karnıma vurup kaçtı.kızıda alıp. 1.80 boylarında saçlarının peruk olduğunu ve yüzündede maske olduğunu düşünüyorum." Dedi
Masadan kalkıp yanına gittim. Yaklaştım. Burun burunaydık. "Napaysun" dedi..

_______

Güneş'ten;

Masmavi gözleri ,gözlerim ile buluşmuştu. Uzun bir bakışmanin ardından."kolun" dedi. " koluna   baktırdın mı?" Dedi.  Kafamı hayır anlamında salladım.  Nefesi yüzüme  değiyordu. Geri çekilip yara bandı aldı ve yarama yapıştırdı. "Kendine dikkat etmelisin dedi. Odadan çıktı....

________

Gökan 'dan..;
"Asiye böyle yapma konuşalım dur."
Dedim. kahrolası  kız çok hızlı yürüyordu. "Konuşalım mı? Ne konuşmasından bahsediyorsun herşey gayet açık." Dedi ve bahçeye çıktı kolundan tutup kendime çektim." Çok yanlış anlıyorsun." Dedim. "Söylesene neyi yanlış anlıyorum. Hem banane senin hangi kızlarla konuştuğundan." Dedi arkasını dönüp gidecekken kolundan tutup tekrar kendime doğru çektim." Asiye gözlerimin içine bak." Dedim. " niye bakacakmışım sen kimsin ki de ..." sözünü kesip. "Seni seviyorum" dedim. "Ne!" Şok olmuştu..

Evet onu seviyordum hemde ilk gördüğüm andan beri...

Deniz 'in  Güneş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin