10. bölüm

88 2 0
                                    

Asiye 'den;

Gökan masasına oturmuş  bilgisiyarı ile uğraşıyordu.  Yanına gittim. " Gökan" dedim nazik bir ses tonu ile.
Yüzünü ovuşturup "hoşgeldin canım" dedi. Dediği şey o kadar hoşduki gülümsemeden edemedim.utanmadımda değil.

"Bakıyorumda hoşuna gitti."dedi Gökan  sandaliyesinden kalkarak. "Şeyyy.. " diye bildim sadece. " seni seviyorum" dedi birkez daha yanaklarımın kızarmasına sebep oldu. "Eee sen bişey demicekmisin? Yoksa sen beni sevmiyomusun?" Dedi Gökan.  " Gökan bende.." diyecekken.
Bilgisiyarına bildirim geldi.
Hemen bilgisiyarının başına oturup bi kaç tuşa bastı. "Deniz Amirimin sinyali aktif olmuş." Dedi Telefonuna bişeler yazdı ve " Gidelim " dedi. "Diğerlerine haber verelim mi?" Dedim yürürken. " hayır ikimiz gidiyoruz." Dedi ve binadan çıkıp polis otosununa binip sinyalin  gösterdiği yere gittik. 

Deniz 'den;

Yüzüme vuran soğul su ile gözlerimi açtım.  "Günaydın"   dedi  maskeli.
Bodrum katı gibi biyerdeydik etrafıma iyice baktım. 7 kafes vardı önümde. Ve  içleeinde uyuyan 7 kadın.

Aslında uyuduklarını düşünmüyordum da neyse.  Ellerim ,ayaklarım  bağlıydı. " ne yapmaya  çalışıyorsun. " dedim.

"Sence"  dedi  Maskeli.   " Deniz Eraslan . Şimdi elimdesin bana  yaptıklarının bedelini ödeyeceksin."
Dedi sinirli bir ses tonuyla. Onu sinir edecek bir şekilde güldüm. " neden gülüyorsun"  dedi. Ben daha çok gülmeye başladım "yüzünü gösterirsen kim olduğunu alıcam .ama sanırım sen benden baya tırsıyorsun. Ben burdan öyle yada böyle çıkıcam  sende bunu biliyosun ve yüzünü göstermiyosun." Dedim.

"Senden korkmuyorum.senden korkmuyorum!! Ve burdan da ben istemedikçe çıkamayacaksın." Dedi maskeli. "Yüzünü göster o zaman . "Dedim. Biraz durdu düşündü. " ne o korkuyormusun" dedim. "KORKMUYORUM!!senden KORKMUYORUM!! " dedi ve maskeyi bir çırpıda çıkardı. " yüzüme iyice bak " dedi.

Gördüğüm yüz karşısında şok olmuştum  ne yani .

Bu adam. "Cenk"dedim. " Cenk ya Cenk" dedi . " sen  bir polissin nasıl böyle birşey yaparsın"dedim

" senin yaptığın hata yüzünden ben kimlliğimden oldum.toplumda ayıplandım. "Dedi sinirle.

                        Flashbeak

Gece  zifiri karanlıktı.Deniz onlara doğru gelen  üstü bombalarla döşenmiş bir kadını fark etti. "Buse" dedi cenk Başkomser . "Amirim bu Buse .nişanlım.Buse "dedi. Cenk.
" üstü bombayla döşeli riskli"dedi Deniz. " Amirim nolur kurtarın. Onu."
Dedi Cenk. "Tamam" deyip Buse ' Nin yanına gitti Deniz.

Bombayı inceledi odaklanıp bir  kabloyu kesti.geri sayım durunca arkasını dönüp ekbine 'tamamdır' işereti yaptığı sırada bir  silah sesi duyuldu. 

Deniz Buse 'ye  döndüğünde dizlerinin üzerine çöktüğünü fark etti. Vurulan Buse idi.  "Yardıma gelin."dedi telsize. Buse 'nin yarasına pansuman yapıyordu Deniz.

Buse 'nin açık hedef olduğunu anlayamamıştı Deniz. Onun hatasıydı.
Buse oracıkta can  verdi.  Cenk Herşeyi Deniz'in üstüne attı.  Müdür ise  Cenk 'in hata yaptığını söyledi.
Ve görevden men etti.

Cenk Denizi asla  affetmedi. Gün geçtikçe daha çok kinlendi....






Deniz 'in  Güneş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin