Deniz'den;
Uzaklara daldımıştım, annemin seslenmesi ile irkildim" Denüz oğlum nediyon burda bölü tek başına." Dedi.
" düşünüyorum anne düşünüyorum."dedim uzaklara bakıp.
"Neyi düşünüyon kuzum." Dedi annem sırtımı sıvazlayarak. " bilmem." Dedim. " bak Denüz , akluğu ne kurcaliyo bilmem amma senü üzgün görmek benü üziy. Üzme kendini kuzum."dedi ve bana sıkıca sarıldı.Kurulan sofraya oturduk. Gözlerim Güneş'in gözleriyle buluşunca başka bir tarafa çevirdim bakışlarımı.
Az sonra babamın bir işi olduğu için gitmesi gerektiğini söyledi ,annem de onunla birlikte gitti. Güneş, ben ve çifte kumrular başbaşa kaldık.
"Biz biraz dolaşıcaz." Dedi Gökan Asiye'nin elini tutarken. Onlar gittiğinde Güneş ile ben başbaşa kalmıştık. "Bügün seni çok mutsuz gördüm hayurdur?" Dedi Güneş .
"Seni gördüğümdendir." Dedim onu sinir etmek istercesine. "Uhheyy! Ula baa bak odun kafali.hem beni çağiriysin hemde 'seni gördüğümdendir' diyisin. Sen hayurdur Deniz efendi!!" Dedi Güneş ayağa kalkarak. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. " bana bak deli zaten iş sitresi yetiyo bide sen gelme üstüme çok fena olcak bak!" Dedim ona doğru. " hii yesinler senun sitresuni be sitresiymiş . Fena olacakmiş ne olacak ula!!" Dedi ellerini beline koyarken. " bak sana fena olur diyorum." Dedim. "Uhheyy. Denüz efandu senden korkan senin gibi olsun .ne olacakmiş." Dedi.Yavaş yavas adımlarla üstüne doğru yürüdüm. "Ula napaysın.gelma!" Dedi Güneş . Ben ona doğru her gidişimde o geri geri gidiyordu. "Sana gelma diyrım!" Dedi . Ben cevap vermedim. Sırtını duvara çarptığında birazdaha yakınlaştım ve kulağına fısıltıyla "ateşle oynuyosun. Dikkat et" dedim ve geri çekildim. Mavi gözlerinin yüzüme doğru bakışlarını hissediyordum aynı zamanda derince yutkunduğunuda.
Biraz durduktan sonra yaylaya gitme kararı aldık. Arabaya binerken telefonuma bildirim geldi. Mesaj; (bilinmeyen numara); "bu gün de korudun Güneş'i bakalım daha ne kadar koruya bileceksin. Şunu unutma Deniz Güneş ölmese bile senden nefret etmesi için elimden geleni yapıcam. Bu mesajı okuduktan sonra beni sakın arama zira cevap vermicem. " yazıyordu. Sinirlerim tepeme çıkmıştı numarayı aramayı denedim ama cevap vermemişti şerefsiz bir bildirim daha geldi. Mesaj; (bilinmeyen numara); "sana beni arama demiştim" yazıyordu. Gökan 'ın seslenmesi ile telefonu kapatıp arabaya bindim.
Ben bir yola birde Güneş'e baktım. Tüm güzelliği ile etrafı izliyordu. Gülümsedim.kimse fark etmesindiye yola baktım tekrar sonra aklıma mesaj geldi 'hiçbir zaman Güneş seni sevmicek.' Bu cümle beni bitirmişti.
Ben Güneş'in hayalini kurmaya 13 yaşımda başlamıştım. O zamanlar çocuktuk ama ben onu çok sevmiştim. Her gülüşü içimi ıssıtmışti. Çocukken düşünürdüm acaba beni severmi, o da bana benim gibi aşık olurmu. Karadeniz sularına haykırarak bir söz vermiştim 16 yaşımda ," Büyüdüğümde Güneş'e olan sevgim geçmesse. Onunla evlenecem." Diye. Şimdi büyüdüm. Ama ona açılacak cesaretim bile yok. Her zaman olduğu gibi onu yine uzaktan mı sevecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz 'in Güneş'i
Ficción GeneralDeniz Eraslan 27 yaşında polis Ankara 'da yaşadığı sıkıntılardan dolayı memleketi Trapzon 'a dönmek zorunda kalan Deniz. Çocukluğundan beri anlaşamadığı kız (Güneş) ' in karşı komşusu olmak zorunda kalır . bu ikili sürekli atışmakta ve hiçb...