Első napunk LA-ben

263 10 0
                                    

Miután nagyjából berendezkettünk (amennyire egy hotel szobába lehet) úgy döntöttünk, mivel még csak délelőtt 10 óra van lemegyünk fürdeni. Írtunk egy üzenetet a menedzsernek, és átöltöztünk a fürdőruha felé pedig felvettünk egy-egy ruha darabot. Fogtunk egy táskát és a legszükségesebb cuccokat beleszortuk.

-Ugye a kulcs itt van? - kérdezte Roni mielőtt becsukta az ajtót.

-Itt - válaszoltam, és megmutattam a telefonom hátulját, majd elindultunk a folyosó végéhez.

-Olyan furcsa, hogy itt vagyunk - mondta Nusi, mikor beszálltunk a liftbe.

-Nagyon - nyomtam meg a gombot - Még csak most jöttünk Koreába, erre már full másik kontinensen vagyunk.

-Gondoljatok bele csak két hónapja vagyunk velük... - mondta Roni.

-Tényleg... És még 10 hónapunk van... Vajon ez alatt az idő alatt minden rendben lesz?? - kérdeztem magunktól.

-Nem tudni... Csak reménykedjünk - karolt belém két Unnie-m.

-Tudjátok mit, ezekért aggódjunk amikor megtörténnek, most csak élvezzük az életet - mosolyogtam és mikor kinyilt az ajtó kihúztam barátnőimet azon - Irány fürdeni!

Elindultunk a szálloda strand részére. Mikor kiértünk gyönyörű látvány fogadott minket. Mintha egy álom lenne, a víz csak úgy ragyogott. Kerestünk három szabad napágyat, nem kellett sokáig mennünk ugyanis nagyon kevesen vannak így gyorsan felfedeztük a megfelelő helyet számunkra.

-Tudjátok mi lenne nagyon durva?! - szólalt meg Nusi miközben lepakoltunk - Ha találkoznánk régi ismerősökkel!

-Ne mondj ilyet, mert akkor tényleg találkozunk! - szólt rá Vöröske.

-Vajon a fiúk kijönnek? - kérdezte Nusi.

-Nem lehet tudni - válaszoltam - Na kenjük be magunkat naptejjel aztán irány a víz! Egyszer vagyunk itt élvezzük ki amíg lehet, holnap úgyis egész nap a fiúkkal kell lennünk! - adtam ki a feladatokat.

Miután mind be voltunk kenve az óceán felé vettük az irányt. Nagyon jól esett a víz a bőrömnek, bevizeztem magam majd elmerültem benne.

-Ez olyan jó! - buktam ki a vízből.

-Azt látjuk! - kuncogott Roni, majd hogy még jobban lássa lehuztam a vízbe.

-Maknae! Remélem tudod, hogy már ásod a saját sírod! - fenyegetőzött Vöröske.

De nem bírtam sokáig és kitört belőlem a nevetés, akárcsak Hannából. Roni szeméből pedig csak úgy szikráztak a villámok.

-Ugye tudod, hogy szeretünk?! - néztem boci szemekkel rá.

-Aha, érzem - mondta mire Nusi vizet csapot rá.

-Na jó, ezt most visszakapod, de abban nem lesz semmi vicces! - tálalta ki tervét, majd üldözni kezdte Nusit.

Eltelhetett egy jó másfél óra mikoris úgy döntöttünk keresünk valami ehetőt dolgot. A székekhez sietve megtörölköztünk, majd magunkra vettük a ruhákat, felvettük a táskát amit hoztunk és a törölközőket a székekre tettük jelezvén, hogy foglaltak. Már majdnem elindultunk mikor valaki kék hajú barátnőm nevét mondta.

-Hanna!! - jött oda két velünk egy idős lány.

-Csenge, Szelina?! Jézus de rég találkoztunk! - ölelte meg őket Nusi.

-Azta marha, Csenge mikor is volt, hogy utoljára találkoztunk? - kérdeztem tőle miközben megöleltem őket.

-9-ben, amikor valaki medencés bulit tartott! - nézett rám mosolyogva.

Miért fáj a szerelem?  🇰🇷BTS ff.🇰🇷 [BEFEJEZETT]Место, где живут истории. Откройте их для себя