Első közös show

158 7 0
                                    

-Lányok ideje lenne felkelnetek - nyitott be a szobánkba J-Hope.

-Már egy ideje fent vagyunk - szólalt meg kómásan Hanna.

-Akkor jó, lent várunk titeket - csukta be az ajtót.

-Álmos vagyok - panaszkodott Roni.

-Én is - csatlakozott Linu.

-Hát nem igazán vagyunk hozzá szokva a korán keléshez az biztos - kuncogtam.

-Na menjünk le, mert sose leszünk készen - pattant fel Nusi, és lementünk a konyhába.

Megreggeliztünk és a szobába visszamentünk összeszedtük a cuccainkat és elindultunk a rendezvény helyszínére. Igaz csak délután 4-kor kezdődik el, nekünk mégis reggel 8-tól ott kell lennünk és gyakorolnunk kell. Ami annyira nem jön rosszul hiszen ez lesz az első ilyen eseményünk.

-Holnap ki fog takarítani? - kérdezte Roni miközben az öltözőbe léptünk.

-Muszáj ezt most megbeszélni? - húztam fel egyik szemöldököm.

-Igen, mert ezzel elterelitek a figyelmem arról, ami később lesz - magyarázta.

-Okés, akkor döntsük el! - tapsolt Hanna, majd érett felnőtt módjára kő-papír-olló-val eldöntöttük - Miért mindig én vesztek??? - akadt ki Nusi.

-Hát nem tudom, de hajrá Unnie - biztatta Szelina, majd miután meglátta Hanna szúrós tekintetét folytatta előző tevékenységét.

-Na elkészültetek? - kérdezte az ajtó túl oldalán Jin.

-Igen, már megyünk is! - válaszoltam.

Az ajtónk előtt vártak ránk a fiúk, majd közösen indultunk a próbára.

-Picim az az én pólóm? - kérdezte Tae Linut.

-Igen, miért? - nézett rá.

-Akkor azt sosem kapod vissza - kuncogtam.

-És én a pulcsim? - nézett végig rajtam Yoongi.

-Te sem - válaszolta meg kérdését Roni.

Már éppen a visszaszólásomon gondolkodtam mikor Jimin megszólalt.

-Regi kívánhatok? - nézett rám boci szemekkel.

-Most? Persze, mi lenne az?

-A Larát meghívnád a grill partira? - tette fel, én pedig csak nagyot pislogtam.

-Egy emberre gondolunk? - értetlenkedtem.

-Igen, szeretném ha eljönne.. De nem merem meghívni - magyarázkodott.

-Legyen - sóhajtottam, elővettem telefonom és gyors írtam Larának.

-Na? - nézett nagy szemekkel.

-Még nem látta, de most úgyis próbálni fogunk - zártam le telefonom és elraktam a zsebembe.

-De ha ír akkor azonnal szólj - én csak bologattam erre.

Köszöntünk az ott lévőknek, majd kaptunk egy eligazítást és már kezdhettünk is gyakorolni. Mivel mi voltunk itt az első banda egy ideig egyedül gyakorolunk de aztán egyre több banda érkezett és osztozni kellett a helyen is. Szerencsénkre volt időnk elgyakorolni a táncunkat, mielőtt kevesebb helyünk lett. Aztán minket elhívtak hogy próbáljuk fel a fellépő ruháinkat is. Furcsa volt magunkat ilyen ruhákban látni, nem ehez szoktunk. Egyenruha de valahogy mégsem, hasonlít de mégis különbözik egymástól. Szelina és én fekete ruhát kaptunk míg Roni és Hanna fehéret. Mi ketten rövid gatyát kaptunk hosszú ujjú ing szerűséget, de mégis nagyon kényelmes volt és bő a hátulja átlátszó anyagból. Hannáék hosszú gatyát rövid ujjú has pólóval kaptak. Mintha mi lennénk a démonok Roniék pedig az angyalok, igaz elég furcsán hangzik.
Ezek után a másikat is felpróbáltuk, azokkal sem volt semmi gond. Sima egyszerű fellépő ruhák, észrevehetők de mégsem veszik el a reflektor fényt a BTS-ről. Itt végezve visszaindultunk A fiúkhoz.

Miért fáj a szerelem?  🇰🇷BTS ff.🇰🇷 [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin