Másnap reggel:
A nap fénye arcomra sütött, és ezzel megzavarta a pihenésem. Kinyitottam szemeim és feleszméltem, hogy ez nem is az én szobám. Kipattantak a szemeim és felültem, körbenéztem és jobban megnézve rájöttem, hogy ismerős ez a hely.
-Jó reggelt Hercegnő! - hallottam meg Yoongi hangját az ajtóból.
-Hogy kerültem ide? - kérdeztem.
-Este elaludtál az ölembe, felvittelek a szobádba majd mikor elmentem aludni átjöttél hozzám, és bebújtál az ágyba, és sehogyan se tudtalak kizavarni - magyarázta - De ne aggódj nem történt semmi, tessék itt a reggelid.
-M..miért is kapok reggelit? - pirultam el.
-Hát gondoltam ha már meghívattad magad az ágyamba, akkor reggelit is kérsz - vonta meg a vállát és az ölembe tette a tálcát - Van gyógyszer is, ha kéne.
-Köszi, ugye nem csináltam semmi hülyeséget tegnap este? - kérdeztem és neki kezdtem a reggelinek.
-Azon kívül, hogy túlságosan jó kedved volt nem csináltál semmit - mosolygott - De amíg nem ihatsz legálisan itt, addig nem kapsz alkoholt!
-De Oppa, nem csináltam semmit sem - durcáztam be és ekkor belém nyílalt a másnaposság.
-Na jó inkább egyél - utasított - Lent várlak.
-Miért, megyünk valahova? - kérdeztem két falat között.
-Csak egy megbeszélés lesz - mondta, majd kiment.
Megettem a reggelimet, majd kimásztam a takaró alól. Belebújtam a papucsomba és levánszorogtam a földszintre. Leültünk a kanapéra és Namjoon a kávéasztalra tette a tabletet. Majd a Menedzser-el megkezdtük a hívást. Hanna Nam, Roni és Jungkook elmondták az újdonságokat, ugyanaz lett mondva nekik mint nekünk. Ezután rátért arra, hogy a közelgő ünnep miatt már csak 2 hétig kell dolgoznunk.
Teltek múltak a napok, lassan itt a karácsony mi pedig készülődünk a haza útra. Időközben Jimin is elhasználta az utolsó kívánságát, így már csak egy kívánság marad fent Hoseok-nak felém.
1 héttel ezelőtt:
Most fejeztük be az edzésünket, egész jól haladunk a közös koreó elkészítésével.
-Roni - szólt Jimin - Szerveznél nekem egy "véletlen" találkozást Larával?
-Miért is? Te nem tudod elintézni?
-Személyesen szeretném megkérdezni, de ahhoz találkozni is kéne, kérlek ez az én kívánságom - nézett boci szemekkel.
-Tőlem - vonta meg a vállát Vöröske.
Már másnap megtörtént ez a "véletlen" találkozás, Jimin pedig boldogan jött haza hiszen elhívta randizni Larát. Szegényt jól átverte az a némber...
Pár nappal később /Roni szemszöge/:
-Megyek futni - mentem le a lépcsőn.
-Tessék? - kérdezték a többiek szinte egyszerre.
-Mondom megyek futni, van még egy csomó erőm és valahogy le kell vezetnem - vettem fel a cipőmet.
-Manó, egyedül nem mehetsz el - jött oda Jungkook.
-De Oppa, muszáj elmenne kell a friss levegő. De ha ennyire nem engedtek el akkor valaki jöjjön velem - mondtam - Senki? Akkor én megyek - fordultam meg mikor senki se jelentkezett - Ugye tudod, hogy ilyenkor ki nem állhatlak Oppa - fordultam vissza, mivel Jungkook elkapta a kezem.
VOUS LISEZ
Miért fáj a szerelem? 🇰🇷BTS ff.🇰🇷 [BEFEJEZETT]
Roman d'amourEgy nap 3 lánynak adódik egy lehetőség, hogy együtt éljenek a BTS-sel. A lányok nagyon izgatottak, ám amikor megérkeznek nem az fogadja amire számítottak. Vajon mi fog velük történni, a fiúk befogadják őket vagy, teljesen kizárják őket? Ha érdekel...