A következő két hét gyorsabban eltelt, mint azt vártuk. Ezidő alatt pedig egész sok minden történt.
Először is Szelina lett a helyettesítő tánctanár, addig amíg Roni nem lesz jobban. De lehet tovább marad, mint azt gondolja.
Másodszor az elmúlt napokban egész sokszor ültem le Namjoon-nal és Yoongi-val dalokat írni.
És végül egész sok időt töltöttünk együtt az iKON-nal. Legalább is Jinhwan-nal, June-nal és Jiwon-nal. Négyszer voltunk a Ronival kórházban, kontrollon és mindegyik alkalommal Bobby-ék kísértek el minket. Sikeresen rátudtuk beszélni a BTS-t, hogy engedjenek el egyedül minket. Az elején nem igazán akartak belemenni, de mikor elmagyaráztuk nekik, hogy csak végig idegeskednék az egészet, amivel csak megnehezítenék a dolgunkat, és ezért inkább maradjanak otthon, belementek.Bár rosszul éreztük magunkat, amiért hazudtunk nekik. De nincs kedvünk egy újabb hatalmas vitába kerülni. És most jelenleg nagyon jól érezzük magunkat a fiúkkal, amit ha a BTS megtudna tönkre tenne. És azzal együtt nekünk is annyi lenne.
Bobby-ék nagyon aranyosak voltak velünk, amiben csak tudtak segítettek nekünk. És már napi szinten beszélgettünk.
Most is velük vagyunk itt, péntek délután van, és éppen arra várunk hogy Roni megkapja a sín-t a lábára.
-Ha ezzel megleszünk, nincs kedvetek elmenni valahova? - kérdezte June.
-Dee! Végre megmozdulhatok, ki nem hagynám - vigyorgott Roni.
-Unnie, jó látni hogy ilyen jó kedved van, de picit csendesebben is örülhetsz - ásítottam, mire ő csak megcsikizett - Többé nem ülök melletted - kuncogtam, majd Jiwon mellé ültem.
-Már megint nem aludtál Hercegnő? - nézett rám, mire csak megráztam a buksim.
-Új dalt írtam - magyaráztam.
-Megint? Mostanában olyan sokat dolgoztok Yoongi-val ezeken - lepődött meg Nusi.
-Muszáj kihasználni hiszen végre engedi, hogy együtt dolgozzunk - vakartam tarkómat.
-De attól még nem azt jelenti, hogy ne menj időben aludni - nézett mélyen szemembe, Jiwon.
Ekkor megérkezett a doktor, felhelyezte Roni lábára a masinát, elmondta mire kell figyelnie majd már mehettünk is.
-Kibeszéljen velük? - kérdeztem Nusit és Ronit, majd egyszerre mondták hogy "nem én" - Akkor majd én - sóhajtottam.
Kiértünk az épületből és eldöntöttük, hogy egy rögtönzött tripla randit tartunk. Ami azt jelenti, hogy elmegyünk megnézni egy filmet, utána pedig vagy sétálunk vagy beülünk valahova.
Beszálltunk a kocsiba, amíg a többiek egy filmet kerestek felhívtam Namjoon-t.
-Halo - szólt bele.
-Szia, azért kereslek mert végeztünk a kórházban, és minden rendben van Unnie lábával. Ennek örömére szeretnénk egy csajos délutánt tartani, ha nem gond - mondtam.
-Csak nyugodtan, de vigyázzatok magatokra majd, oda adjam Szelinát? - egyezett bele.
-Igen már akartam is kérni - mosolyogtam.
-Szia Regi, mizu? - hallottam meg Linu hangját.
-Figyu, igazából egy randira megyünk - kezdtem bele, mire ő álcázásként annyit mondott, hogy "Nekem jó" - Nem tudom mit terveztél mára, de jó lenne ha ma nem maradnál a fiúk mellett, ha jó?!
-Rendben, akkor egy fél óra múlva találkozunk ott, szia - mondta.
-Köszi, sziaa - köszöntem el, majd újra Nam szólt bele.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miért fáj a szerelem? 🇰🇷BTS ff.🇰🇷 [BEFEJEZETT]
RomanceEgy nap 3 lánynak adódik egy lehetőség, hogy együtt éljenek a BTS-sel. A lányok nagyon izgatottak, ám amikor megérkeznek nem az fogadja amire számítottak. Vajon mi fog velük történni, a fiúk befogadják őket vagy, teljesen kizárják őket? Ha érdekel...