A lehetőség

495 16 0
                                    

Június 1.

Éppen sétáltam az utcán a táncterem felé miközben zenét hallgattam. Már majdnem ott voltam mikor a zebránál lévő lámpa pirosra vált, elővettem telefonomat és felléptem a közösségi oldalra. Nagyban nézegettem a képeket amikor egy hatalmas fangörcsöt kaptam, valószínűleg a kívül állók hülyének nézhettek. Hogy miért is kaptam, a válasz az, hogy a BTS oldalára ki írtak egy verseny lehetőséget, miszerint egy tánc videót kell küldeni június 13.-ig és, hogy mi a nyeremény... Az nem más mint, hogy egy évig a fiúkkal élhetünk, és dolgozhatunk.

A telefon képernyőjéből felnéztem, majd láttam, hogy a lámpa zöldre váltott, én pedig amilyen gyorsan csak tudtam szaladtam Nusiékhez, hogy megmutathassam nekik ezt. Mikor az épülethez értem, beszaladtam majd a lift helyett föl lépcsőztem a harmadikra. Úgy rontottam be a helyiségbe mintha valaki üldözött volna. Nusi és Kitti( a csapatunk harmadik tagja) furcsán néztek rám mikor megláttak, egy pár perc kellett hozzá, hogy összeszedjem magam, majd Kitti megszólalt:

-Miért siettél te ennyire, hisz kivételesen nem is voltál késésben - nézett rám.

-Ráadásul ha késel se szoktál, úgy belépni mint aki mindjárt kiköpi a tüdejét, tehát valami fontosról van szó - mondta Nusi mire két csapattársam kiröhögött.

-Haha nagyon viccesek vagytok, de ez most lényegtelen. Van egy hírem - mondtam, majd mindketten érdeklődve nézték ahogy előveszem telefonomat.

Nagy érdeklődéssel olvasták, majd mikor végeztem felnéztek rám :

-Ezt most nem mondod komolyan? - kérdezte Kitti.

-Hát.. miért ne, poénból küldhetnénk, amúgy is most lettünk készen egy újabb koreóval. Aztán nagy csodát nem várok, de jó lenne kipróbálni.- érveltem, majd mindketten bólintottak - Szuper, akkor vegyük fel most?

-Oki, de ki fogja felvenni - kérdezte Nusi mire elkezdtünk agyalni.

Majd eszembe jutott másik barátnőm így gyors felhívtam:

-Szia Törpike! - köszöntem, mire Kittiéknek leesett kit hívtam.

-Neked is szia - köszönt vissza Roni.

-Lenne egy kérésünk a lányokkal, áttudnál jönni a táncterembe? És hozd magaddal a laptopodat.

-Ühüm, persze egy 5 perc múlva ott vagyok - válaszolta, majd letettük.

-Mindjárt jön - közöltem a két kíváncsi barátnőmmel.

Tényleg egy 5 perc alatt itt is volt Piroska, majd megmutattam neki, hogy miért is akarjuk felvenni egy táncunkat. Mikor meglátta kapott egy kisebb fangörcsöt, mielőtt elkezdhettük felvenni megígértette velünk, hogy ha kijutunk akkor hozunk neki Jungkook-tól egy aláírást.

El is felejtettem, hogy ha ez tényleg sikerül akkor nem csak a családomat, de Vöröske barátnőmet is itt kell hagynom. Ez egy kicsit elszomorított, föleszmélve álltam be a táncunkhoz. A BTS-től táncoltunk a Mic Drop-ra, viszont az egész koreót megváltoztattuk. Van egy Youtube csatornánk ahova szoktunk fölrakni videót, legtöbbször egy-egy maszkkal takarjuk el arcunkat, mert hát miért ne. Ez most sem volt másképp. Elsőre sikerült felvennünk, majd Roni elő vette laptopját és megszerkesztette, majd megmutatta. Mind hármunknak tetszett így hát el is küldtük.

Ezután még táncoltunk, illetve elképzeltük, hogy milyen lenne ha sikerülne ez az egész. Olyan este 7-kor haza indultunk. Vagyis elindultunk, de útközben Nusi hasa korgott, ezért úgy döntöttünk, hogy beugrunk egy kajáldába. Kitti nem tartott velünk, hogy őszinte legyek vele maximum egyszer ha voltam bárhol is a próbatermen kívül.

Miért fáj a szerelem?  🇰🇷BTS ff.🇰🇷 [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang