♡ 1 ♡

44 0 0
                                    

Ik ben Noa. Ik ben een meisje van 15 jaar en zit in de 4e klas. Sinds een tijdje ben ik uit de kast als Lesbie. Iedereen weet het nu, op mijn ouders na dan. Ik moet het binnen kort ook maar is tegen hun gaan zeggen. Ik weet eigenlijk niet wat ze er van vinden. Ze hebben er nooit wat over gezegt ofzo. Naja, ik ben op dit moment naar school aan het fietsen. Onderweg kom ik Lana te gemoed. Lana is echt mijn beste vriendin. We fietsen samen snel door naar school.

Eenmaal op school zetten we de fietsen in de fietsenstalling. Daar loopt ze hoor... Jade... Het populairste meisje van de school. Even mijn mening: ze is echt FUCKING knap, dat geef ik toe. Ze heeft blauwe ogen, donker blond/lang haar en haar kleding stijl is geweldig. ALLEEN HAAR INNERLIJK IS OM TE KOTSEN. Ik zie dat Mees alweer achter haar aan loopt. Sowieso dat Mees haar leuk vind. Alleen Jade vind hem sowieso niet leuk. Alhoewel, Mees is wel populair.

Ik loop de school binnen samen met Lana. We hangen onze jassen voor een keertje op omdat we geen zin hebben om naar onze kluisjes te gaan.  Ik weet niet precies waarom maar er hangt een apart sfeertje. We lopen samen de aula binnen. Het is redelijk rustig. Vlak bij ons staan Mees met zijn vrienden en Jade zonder vriendinnen. Dat is ook nieuw. Ze staan gewoon te praten. En dan heb ik het over Jade en Mees. Ineens roept Jade me. Ik kijk Lana aan. Riep Jade me nou echt? Dan roept ze me nog een keer. Ik twijfel. Zou ik gaan? Nouja, ik ga wel. Ik loop op haar af. Ze kijkt me aan. Mees en zijn vrienden ook. Ik bevries. Wat doe ik hier? En waarom? Ineens pakt Jade me vast en begint ze me te zoenen. WTF MAN. WAT IS DIT? Ik kan haar niet weg duwen want ik ben gewoon bevroren ofzo. Ik kan gewoon niet bewegen. Na een tijdje laat ze me los en fluistert dat ik na school even achter school moet wachten. IK KAN HET ME NIET BESSEFEN. Mees kijkt ons aan. Ik loop terug naar Lana. Lana kijkt heel verbaast.
Lana: BEN JIJ SAMEN MET JADE!?
Ik: NEE
Lana: WAAROM ZOENDE JE DAN MET HAAR?
Ik: WEET IK NIET! ZE BEGON ME INEENS TE ZOENEN EN TOEN... WTF!?
Lana: jemig...
Ik: Ik kan na school niet samen fietsen
Lana: maakt niet uit

De bel gaat en we lopen naar ons lokaal. Lana zit voor mij. Omg... wat is er zo net gebeurt!? Ik kan het nog steeds niet geloven. En waarom? Ze was toch straight? ZOVEEL VRAGEN.

Ik heb me vandaag niet echt meer kunnen concentreren ofzo maar de schooldag is weer voorbij. Owja... Ik moet nog achter school wachten. Straks komt ze me nog in elkaar slaan ofzo. Nouja, ik waag de gok.

Ik sta achter school te wachten. Ik zie haar al aankomen. Tot mijn verbazing is ze alleen.

Jade: Hey... haha
Ik: Hey?
Jade: Sorry van in de pauze. Mees die vroeg me en ik had geen redenen meer om nee te zeggen dus ik zei dat jij mijn vriendin was maar dat geloofde hij niet dus ik moest je zoenen...
Ik: uhm... okay?

Toen kwam de conciërge aanlopen

Conciërge: Hey meiden, ga even ergens anders lopen praten. Hier mogen jullie niet komen dus weg wezen.

Jade: ughh, okay. Kom Noa laten we naar de stad om een ijsje te halen ofzo.
Ik: Okay is goed.

We lopen naar onze fietsen. Terwijl we op de fiets zaten waaren we wat aan het kletsen.

Jade: Maar wat ik nog wilde zeggen. Dit was serieus niet omdat ik gevoelens voor je heb ofzo. Dus vergeet dit alsjeblieft gewoon.
Ik: Ja is goed...
Jade: Owja, nog 1 ding. Als je dit tegen iemand zegt he... Ik vermoord je.
Ik: uhmm okay.
Jade: Fiets is n beetje door slome, ik wil ijs haha.
Ik: Jaja hahaha

We zijn er. Ik stap af. Jade loopt alvast naar binnen terwijl ik nog bezig ben met een plekje zoeken voor mijn fiets. Als ik eenmaal een plekje heb loop ik maar binnen. Ik wil een ijsje gaan kopen maar Jade houd me tegen. Ze heeft al een ijsje voor me gekocht. Ik hou van ijss. We gaan buiten aan een klein tafeltje zitten.

Jade: Maar wie vind jij eigenlijk leuk?
Ik: Helemaal niemand haha.
Jade: Ik dacht dat je wat met Lana had haha.
Ik: OW HELL NO. Lana is mijn beste vriendin sinds de kleuters. No wat dat ik daar ooit wat mee zou krijgen. Ik zou haar dan ook echt niet kunnen uitstaan.
Jade: haha snap ik.
Ik: Je kent haar niet eens
Jade: Ow zeker wel. In de 2e waaren we vrienden...
Ik: DAT MEEN JE NIET. JIJ EN LANA!?
Jade: Ja whaha
Ik: HAHAHA
Jade: Bek houden kneusje haha.
Ik: Jajajaja haha
Jade: Ik moet naar huis. Ik heb dadelijk gitaar les.
Ik: Ow, doegg. Veel succes
Jade: jij ook veel suc6 met nog naar huis fietsen haha.
Ik: ughh

We lopen naar onze fietsen en fietsen weg. Ze roept nog naar me: dag kneusjee. Ik roep terug: doei doeiii. Ze is nog best aardig. Beter dan ik dacht tenminste. Trouwens, ik heb vandaag gewoon mijn eerste zoen gehad haha. Anders dan ik er eerder op gehoopt had, maarja.

Na een tijdje ben ik thuis. Ik parkeer mijn fiets in de schuur naast de fiets van mijn moeder. Ik loop naar binnen en het is stil. Meestal zijn ze toch niet huis. We hebben heel veel geld en "alles wat we willen" behalve gezelligheid. Ik kijk in de koelkast. Ik moet lasagne op warmen. Ik zet het in de oven.

Inmiddels is het elf uur. Ik heb mijn huiswerk af. Ik ga maar is slapen. Morgen moet ik namelijk om half 8 opstaan. TRUSTE

The girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu