Ik zeg tegen Noa goedemorgen. Het is al half 11. We moeten om 12 uur op school zijn. Noa reageert niet. Ze staat in een keer op. Ik merk dat Het wat te snel ging want ze viel bijna om.
Ik: Je moet wel rustig opstaan he babe.
Noa: Jaja... Ik ga me even omkleden in de badkamer enzo.
Ik: Is goed..Jemig... als ze niet eens hier omkleed... wat is dit toch? Vandaag hebben we 3/8ste. We zijn om 4 uur pas uit... Ik HAAT school. Naja, het moet maar. Ik kleed me ook om. Dan loop ik zonder na te denken de badkamer in.
Noa: JADE, GA WEG! IK STA HIER IN MIJN ONDERGOED!
Ik: Ow uhm sorry... Ik moet mijn tanden poetsen.
Noa: doe dadelijk maar.Ik wacht even. Dan loopt ze na een tijdje de badkamer uit. Volgens mij vertrekt ze naar school... zonder mij. Misschien fietst ze wek gewoon met Lana. Ik loop de badkamer in om mijn tanden te poetsen.
Lena: Struggles?
Ik: Ja... nog al wel ja.
Lena: Komt goed. Het zal vast gewoon wat kleins zijn ofzo. Dat heb je wel is met meiden.
Ik: met jongens net zo goed hoor.
Lena: inderdaad.
Sofie: goede morgen! Waar is Noa?
Ik: Die is alvast naar school.
Sofie: waarom?
Ik: gewoon.Dan is het stil. Ik loop de badkamer uit met tranen in mijn ogen. Ik doe mijn haren in een horen staart. Ik pak mijn fiets en fiets naar school. Ik zorg dat je niet meer ziet dat ik gehuild heb. Dan kom ik nog net opstond de les in gelopen. Ik zie dat Noa naast Jade zit dus ik ga maar naast Paul zitten...
Paul: Ik ben moe man...
Ik: Hoezo?
Paul: Ik had vannacht nog veel te lang met Lana gepraat. We waaren samen uit eten en daar hebben we echt tot half 11 gezeten en toen hebben we thuis nog gegamed.
Ik: Huh? Okay...
Paul: Heb je dr problemen mee?
Ik: Zeker niet... Ik werk even door als je het niet erg vind.In de pauze zit ik niet met Noa. Ik zit weer is een keer met "mijn vriendinnen".
Vriendin 1: zo... heb je eindelijk ingezien dat ze niks is.
Ik: Ja... denk ik.
Vriendin 2: YESS! back in the game <33
Ik: jaaa...De dag lijkt uren te duren. Dan gaat de bel eindelijk. We mogen naar huis. Ik kan Noa al niet meer vinden. Die is vast al haar fiets halen ofzo... Ik ga naar mijn kluisje.
POV. NOA
Het is 4 uur... Ik wil nooit meer zo tegen Jade doen. Ik kan dit niet aan... Ik ben bang en loop naar her plein. Daar staan Jordan en Nikki en nog wat mensen. Ze zijn jointjes aan het roken. Ik hou echt van Jade... Ik moet doen wat hij zegt. Hij mag haar echt niks aan doen!Jordan: Hey babe <3
Ik: Hey Jordan.
Nikki: Hey noatje
Ik: Hey Nikki
Jordan: kom is dichterbijer...
Ik: Okay...Ik loop naar hem toe. Hij pakt me bij mijn heupen en zit aan mijn Kont en begint me dan te zoenen. Heel lang.
POV. JADE
(De tijd is iets verder terug gespoeld)
Ik ben bij mijn kluisje. Ik stop mijn boeken in mijn tas en pak mijn jas. Ik doe hem aan en pak mijn fiets sleutel alvast uit mijn jas. Ik loop naar beneden. Staat Noa daar nou met... Jordan En Nikki? De fuck... HUH? JORDAN PAKT NOA BIJ HAAR HEUPEN EN RAAKT HAAR KONT AAN EN... ZOENT HAAR!? En Noa zoent gewoon terug... nee. Dit kan niet waar zijn. Ik pak snel mijn fiets en fiets weg. Ik zie dat Jordan een jeuk beweging naar me maakt. Wacht is... zou ze gisteren bij Jordan zijn geweest... en... Nee dat kan echt niet.Ik kom thuis aan en huil echt heel erg. Het maakt me niet meer uit wie het ziet...
Mama: OMG, JADE WAT IS ER?
Ik: Mam... Ze is met Jordan.
Mama: Jordan?
Ik: NOA WAS GKSTER NIET BIJ LANA MAAR BIJ JORDAN. EN ZE HEBBEN GENUEKT EN NU STONDEN ZE TE ZOENEN OP HET SCHOOL PLEIN!
Mama: maar... HUH?
Ik: Mam... Ik snap het niet. Waarom doet se dit.
JE LEEST
The girl
Storie d'amoreNoa is een meisje van 16 jaar. Ze is gay. Op een dag komt ze op school aan en daar begint het populairste meisje van school haar ineens te zoenen. Waarom zou ze dat doen? Op een gegeven moment komt haar beste vriendin Lana achter dingen die ze nooit...