♡ 6 ♡

19 0 0
                                    

Ik ben net wakker. Ik heb VERSCHRIKKELIJKE koppijn. Het is echt heel erg. Toch ga ik naar school want ik wil niet nog langer naar huis gaan. Ik smeer een hele laag make up op mijn gezicht. Je ziet het niet meer YES. Mijn neus is nog steeds best dik maar het valt niet echt op ofzo. Ik ga zodra ik klaar ben. Ik ontbijt niet en pak ook geen lunch. Ik loop gewoon gelijk naar de voordeur. Ik fiets naar school. Onderweg kom ik Lana tegen. Ik fiets op haar af.

Ik: Hey Lana
Lana: Wat moet je.
Ik: Met je praten. We zijn toch vroeg. Kan je alsjeblieft stoppen met fietsen.
Lana: Nee
Ik: LANA STOP GVD MET FIETSEN.

Ze stapt af.

Lana: Wat moet je Noa. Hoor je niet met Jade te fietsen.
Ik: Het is uit. Het is voorbij. Door jou. Zij was fck het enige wat mij nog gelukkig maakte... En dat heb JIJ verkloot.
Lana: Boeien, ik betekende toch niks meer voor jou!
Ik: Lana... We zijn beste vriendinnen sinds de kleuters. Tuurlijk beteken je nog wat voor me. Nog meer dan daarvoor. Omdat... Ik kan niet zonder je.
Lana: Maar... waarom wilde je dan niks meer doen... Ik voelde me gewoon zo in de steek gelaten...
Ik: Lana... weet je hoe ik me voelde toen je met Paul kreeg? Ik had er ook moeite mee maar ik zag hoe gelukkig je van hem werd... dus ik liet je. En nu ga je ook wel is met hem mee. Dus...
Lana: Omg Noa... Het spijt me zo. Ik ben de slechtste vriendin ooit...
Ik: Dat was je even ja. Maar ik vergeef je voor deze keer maar laat het alsjeblieft niet nog is gebeuren...
Lana: Ja... sorry Noa je bent echt de beste <3.
Ik: Jij ook <3

We fietsen samen naar school. Dit voelt goed.

Zodra we in de les zitten zit Lana weer naast me. Ineens krijg ik echt extreme koppijn. Ik vraag aan de docent of ik even wat mag gaan drinken op de wc's. Ik loop het lokaal uit richting het toilet. Ik drink water uit het kraantje. Dan voel ik een warme hand op mijn rug.

Jade: Hey... gaat het wel?
Ik: Uhmm... ja hoor. Soort van.
Jade: Ey maar... uhmm...
Ik: Jade...

Dan pakt ze mijn hoofd vast om me te zoenen maar er gaat een pijn schuit door mijn hele lichaam. Het doet ZO VEEL pijn... Ze drukte op mijn blauwe plek Omdat ze mijn hoofd vast pakte.

Ik: AUW, ALSJEBLIEFT LAAT LOS!
Jade: Huh OMG NOA IK WILDE JE GEEN PIJN DOEN! WAT DEEED IK! Jemig mijn hele hand zit onder de make up. Sinds wanneer draag jij zoveel make up?

Ik draai mijn hoofd weg van haar. Je kan mijn blauwe plek zien want ze heeft de make up uitgeveegd met haar hand, Shitt.

Jade: Noa... kijk me aan... alsjeblieft.
Ik: Nee, ga weg.

Ze pakt mijn hand vast en draait me om. Nu ziet ze mijn gezicht...

Jade: JEMIG NOA! WAT HEB JE GEDAAN?
Ik: Ik... Ik heb dit niet gedaan....
Jade: WAS HET LANA? IK VERMOORD DAT KRENG!
Ik: Nee... Ik heb het goed gemaakt met Lana...
Jade: ZEG HET DAN? WIE WAS HET?
ik: Rustig Jade...
Jade: NEE HELEMAAL NIET! ZEG NOU, WIE HEEFT JE DIT AAN GEDAAN?
ik: Mijn vader...
Jade: Jemig... Ik ik.... IK VERMOORD DIE MAN
Ik: Rustig jadee
Jade: NENENEE NA SCHOOL GA JE MOOI NIET NAAR HUIS.
Ik: Jade... Ik heb echt heel erg hoofdpijn... hou alsjeblieft op met zo te schreeuw...

En daar ging ik weer.

*10 minuten later*

Jade: NOA WORD ALSJEBLIEFT WAKKER.
Ik: Wat?
Jade: OMG NOA IK SCHROK ME DOOD.
Ik: GIng ik weer knock out? En hoe lang?
Jade: Hoezo weer?
Ik: gister ben ik 1 uur knock out geweest.
Jade: Jemig... Shitger komt een docent aan. Moet ik het zeggen?
Ik: NEE ALSJEIDFT NIET
Docent: Dames wat blijven jullie lang weg. Snel terug naar de les!

School is voorbij. Ik zit bij Jade achterop. Dan komt Lana langs ons fietsen.

Lana: Hey Jade.... Ik wilde ook nog even mijn excuses tegen jou aanbieden...
Jade: Het is allemaal wel okay...
Lana: Het spijt me echt...
Jade: Okay Dankje.

The girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu