♡ 13 ♡

15 0 0
                                    

We zijn net wakker. Ze maakt me wakker met een kus in mijn nek. Ze is zo lief. Dan besef ik me ineens wat er gister was gebeurt. Was het niet gewoon een nachtmerrie? Ik kijk in de hoop op mijn telefoon maar nee hoor... Dan staan de berichtjes. Jade kijkt me verdrietig aan.

Jade: waarom knuffel je niet terug?
Ik: Ik ben gewoon zo moe. Ik heb slecht geslapen.
Jade: Ik ga wel even ontbijt halen. Als jij dan nog even in bed blijft liggen.
Ik: Dankjewel baby...

Ik geef haar een kus en ze loopt weg.

POV. JADE
Ik loop de kamer uit. Wat is er toch aan de hand met haar? Zou het echt komen doordat ze moe is of komt het door wat anders? Ze zegt het vanzelf wel al zou er iets zijn. Het zouden vast wel weer haar ouders zijn... hoe zou je zo kunnen doen tegen het beste meisje op deze wereld.

Ik stap op de fiets en ga naar de Appie. Het is redelijk rustig. Ik pak 2 stokbroodjes en 2 fruitsapjes. Ook neem ik wat chocolade voor haar mee. Kan ze altijd gebruiken toch. Ik loop naar de kassa om af te rekenen. De kassa mevrouw kijkt me aan zo van: I feel you, HAHAHA. Ik spring met het eten op de fiets. Zodra ik thuis kom zie ik dat de tafel al gedekt is. Ze is alsnog op gestaan.

Ik: Hey babe. Ben je al wat wakkerder?
Noa: Ja hoor...
Ik: Ik heb lekkers voor ons mee!
Noa: Yess! Daar heb ik echt zin in.
Ik: Ik ook! Maar jij bent het lekkerste...

Ik probeer haar te zoenen maar ze duwt me weg.

Noa: Uhm sorry... Ik heb er gewoon even niet zo'n zin in.
Ik: Maakt niet uit... laten we eten.

Shit man... wat als ze me niet meer leuk vind. Shit shit shit SHIT. Ik kan niet zonder haar....

POV. NOA
Inmiddels is het half 7. Het begint al aardig donker te worden.

Ik: Hey schat, ik ga vanavond chillen met Lana. Ik weet niet precies om hoe laat ik thuis kom
Jade: Ow.... okay is goed. Kom je dan naar mijn huis en niet dit huis?
Ik: Ow Ja, tuurlijk. Ik kl3ed me even om en dan ga ik.
Jade: Topp

Ik loop naar boven en kleed me even om. Ik doe een wit hemdje met een vest er over aan en dan mijn zwarte jogging broek en een zwarte pet. Ik ben echt heel bang... het is al aardig donker. Ik pak mijn telefoon. Ik moet niet vergeten om mijn locatie uit te schakelen. Het voelt echt niet goed om te liegen tegen Jade... Ik kan ook gewoon er nu niet van genieten als ze me zoent ofzo. Ik vind dit echt erg... nouja misschien is het wel iets heel leuks en is het allemaal een grap.

Ik zeg Jade gedag en stap mijn fiets. Ik zet mijn lampen aan. Ik fiets naar de fabriek. Zodra ik er bijna ben is het helemaal donker. Ik zie amper iets. In  de verte zie ik wel een lamp schijnen. Ik fiets er op af. Daar staat iemand. Ik zet mijn fiets neer. Ik zie alleen maar een schim. Ik zie aan zijn figuur dat het een jongen is. Ik loop er af. Als ik in de buurt kom stop ik. Waar ben ik mee bezig? Dan loopt het figuur op me af. Shit... Ik verstijf en kan me gewoon niet meer bewegen. De jongen komt steeds dichterbij. Ik zie dat hij een zwart leren jas aan heeft. Zo'n motor jas.

Jongen: Hey Noa
Ik: w... wie b b ben jij?
Jongen: Ken je me niet meer..
Ik: H.. hoezo? K... k ken ik jou?
Jongen: We spraken gister nog...
Ik: WACHT IS... JORDAN?!

Het is Jordan... wtf.

Jordan: Jupp. Ik zei het toch... Ik pak jullie nog wel terug.
Ik: Waarom zou je dit doen?
Jordan: Om wraak te nemen. Jade kloot me al sinds ik op deze fucking school zit. Nu leef ik op straat met mijn vrienden en ga ik niet meer naar school.
Ik: Ow wat erg voor je...
Jordan: Ja... Maar alleen jij kan mij helpen.
Ik: hoezo?
Jordan: Ik HAAT Jade. Ik was eerst van plan haar leven te beëindigen... toen bedacht ik wat beters. Ik zag jou en bedacht me hoe knap jij eigenlijk was. En je bent mega belangrijk voor Jade... en jij vind Jade heel belangrijk neem ik aan.
Ik: J... ja.
Jordan: Okay dat is mooi...

Hij pakt me ineens vast bij mijn armen.

Ik: LAAT ME LOS!
Jordan: als je niet mee werkt of dit tegen iemand zegt gaat Jade er aan!
Ik: DOE NORMAAL JORDAN.
Jordan: Ik ben niet normaal!

HIJ IS GEK. HIJ DRUKT MIJN LICHAAM TEGEN DAT VAN HEM EN BEGINT ME TE ZOENEN. Vervolgens... hij laat me dingen doen. Die ik niet wil. Dingen... die ik nooit meer g vergeten. Dit kan ik ook niet maken tegenover Jade... Shit wat moet ik doen. Anders... dood hij Jade. Terwijl Jordan en ik bezig zijn merk ik dat ik mijn tranen steeds slechter binnen kan houden.

Jordan: GA DOOR WIJF!
Ik: I... Ik wil niet...
Jordan: HET BOEIT ME GEEN FUCK WAT JE WILT, DOE WAT IK WIL. EN HOU JE BEK EN GA VERDER. MINDER GEPRAAT!

We gaan verder... Shit.

Inmiddels is het half 11. Ik ben zo bang.

Jordam: Je bent net zo goed als ik dacht... zonde dat je op meisjes valt.
Ik: Neem dat terug!
Jordan: Als je nog een keer je stem verheft...
Ik: Sorry...
Jordan: Sorry JORDAN
Ik: Sorry Jorden.

Hij geeft me een klap tegen mijn hoofd. De plek waar mijn vader me ook telkens sloeg. Ineens zie ik allemaal beelden voorbij flitsen. Beelden van de dag dat papa werd opgepakt... Vervolgens word alles zwart.

Ik ben net wakker geworden. Ik lig hier helemaal alleen in het donker bij de verlaten fabriek. Ik merk dat ik weer flink gebloed heb. Ook bonkt mijn hoofd als de malle. Het zou vast wel weer helemaal blauw zijn... Ik kijk op de klok. Het is al 12 uur snachts. Ik heb hier echt lang gelegen. Ik loop naar mijn fiets en negeer de pijn. Ik pak hem op en zet de lampen aan. Shit... Ik had ze aan laten staan en nu zijn ze op. Dan fiets ik zo maar naar Jade... Ik weet niet hoe ik dit tegen haar moet gaan uitleggen. "Hey Jade, ik heb het zojuist gedaan  met Jordan!". Dat kan ik toch niet zeggen... Ik wilde het niet eens... kut kut KUT. Ik fiets eerst nog langs mijn eigen huis. Ik smeer een laag make up op en neem wat extra medicijnen. Dan fiets ik door naar Jades huis. Ze maken zich vast zorgen.

Ik ben er.

Jade: NOA WAAR WAS JE? IK MAAKTE ME ZO ERG ZORGEN!
Ik: Jade... Ik was onderweg gevallen maar het is nu allemaal weer goed.
Jade: Ow jemig... serieus? Is het echt weer goed?
Ik: Ja zeker. Maar ik wil gewoon slapen. Het is laat.
Jade: wat ben ik blij dat je thuis bent zeg <3.

Jade wilt me zoenen. Ik duw haar volledig weg met een harde duw.

Ik: HEB JE NOU NIET DOLR DAT IK NIET ALTIJD ZIN HEB OM TE ZOENEN? LAAT ME NU GEWOON MET RUST OKAY!
Jade: Babe... her spijt me...
Ik: IK HEER NOA!

Ik stamp naar boven. Ik ga op Jades kamer zitten. Ik zie een foto van ons 2. Daar was alles nog normaal... dan kijk ik op mijn telefoon

Jordan: Dat was gezellig he... Ik zie je morgen weer om 4 uur op het schoolplein haha. ALS JE ER NIET BENT... Je weet het.
Ik: Jaja...
Jordan: JA JORDAN
Ik: Ja Jordan...
Jordan: Love you me girl
Ik: tyf op....  Ik bedoel "Love you my boy"

Dan schakel ik mijn telefoon uit. Ik barst in tranen uit maar zorg dat niemand het hoort... Ik trek mijn kleren uit en ga douchen. Ik voel me ook zo smerig... Ik ben echt een slet. Na het douchen ga ik in bed liggen en proberen te slapen.

POV. JADE
Ik snap het gewoon niet... wat deed ik fout? Ik dacht dat ze het liefste de hele dag zoende... Dit bedoelt mama vast met dat ik soms gewoon niet stoppen. Ik ben echt heel verdrietig. Mama zit nog aan tafel te werken. Ik ga bij haar zitten.

Mama: Hey lieverd... ik hoorde het net. Ongesteld of ni?
Ik: Nee... dat is ze niet.
Mama: dan weet ik het ook niet. Misschien had ze gewoon wat problemen met Lana. Je weet het volgens mij nooit met die Lana...
Ik:Het was daarvoor ookal...  volgens mij vind ze me gewoon niet leuk.
Mama: Ik weet zeker van wel liefje. Maar morgen moet je weer naar school dus ik zou maar gaan slapen. Heb je het eerste uur vrij?
Ik: De eerste 2 uur.
Mama: Okay dat is fijn. Het is namelijk echt te laat. Welterusten Liefje
Ik: welterusten mam...

Ik loop naar boven. Ik loop de kamer in. Ze ligt. Ze is volgens mij wel nog wakker. Voor de zekerheid doe ik stil mijn pyjama aan en poets ik stil mijn tanden. Dan ga ik rustig naast haar liggen.

Ik: truste Babe..
Noa: Truste
Ik: dus je bent nog wakker...

Ik wil haar een kus geven maar ze duwt me weer weg... waarom doe ik dat dan ook? Ik ben gewoon dom. Ik ga maar slapen want het is al 2 uur snachts.

The girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu