Ik word wakker door heel veel stemmen. Het zijn er echt mega veel. Ze zingen iets....
HAPPY BIRTHDAY TO YOUU
Omg... Ik doe mijn ogen open. Het zijn zoveel mensen... Omg. Ik zie zelfs Lana. Dit is geweldig... de enige die ik mis is... Noa. NOA!? NOA ZE IS WAKKER.Ik: OMG NOA!
Noa: Hey lief <3 happy birthday. Sorry maar ik heb geen cadeautje...
Ik: Jij bent mijn cadeautje schat <3Dan geeft ze me een kus. Awhh... Ik ben zo blij. Ze ligt er wel echt heel zielig bij... in dat bed... zo te zien is Sofie er al bij geklommen haha.
Mama: Ik dacht... dat was het minste wat we voor je konden doen. En toen werd Noa ineens wakker.
Ik: Mam... Dit is alles wat ik nodig heb.
Lena: Gefeliciteerd Jade <3 ik hou mega veel van je.
Ik: Ik nog meer van jou!En daar komt Sofietje nog aan springen... in haar mooiste jurk.
Sofie: Ik ben he blij voor je Jade! Gefeliciteerd!
Ik: Dankje Soofje <3Dan komt de dokter binnen gelopen.
Dokter: Gefeliciteerd! Ik kom even kijken bij de patiënt hoor... hoe is het? Is de hoofdpijn al wat minder?
Noa: Ja hoor.
Dokter: op de apparaten ziet het er ook goed uit. Zo te zien ben je een gezonde meid aangezien je zo snel geneest.
Noa: Ja... dat heb ik allemaal aan deze mensen te danken.
Mama: En ze is gewoon een heel sterk persoon.
Ik: Inderdaad... en het beste persoon.
Noa: Nee dat ben jij.
Dokter: Haha leuk dit toch... zo mooi om dit te zien. Ik denk dat je morgen alweer naar huis mag. Wil je haar nog een keertje slapen Jade?
Ik: Ik moet morgen naar school...
Noa: OW JA, IK OOK! EN ALS IK NOET GA WORD IK GESCHORST.
Dokter: School begrijpt dit echt wel haha.
Mama: Inderdaad. Ik vertel wel even wat er gebeurt is en dan hebben ze er vast begrip voor.
Ik: Vertel alsjeblieft niet ALLES...
Mama: Zeker niet...POV. NOA
ineens herinner ik het me weer. Alles wat er gebeurt was. Dat Jade op me lag en mijn shirt uit wilde doen en dat pap toen binnen kwam lopen...Ik: Dankje Lola
Lola: Geen probleem.
Ik: Hey Soofje. Wat heb je trouwens weer een mooie jurk aan.
Sofie: JA HE! HIJ IS NIEUW EN SPECIAAL VOOR JADES VERJAARDAG!
Ik: Super leuk!Ik zie dat Lana en Jade staan te praten. Het is volgensmij ook wel weer goed tussen die twee. Jade komt op me af lopen.
Jade: Hey babe, hoe is het? Ik zou willen dat ik nu bij je kon liggen maar dat is geen goed idee met al die kabeltjes...
Ik: Het kan wel beter maar ik ben wel okay. Waarom ben je niet zp klein als soof? Dan zou je gewoon bij me kunne liggen haha.
Jade: Helaas... hahaHet is inmiddels 2 uur smiddags. De meeste mensen gaan weg. Nu zijn alleen Soof Lola en Jade er. Soof ligt op Jades bed en Lola en Jade zitten op stoelen langs mijn bed.
Jade: deze stoelen zitten wel echt voor geen meter...
Lola: Nou zeg Jade.
Ik: Hahha, Dan heb ik maar geluk met dit bed.
Lola: Zeker niet haha.
Ik: Ik haat het om niks te doen... Ik zou willen dat ik gewoon weer gewoon zou kunnen zijn... en dan moet ik morgen ook nog zo zijn he!
Dokter: Je mag vanavond opzig wel met je apparaat naar de kantine lopen om daar te eten met Jade.
Ik: JAAA!
Lola: dat is wel leuk
Jade: yessHet word steeds weer later.
Lola: Ik denk dat Soof graag naar huis wil.
Sofie: Nee hoor mam. Alles voor Jade en Noa!
Lola: Maar we moeten ook eten he lieve schat. En misschien willen ze even samen zijn.
Sofie: Ja inderdaad... DAG NOA, DAG JADE. Doe voorzichtig! En doe maar niet meer van die spion dingen.Ik vroeg me af wat Noa tegen Sofie gezegt had haha... Ze liepen samen weg nadat ze allebij mij en Jade geknuffeld hadden. Nu zijn ik en Jade nog samen.
Jade: Heb je honger?
Ik: Ik heb trek in jou.
Jade: HAHAHAHNa nog een tijdje wat gepraat te hebben over wat er geneurt was en wat er met mijn ouders gaat gebeuden gaan we wat eten. IK MAG EINDELIJK ETEN. Ik sta op waardoor ik verschrikkelijke hoofdpijn krijg maar het is niet dat ik net zoals eerst helemaal zwart voor mijn ogen krijg. Ze helpt me met opstaan. Ik sta eigenlijk gewoon best goed. Ik pak de machine vast en loop er mee rond. Naast me loopt Jade. Het gaat best soepel allemaal. Heerlijk om weer even te bewegen. We stoppen bij de kantine en we gaan zitten.
Jade: Wat wil je eten en drinken?
Ik: Uhmm... doe mij maar friet met een kroket.
Jade: OMG DAT WIL IK OOKZe gaay het gelijk halen. Ik hen echt mega erge honger. Ik heb dan ook een tijd niet meer gegeten.
Jade: Hier je eten. Ik was vergeren te vragen wat je wilde maar ik heb voor ons allebij chocomel besteld.
Ik: Omggg chocomel is mijn lieveling drankje.
Jade: dan heb ik dat goed gedaan haha.
Ik: Jazeker. Maar een vraag.. friet met chocomel? HAHAHA lekker over nagedacht he.
Jade: Oops... Sorry babe
Ik: Maakt niet uit! Wie had ooit gedacht dat wij een goede combi zouden zijn...
Jade: Daar zit wat in. Maat... Ik heb deze dagen in angst geleeft... je zou jezelf gezien moeten hebben... het was echt heel heftig. Ze wisten niet eens zeker of je het wel zou overleven.
Ik: Ow shit... dat had ik niet eens door. Ik dscht dat ik gewoon net als de vorige keer knock out was maar dan wat langer.
jade: Nopuh... Ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten babe...
Ik: Ik zou ook niet weten wat ik zonder jou zou moeten doen babe...Dan eten we lekker. Zodra we klaar zijn is het alweer 8 uur. We lopen terug naar de kamer. Ik ga liggen. We kletsen nog een uur.
Ik: Ik ben zo moe... en het is pas 9 uur.
Jade: dan moet je maar slapen.
Ik: Maar ik kan toch niet op je verjaardag om 9 uur gaan slapen... Je bent gewoon zestien geworden he babe!
Jade: Ja... maar jij bent belangrijker dan mijn verjaardag. Je maakt mij blij door te gaan slapen.
Ik: als jij daar blij van word doe ik dat. Truste babe, love you <3
Jade: Love you to <3
JE LEEST
The girl
RomansNoa is een meisje van 16 jaar. Ze is gay. Op een dag komt ze op school aan en daar begint het populairste meisje van school haar ineens te zoenen. Waarom zou ze dat doen? Op een gegeven moment komt haar beste vriendin Lana achter dingen die ze nooit...