♡ 12 ♡

17 0 0
                                    

Het is de ochtend na dat het gebeurt is. Ik word wakker doordat Jade wat aan mijn haar zit te frunniken.

Jade: Goede morgen babe <3
Ik: Goedemorgen lief <3
Jade: Ik... het was gisteren echt perfect. Gewoon de hele dag lang.
Ik: Vind ik ook. Jij bent echt de vrouw van mijn leven Jade...
Jade: Jij ook de mijnne Noa <3.

We liggen nog even samen in bed te knuffelen. Om ongeveer half twaalf staan we op. Haar haar zit warrig. Het is zo schattig he. Het is zaterdag dus we hebben alle tijd. We moeten wel nog leren en huiswerk maken... besef dat ik op mijn zestiende hier alleen in een villa ben met mijn vriendin terwijl ik nog gewoon naar school ga. Dit is een van de eerste keren dat ik redelijk gelukkig ben met dat mijn ouders rijk zijn. Mijn ouders... Zodra ik aan ze denk krijg ik gewoon koppijn...

Jade: Gaat het Babe?
Ik: Ja hoor...
Jade: Waar denk je aan?
Ik: Mijn ouders... Ik baal er gewoon zo van dat ze er nooit voor me zijn geweest.
Jade: Awh babe... kom hier.

Ik kruip bij haar op schoot. Ze is zo leuk he <3.

Jade: Je hoeft niet bang te zijn. Alles is nu voorbij.
Ik: Inderdaad.. maar niet voor lang. Hij mag over 2 weken al weer weg he... omdat het niet is dat hij iemand heeft vermoord ofzo. En het was maar "eenmalig".
Jade: Ik bescherm je babe <3. Mijn hele familie beschermt je.
Ik: Inderdaad.
Jade: Laten we ons omkleden en wat eten.
Ik: is goed

We staan op en kleden ons om.

Na ontbeten te hebben is het al 2 uur. Eigenlijk was het gewoon onze lunch haha. We zijn buiten aan het skate boarden. Het is echt geweldig. Het gaat echt goed. Dan komen we aan bij het skate parkje dat in het bos ligt. Er is eigenlijk helemaal niemand behalve een stel hang jongeren. Ik ben best bang ofzo voor ze. Nouja, gewoon negeren. Ze staan haar gewoon te blowen.... we gaan skaten over de parkours. Jemig... Jade is echt goed. Dan skate board ik. Ik doe dat parkour maar niet. Ik skate langs de hangjongeren. Nier om wat uit te lokken ofzo maar daar is ruimte om normaal te skate boarden. Jade is bezig op het parkour. Ze is zo echt heel knap... Wtf.... een van de jongens die daar staat begint naar me te fluiten. Ik negeer het maar gewoon. Ik zie Jade er al aan komen... Jade please negeer het gewoon.

Jade: Uhhh beter doe je normaal en toon je wat respect naar haar.
Jongen: Pff zo he. Spreek jij mij aan... hoe durf je.
Jade: Hoe ik durf? Ik ben niet zo'n lul als jij. Je kan wel stoer doen met je jointje maar laat mijn vriendin met rust.
Jongen: Wacht is.... zijn jullie niet dat gay stel bij ons op school?
Jade: Ahhh... je zit op de zelfde school als ons. Dat zegt waarschijnlijk al genoeg over je karakter...
Ik: Jade... laten we gewoon weg gaan.
Jongen: Ja "Jade". Luister naar je vriendinnetje.
Jade: We gaan niet Noa. Eerst met ik dit joch is een lesje leren.
Jongem: De lesbi die mijn een joch noemt... heb je ooit naar je zelf gekeken. Je lijkt op je skateboard, plank. Ik heb medelijden met je Noa... misschien heb je wat meer nodig van een ECHTE jongen.
Jade: Pff... sneu hoor. Mij plank noemen. Echt... Ik trek me er echt niks van aan hoor.
Ik: Jade... laten we nou gewoon gaan. Alsjeblieft.
Meisje: Ben je bang Noa...

Shit. Wacht is... NEE. Dat is Nikki. In de brugklas zat ik bij haar in de klas. Ze was mijn beste vriendin tot de dag dat ik tegen haar uit de kast kwam... Ze heeft het tegen iedereen gezegt. Zij heeft mij uit de kast getrokken...

Ik: Shut up Nikki.
Jongen: Dus je kent haar?
Ik: Helaas wel ja.
Nikki: Pff je bent nog steeds zo'n bange loser als dat je toen was. Altijd vluchten van je problemen.
Jade: Rot op. Doe normaal tegen haar okay.
Jongen: Awhh... kan Noa niet voor zichzelf op komen? Heeft ze daar haar plankje voor nodig...
Jade: Shut up...
Jongen: Ik heet Jordan...
Jade: Shut up Jordan.
Jordan: Nee. Ga zelf weg. Zij waaren hier eerder.
Nikki: Inderdaad... dus ga alsjeblief gewoon weg. Dit is onze plek.
Jade: Vraag het aan de gemeente. Zij geven je antwoord.
Jordan: Pff... de gemeente. Uit welke tijd kom jij?
Ik: Ik ga.. kom Jade.
Nikki: Pussy
Jade: Ik ga nu... maar ik laat het hier niet bij he. Als jullie dat maar weten.
Jordan: Ik spreek je nadat ik je girlfriend heb gefucked. Byee
Jade: Nu ga je te ver..

Ze spuugt op zijn schoenen. Vervolgens skateboarden se weg. Ik zie dat het Jordan eigenlijk helemaal niks boeit. Toch... Jade is wel fucking knap als ze boos is.

Jade: ugh... Ik kan dat soort mensen nier uitstaan man.
Ik: Ik ook niet..
Jade: Maar... je gaat toch echt niet met die Jordan om ofzo?
Ik: JADE DOE NORMAAL! IK KEN HEM NIET EENS!
Jade: Sorry... laten we ergens wat gaan drinken.
Ik: Ja is goed. Laten we weer naar dat ene cafee gaan.
Jade: Ja is goed.

We skateboarden tot we bij het cafeetje zijn. We lopen binnen en nemen plaats. Ik kijk naar haar ogen. Ze stralen helemaal. Ze is prachtig.

We hebben hier tot 7 uur gezeten want we hadden hier ook gelijk avond gegeten. We slapen nog 1 nacht bij mij thuis en daarna weer bij Jade. Nu zijn we bij mij thuis. Jade steekt de kachel aan terwijl ik even boven mijn telefoon aan de oplader ga doen. Ik loop naar boven terwijl ik mijn apjes open. Een anoniem nummer? Dit is het bericht:
Hallo Noa...
Kom morgen zodra het donker is naar de verlaten fabriek net buiten de stad. Als je niet komt... Dan doen we Jade kwaat. Ik zou maar komen... je wilt niet weten hoe het anders afloopt.

Shit... Ik ben zo bang. WAT MOET IK DOEN? Moet ik het tegen Jade zeggen?  Nee dat kan niet. Dan doet dat persoon haar kwaat. Zouden het de mensen ukt het skatepark zijn? Dat kan niet wsnt zij hebben allemaal mijn nummer niet. Shit... Ik leg mijn telefoon aan de oplader en loop met eem brok in mijn keel naar beneden.

Jade: Hij is aan hoor! Ik heb wat kussens hier neergelegd dus we kunnen hier lekker zitten.
Ik: Fijn...
Jade: Wat is er babe? Kom hier.
Ik: Jade... Ik voel me gewoon niet zo lekker.
Jade: Zeker? Is er echt niks anders? Je kan alles zeggen he.
Ik: Ik heb gewoon echt heel erge koppijn.
Jade: Jemig... heb je je medicijnen vandaag gehad?
Ik: Ja maar pak maar de reserve als je wilt.
Jade: Is goed, ik ben zo terug.

Het voelt niet goed om tegen haar te liegen. Toch blijf ik vol houden.

Jade: Hier zijn je medicijnen. En drink maar wat water.
Ik: Ja... Dankje babe <3
Jade: alles voor jou <3.

We zitten tegen elkaar aan. Jade speelt weer met mijn haar. Het is half 11.

Ik: Jade... Ik ga slapen.
Jade: Ow... okay is goed <3. Kom dan gaan we naar boven!

We lopen naar boven. Normaal zou ze me nu zoenen. Dat doet ze nu niet. Ze heeft volgens mij door dat ik daar nu even geen behoefte aan heb. Ik poets mijn tanden. Zodra we in bed liggen liggen we lekker warm tegen elkaar aan.

Ik: Truste baby, love you.
Jade: Love you more.

Zo valt ze in slaap. Ik lig hier nog steeds wakker terwijl het 2 uur snachts is....

The girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu