♡ 3 ♡

24 0 0
                                    

Ik word wakker in een stil huis. Ik trek mijn kleren aan, poets mijn tanden en loop naar beneden. Op het aan recht licht een briefje:

Hacllo Noa,
Wij zijn al weg. We willen zeggen dat we het echt totaal niet chill vinden dat je gay bent en dat we er ook niks van over willen horen of merken. Maar we laten je wek gewoon zolang wij er maar geen last van hebben.
Groetjes, je ouders

Lekkere ouders man... K word echt GEK van ze. Ik eet een Cracker als ontbijt. Ik ben laat dus ik fiets zo snel als ik kan naar school. Ik hang mijn jas snel op en loop snel naar het klaslokaal. Iedereen zit al. Ook Lana. SHIT, IK BEN MIJN LUNCH VERGETEN. Naja, ik vraag dadelijk wel of ik wat mag hebben van Jade.

Het is pauze. Ik loop naar Jade die met haar vriendinnen is. Lana kijkt me aan van: Wat ga jij doen.... she dont know... haha.

Ik: Hey Jadee mag ik wat van jou lunch? Ik ben de mijnne thuis vergeten.
Jade: Wtf ga jij tegen mij praten kneus.
Ik: Uhmm, gewoon?
Jade: Hahah dat jij denkt dat je van mijn eten mag rijkeluis kind. Koop lekker eten ofzo
Ik: Uhmm... doei...

Wtf was dit?

Lana: wat doe jij dan ook Noa.
Ik: Uhm... Ik weet niet.
Lana: Waarom zou je naar fucking Jade gaan?
Ik: Weet ik niet. Ik ben gewoon niet zo slim haha
Lana: Ja inderdaad.

Omg... Ik voel me heel slecht. Ze mag me helemaal niet... Ik had dit kunnen weten. WAT DOET DAT MEISJE MET MIJN GEVOELENS, UGHH.

School is afgelopen. Het begint hard te regenen. Ik fiets in mijn eentje naar huis want Lana ging met Paul mee. Dit is zo oneerlijk... waarom!? Ik kan wel janken. Ik voel de tranen in mijn ogen. Dit is zo... UGH. Ik kom thuis aan en het is stil zoals altijd. Ik denk terug aan het gesprek van gister. Ze komt vast wel niet meer... Ik pak ben en Jerry uit de koelkast. Ik eet mijn gevoelens weg zoals altijd. Ineens voel ik me echt heel alleen... Ik haat deze wereld. Ik hoor mijn telefoon af gaan maar ik neem niet op. Geen idee wie belde. Vast pap of mam ofzo. Ik heb nu echt geen zin in hun. En ik ben te druk met Orange is the new black.

Het is 8 uur. Ik haat Jade. Waarom deed ze dit? Ik snap het gewoon niet. Ze haat me echt. Niet als iedereen op deze wereld. Ik dacht gewoon dat ze anders was dan de rest... tuurlijk niet. Hoe dom ben ik ook.

Het is kwart over 8 en ineens gaat de bel. Wie zou dat nou weer zijn. Misschien is het Lana. Ze weet dat ik alleen thuis ben. Ik doe de deur open. HET IS JADE

Jade: Hey hey, waarom neem je niet op kneusje?
Ik: Ikuh... Wat doe je hier?
Jade: We zouden toch chillen? Ik bedoel... bio leren.
Ik: Maat, op school schelde je me nog half uit.
Jade: Dat was gewoon je eigen schuld hoor kneusje
Ik: Hoezo dat nou weer?
Jade: Weet je de regels niet meer?
Ik: Ow shit... sorry het spijt me echt.
Jade: Maakt niet uit. LATEN WE CHIL.. bio leren
Ik: Ja haha. Alleen... Ik heb nog niet gegeten.
Jade: Meidd, zorg is wat beter voor jezelf haha.
Ik: Ja... Ik heb pizza. Wil je ook?
Jade: Ja, . Maar laten we eerst naar binnen gaan haha.
Ik: Ja dat is een best goed idee..
Jade: Wat heb jij trouwens een groot huis zeg.
Ik: Ja... En je hebt de tuin nog niet gezien
Jade: Omg, ik hou van grote tuinen.

Ze is zo cute. Het is weer helemaal goed. Ik gooi een pizza in de oven.

Jade: Maaruh... We gaan toch niet echt bio leren?
Ik: Snap je bio goed?
Jade: Ja echt heel goed. Ik sta een 8,5 haha
Ik: Nerd haha.
Jade: moet jij zeggen met je 9.
Ik: Ja... laten we een film kijken.
Jade: Goed idee! Wat gaan we kijken?

We gaan een film kijken. We kruipen op de bank. Ik pak uit het kistje kussens en dekens. De hele bank ligt vol haha.

We zitten een tijdje te kijken. Ik kan me zo slecht concentreren. Ze is gewoon zo schattig... En knap. En ze ruikt zo lekker.

Jade: Ruik jij dat ook?
Ik: Ja? Wat is dat?
Jade: SHIT, DE PIZZA
Ik: Ow no...

We rennen naar de oven. Ze zijn nog net niet verbrand. We halen hem eruit en leggen de pizza op een snijplank. Ik probeer te snijden maar het lukt echt niet. Dam probeert jade het. Het gaat perfect. Ze kan volgens mij echt alles...  We nemen de pizza mee naar de bank. We eten hem op. Dan maken onze handen even contact. Ik trek mijn hand snel terug. Ze is zo zo zo leuk. Echt niet normaal gewoon. En haar lach... een van de beste dingen die er bestaan. Ze is gewoon perfect.

De pizza is al op zonder dat we het doorhebben. Ik zet de plank op het tafeltje. Dan komt ze dichter bij me zitten. Ze kruipt ook onder het dekentje waar ik onder zit.

Jade: Brr, het is koud.
Ik: Ja best wel he.
Jade: Hebben jullie een kachel ofzo?
Ik: Ja alleen ik weet niet hoe die aan moet haha.
Jade: Ik wel. Wacht, waar is hij?
Ik: Wat om de hoek naast het aquarium.
Jade: Okay is goed, ik ben zo terug.
Ik: Top top. Ik zet de film wel even op pauze.

Ze is nu al een tijdje weg. Zou alles wel goed gaan? Of is ze verdwaalt ofzo. Ik zal wel even gaan kijken. Ik loop de hoek om. Hahaha ik zie haar zitten naast de kachel. Ze kijkt naar het aquarium. Ze zit heel schattig in de kleermakerzit. Ze heeft volgensmij niet door dat ik hier sta te kijken. Ik kan haar echt niet uit mijn hoofd krijgen. Ze is zo lief. Heel anders dan dat ik 4 dagen geleden nog over haar dacht... En ze is ook zo knap. Ik vind mensen niet zo snel knap maar Jade... oof. She needs to be my wife. Dan kom ik naast haar zitten met mijn dekentje. Ik doe het dekentje om haar schouder. Nu zitten we er samen onder. Ze kijkt me aan. Ze pakt mijn gezicht vast en.... Ze begint me te zoenen. Dit keer zoen ik terug. Deze keer, was de keer waar ik van droomde. Dit is zo... geweldig. Ik zit hier gewoon te zoenen met het beste meisje ooit terwijl mijn ouders niet thuis zijn. Dan stoppen we met zoenen. We blijven stil. Ik voel haar ademen. Het is warme lucht. Heel fijn. Ik voel me zo goed. Dan legt ze haar hoofd op mijn schouder. Zo zitten we een tijdje.

Jade: Zullen we weer naar de bank verhuizen?
Ik: Ja is goed. Het is wel al laat. Moet je niet naar huis?
Jade: als ik hier zou mogen slapen hoeft dat niet perse...
Ik: Ja is goed. Heb je wel je spullen voor school?
Jade: Nee, we rijden morgen ochtend wel langs mijn huis. En.. kan ik maybe een pyjama van jou lenen?
Ik: Ja is goed hoor.

We lopen naar de bank. We gaan zitten. Ze legt haar hoofd op mijn schoot. Ik speel wat met haar haar. Volgens mij is ze in slaap aan het vallen. Ze is zo lief... Ik schud haar zacht wakker.

Ik: Laten we naar boven gaan.
Jade: Ja goed idee

We lopen naar boven.

Ik: Op welke kamer wil je slapen? We hebben 2 logeer kamers.
Jade: Ow uhmm.... Ik dacht...
Ik: Bij mij? Ik heb een twee persoon bed dus het kan wel.
Jade: Jaaa, mag ik een pyjama?
Ik: Ja, neem deze maar.

Ik geef haar mijn zwarte jogging broek en een groen shirt. Ik heb mijn witte jogging broek met een wit t shirt. We kleden ons om in dezelfde kamer. Zelfs zo is ze mooi. Maar... is ze nu mijn vriendin? En... vraag je dat off..? Nouja ik zie wel. Mijn pyjama is veel te groot voor haar maar dat is juist heel schattig. Ik poets mijn tanden. Jade poetst ook haar tandenborstel want we hadden nog een nieuwe liggen in het kastje. Vervolgens lopen we naar het bed. Ik ga liggen onder het deken. Zij ook. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Zo valt ze in slaap. Ze is zo fck schattig...

The girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu