♡ 4 ♡

19 0 0
                                    

Jade: Goedemorgen lieff
Ik: Morgen <3
Jade: We moeten echt opstaan...
Ik: Ik lig zo lekker...
Jade: Ja ik ook... We kunnen ook zeggen dat we ziek zijn. Mensen weten toch niet dat wij met elkaar om gaan.
Ik: Ja daar heb je gelijk in... maar hoe wil je dat tegen school zeggen. Want dan willen ze onze ouders spreken.,
Jade: mijn moeder wil ons wel ziek melden alleen ja... dat zou best apart zijn als mijn moeder jou ziek zou melden.
Ik: Wil jou moeder je gewoon ziek melden!!?
Jade: Ja hoor. Ik app haar wel even.
Ik: Nee maar hoe ga ik dan thuis blijven?
Jade: Mijn vader belt wel. Of kent school jou vader heel goed?
Ik: Nee school kent mijn ouders amper.
Jade: Ow dan is het goed.
Ik: Omgg we zijn gewoon lekker thuis terwijl de rest naar school moet haha.
Jade: Jaaa

Dan geeft ze me een kus op mijn voorhoofd. Ze is zo lief. Sorry dat ik het zo vaak zeg maar het is gewoon zo.

Jade: Maar... hoe zit het nou tussen ons? Vind je me wel leuk...
Ik: UHHH JAAA! Maar ben jij uberhaud wel gay?
Jade: Ja. Echt heel erg. Ik zou zoveel jongens kunnen krijgen maar ik hoef het gewoon niet. En ik vond je altijd al wel leuk maar sinds ik je die eerste keer zoende kon ik niet stoppen met aan je denken.
Ik: Maar hoezo mag de rest het niet weten als je tegen Mees en zin vrienden hebt gezegt dat je met mij hebt?
Jade: Dat heb ik al opgelost.
Ik: Hoe dan?
Jade: Ik heb gezegt dat ik gewoon in de war was en ik jou helemaal niet leuk vind... maar dat meen ik echt niet he...
Ik: Ja dat weet ik <3
Jade: Maar zodra ik er klaar voor ben mag iedereen het weten <3
Ik: Mooizo, love you babe
Jade: Love you to babe

Awhh. Sorry ik droomde gewoon altijd van zo'n relatie... Het is nog beter dan dat ik dacht.

We liggen hier echt al veel te lang. Ik til haar op en gooi haar uit bed. Niet te hard natuurlijk haha.

Jade: BABEEE!
Ik: Hahaha opstaan luie zak
Jade: Jij dan kneus! Haha. Laten we naar beneden gaan. Het is al 12 uur.
Ik: Ja inderdaad. Het is al veel te laat.
Jade: Laten we ons even omkleden. Mag ik wat van jou lenen? Anders moet ik hetzelfde aan doen als gister en daar heb ik geen zin in.
Ik: Ja hoor. Kies maar wat uit.

Ze doet mijn rode hoodie aan met een zwarte spijkerbroek. Ik doe bijna het zelfde aan. Een zwarte spijkerbroek met een witte hoodie.

Jade: Omg we matchen echt nu haha.
Ik: Jaahhh.
Jade: Laten we anders even naar mijn huis gaan.
Ik: Ja is goed.

We fietsen naar haar huis. Tenminste, ik fiets en Jade zit achterop. Ze geeft een kus in mijn nek terwijl ik fiets. Dat geeft mij weer energie om door te fietsen. Een maal bij haar huis aangekomen stappen we af. Het is niet perse een heel groot huis maar ook niet heel klein. Ik zie de auto staan waar Jades moeder eerder gister in reed. We lopen naar binnen. Aan de tafel in de huiskamer zit haar moeder.

Jade: Hey mamm
Moeder: Hey liefjee
Jade: Vind je het erg als ik en Noa hier zijn?
Moeder: Nee tuurlijk niet.
Ik: Dat is fijn mevrouw.
Moeder: Noem me maar gewoon Lola hoor.
Ik: Dankje Lola.
Moeder: Het is ook niet fijn he.. 3 dagen alleen thuis zijn.
Ik: Ik ben het opzig wel gewent alleen ja het is inderdaad niet erg leuk ofzo. Maarja ze haten me zowiezo al...
Moeder: Hoezo dat? Je lijkt mij een erg leuk meisje!
Ik: tja... Ik ben zegmaar gay. Alleen mijn ouders zijn homofoben. Dus ja...
Moeder: Ow nee zeg... Ik heb er helemaal geen problemen mee hoor. Toch Jade?
Jade: Ja zeker.
Moeder: Ga maar doen wat jullie willen meiden. Dan werk ik verder!
Jade: Top. Kom je mee Noa? Dan laat ik mijn kamer zien.
Ik: Is goed.
Moeder: Doe voorzichtig he meiden!
Jade: Mammm doe normaal
Moeder: Haha grapje

We lopen naar boven. Haar moeder is zo aardig. We komen haar kamer binnen. Het hangt vol met led verlichting. Het zou me niks verbaxen als ze zou skateboarden.

Ik: Skate board jij?
Jade: Ja, wel minder dan vroeger maar ik dke het wel nog regelmatig.
Ik: Nicee, ik ook soms. Alleen ik ben niet zo goed haha.
Jade: Ik wil het je in de zomer wel leren.
Ik: Jaaa
Jade: Maarja dat duurt nog wel even haha.

The girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu