#1-No Feelings...No problems

1.2K 97 109
                                    

❌❌Ace's POV❌❌
Άνοιξα την πόρτα του αμαξιού μου μόλις πάρκαρα και βγήκα έξω...
Οι άλλοι ακολούθησαν.

Έφτιαξα την τσάντα μου καλύτερα στον ώμο μου και ρούφηξα μια φορά από το τσιγάρο που είχα ανάψει προηγουμένως.

Περπατούσα εγώ με τον Chris μπροστά καθώς ο Austin και ο Ethan ερχόντουσαν από πίσω μας.

Μερικά βλέμματα έπεσαν πάνω μας και χαμογέλασα στραβά δίχως καν να γυρίσω να χαιρετήσω όταν μια κοπέλα που ήμασταν μαζί το Σάββατο με χαιρέτησε.

Δεν θυμόμουν πως την έλεγαν η αλήθεια είναι...Αλλά ήξερα ότι δεν ήταν όπως τις άλλες και δεν καταλάβαινε ότι αυτό ήταν...Δεν θα υπήρχε τίποτα περισσότερο.

Κοιταχτήκαμε με τον Chris και γελάσαμε ελαφρά.

Η πρώτη εβδομάδα ήταν πάντα η πιο βάναυση...Όταν έχεις συνηθίσει το ξενύχτη κάθε μέρα και ξαφνικά σου λένε σήκω από τις 7 τα χαράματα με τις κότες.

Περπατούσαμε χαλαρά για να πάμε προς το συνηθισμένο μέρος που καθόμαστε...Ώσπου ξαφνικά άκουσα να φωνάζει κάποια το όνομα μου με αρκετά εκνευριστική φωνή.

Σταματήσαμε και γύρισα πίσω να δω τι συμβαίνει και είδα αυτή την...τέλος παντων αυτή που με χαιρέτησε πριν μαζί με όλο άλλες δυο τρεις.

«Ace»

Είπε χαμογελώντας και την κοίταξα σμιγοντας τα φρύδια μου μεταξύ τους.

«Ναι...;»

Ρώτησα μπερδεμένος και ρούφηξα ακόμα μια φορά από το τσιγάρο μου.

Νομίζω ήταν η δεύτερη φορά της...Κάτι τέτοιο.
Απλά φασωθηκαμε και δεν ξέρω καν γιατί μιας και δεν είναι τόσο το «στυλ» μου.
Και μετά μου ρίχνονταν άπειρα...Και έτσι απλά το κάναμε.Φαινοταν ότι δεν ήξερε αλλά εκείνη επέμενε άπειρα...

«Ήθελα...Βα...βασικά εγώ και τα κορίτσια...δηλαδή η ομάδα θεάτρου κάνει ένα πάρτι καλωσορίσματος Αυτή την Παρασκευή και θα είναι όλο το σχολείο εκεί...Και θα ήθελα...Δηλαδή απλά θέλαμε να σας καλέσουμε-

Είπε αρκετά γρήγορα και έπιασα το κεφάλι μου για μια στιγμή.

«Κάτσε κάτσε μισο...Πως σε λένε;»

Ρώτησα και με κοίταξε δειλά.

«C..Cara...»

Είπε σαν να λυπήθηκε που δεν το θυμόμουν.

«Και που είναι αυτό το πάρτι;»

Ρώτησα και χαμογέλασε δειλά.

𝘠𝘰𝘶 𝘐𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦Where stories live. Discover now