Χορευαμε για περίπου 10 λεπτά ώσπου είδα την Hailey να γουρλώνει τα μάτια της ενθουσιασμένη σαν να είδε κάποιον.
«Επιστρέφω σε λιγάκι»
Είπε στους υπόλοιπους και μου χαμογέλασε.«Θα έρθω σε λίγο»
Μου είπε και έγνεψα θετικά μπερδεμένος όταν την είδα να απομακρύνεται και να πλησιάζει κάποιες κοπέλες στην άλλη άκρη του γεμάτου άτομα σαλονιού.Όλοι χόρευαν...Οι περισσότεροι ήταν μεθυσμένοι ή έπιναν ΜΕΧΡΙ να γίνουν μεθυσμένοι.
Τα άτομα από την παρέα της Hailey με τους οποίους χόρευα,πηγαινοερχόντουσαν Χαιρετώντας διαφορά άτομα που έβλεπαν.
Παρόλα αυτά ακομα και αν δεν ήξερα κανέναν από όσους χαιρετούσαν,ένιωθα πολύ πιο άνετα από ότι στο άλλο πάρτι.
Έπειτα από λίγη ώρα ήρθε η Paula φέρνοντας σε όλους μας ποτά...Και κάπως έτσι ξεκίνησε το βράδυ...
Ακολούθησαν διαφορά σφηνάκια,πολλά...πολλά αλλά ποτά.
Είχα ιδρώσει και χόρευα με όλους καθώς σχολιάζαμε συνεχώς βλακείες κάτι που μας είχε κάνει όλους να σκάσουμε στα γέλια.
Δεν είχα ιδέα που ήταν η Hailey αλλά δεν με απασχολούσε αυτή τη στιγμή μιας και όλα ήταν όντως γαματα.
Με θυμάμαι όλη την ώρα να γελάω και να μην έχω έλεγχο του σώματος μου.
Και όλα ήταν τόσο...τόσο τέλεια...Σε κάποια φαση τους είχα χάσει όλους αλλά δεν έχω θέμα με το να κάνω καινούργιους φίλους βασικά...
Και κάπως έτσι είχα μπλεχτεί σε έναν κύκλο όπου έπαιξα θάρρος ή αλήθεια και κάπου ανάμεσα εκεί έχασα την μπλούζα μου...
Επισης έπαιξα μπουκάλα στο τραπέζι της κουζίνας όπου δεν έχω ιδέα ποσά άτομα φίλησα...Και όχι δεν απάτησα κανέναν...
Εννοώ ήταν απλά ένα παιχνίδι..
Ήξερα ότι αυτό που εκανα ήταν ανεύθυνο αλλά είχα ήδη χάσει τον έλεγχο όποτε δεν είχα ιδέα τι διάολο εκανα.
Αλλά το είχα ανάγκη...Δεν έχω ιδέα ποσό ήπια...Ποσό κάπνισα...ΤΙ κάπνισα!
Τι πήρα προς το τελείωμα γιατί θυμάμαι μονάχα μια άγνωστη φωνή να με ρωτάει...«Θέλεις;»
Και εγώ απλά πήρα κάτι και το κατάπια...Και μετά δεν θυμάμαι και παρά πολλά.
Θυμάμαι να χορεύω...και μετά έναν καναπέ...
Και...Δεν θυμάμαι να είδα σχεδόν καθόλου την Hailey βασικά...Όπως ούτε και τα παιδιά μιας και είχα χαθεί με εκείνους παρά πολύ ώρα...
Και το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι ήταν να κάνω σφηνάκια με δυο άκυρα άτομα που γέλαγαν και έλεγαν το όνομα μου...Αλλά
Εγώ δεν θυμόμουν τα δικά τους ονόματα ακόμα και αν σίγουρα μου είχαν συστηθεί.
YOU ARE READING
𝘠𝘰𝘶 𝘐𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦
Teen FictionIntoxicate (v) 1.to make (someone) unable to think and behave normally 2.to excite or please ᴛʜᴇ ʙᴀᴅʙᴏʏ Sᴄʀᴇᴀᴍs ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ 2 Νομίζω αυτό είναι αρκετό για μικρή περιγραφη❤️ Αυτο το βιβλίο θα ακολουθήσει κυρίως την ζωή του Ace ,τον γιο των δυο πρω...