#11

412 54 21
                                    

«Δεν απάντησες ούτε σε ένα μήνυμα μου όλο το Σαββατοκύριακο»
Είπε κοιταζοντας με καθώς πήρα μια βαθιά ανάσα.

«Δεν ήθελα να μιλήσουμε!Ηθελα να είμαι λίγο μόνος μου»

Φάνηκε να ξαφνιάζεται από την απάντηση μου.

«Τι σου συμβαίνει τώρα τελευταία;Όλοι το έχουν σχολιάσει!Δεν φέρεσαι φυσιολογικά!»

Είπε κοιταζοντας με έντονα.

«Ποιοι είναι οι «όλοι»;»
Ρώτησα γελωντας ειρωνικά.

«Εγώ,Οι φίλοι σου,οι γονείς σου,ο προπονητής σου...όλοι από την ομάδα»
Με πλησίασε καθώς το βλέμμα της μαλάκωσε.

«Νοιάζομαι για εσένα εντάξει;Απλά...Για αυτό συμπεριφέρομαι έτσι!Και όσο περνάνε οι μέρες νιώθω ότι απομακρυνεσαι...όχι μονάχα από εμένα...από τους πάντες»

Είπε γλυκά κοιταζοντας με με τα πολύ ανοιχτά γαλάζια μάτια της.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και πήρα το βλέμμα μου από πάνω της νιώθοντας τόσο μεγάλος μαλακας.

Γιατί τα κάνω πάντα σκατα;

«Όλοι ανησυχούμε και προσπαθούμε να σε βοηθήσουμε αλλά σε αφήνεις κανέναν να σε πλησιάσει»

Συνέχισε.

«Είναι σίγουρα όλα καλά;»
Ρώτησε και ξεροκατάπια γνεφοντας θετικά.

«Είμαι μια χαρά δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείτε!Απλα...Σκέφτομαι το κολέγιο αυτό είναι όλο!»

Είπα καθώς δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω για να μην στεναχωρήσω κανέναν...Δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω για να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι ακόμα και αν εγώ ήμουν σκατα.

Δεν ήθελα να στεναχωρώ ούτε να αγχώνω κανέναν.Ειδικά τους γονείς μου!

«Σίγουρα;»
Ρώτησε χαμογελώντας γλυκά και έγνεψα θετικά.

«Δηλαδή είμαστε εντάξει ετσι;»
Ρώτησε ξανά και δεν ξέρω πως κατάφερα να πείσω τον εαυτό μου να χαμογελάσει...

Πέρασε τα χέρια της γύρω μου χαμογελώντας.
Μου χαιδεψε απαλά την πλάτη αλλά η αλήθεια ήταν ότι ήθελα να φύγω όσο πιο γρήγορα γινόταν από την αγκαλιά αυτή τη στιγμή.

Βρισκόμασταν στην άκρη του προαυλίου καθώς βρισκόμασταν μονάχα λίγα βήματα μακριά από τα παιδιά οι οποίοι έκαναν ότι μιλάνε αλλά στην πραγματικότητα άκουγαν κάθε τι από την συζήτηση που προηγήθηκε.

Κοίταξα άβολα γύρω μου και ένιωθα ξανά αυτό το άγχος να με κυριεύει...Έτσι όπως χάζευα στο προαύλιο είδα την Hailey με την παρέα της να γελάνε καθώς καθόντουσαν σε ένα παγκάκι.

𝘠𝘰𝘶 𝘐𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦Where stories live. Discover now