#3-Part 2

765 89 8
                                    

Καθόμουν στην καφετέρια,στο τραπέζι με τα παιδιά ενώ η Cara είχε κάτσει δίπλα μου.

Λέγαμε βλακίες καθώς εγώ είχα περασμένο το χέρι μου στους ώμους της Cara καθώς γελούσαμε...

Και τότε άνοιξε η πόρτα της καφετέριας...Στην αρχή δεν έδωσα σημασία...
Όμως έπειτα όταν είδα με την άκρη του ματιού μου οποίος ήταν...Γύρισα αυθόρμητα το πρόσωπο μου ενώ είδα την Hailey να περπατάει προς το εσωτερικό της καφετέριας...

Είχε έναν αέρα που φώναζε αυτοπεποίθηση...Καθώς ήξερε ότι πολλά βλέμματα είχαν πέσει πάνω της αλλά δεν γύρισε να κοιτάξει κανέναν...

Ήταν καινούργια...Αλλά είχε έρθει μέσα στη μέση της χρονιάς...Αλλά τραβούσε και την προσοχή το γεγονός ότι διέφερε με κάθε τρόπο από όλες τις υπόλοιπες...

Ο τρόπος που ντύνεται...Τα μαλλιά της...το ποσό αντικειμενικά όμορφη ήταν...Αλλα κυριότερα ότι δεν ήταν χαζογκομενα...Δεν αποζητούσε την προσοχή όπως οι άλλες...

Πήγε στην κυρία της καφετέριας και αγόρασε μια μπάρα δημητριακών και ένα μήλο...

Είχα ξεχαστεί και απλά κοιτούσα ακόμα προς το μέρος της ενώ είχα σταματήσει να συμμετέχω στην κουβέντα...

Είχα πάρει αυθόρμητα το χέρι μου από τους ώμους της Cara ενώ τότε κοίταξε όλα τα τραπέζια καθώς πέρασε γελωντας ελαφρά από το τραπέζι που κάθονταν οι μαζορέτες...

Ξεφυσηξε και πέρασε από το τραπέζι μας...Το βλέμμα μου την ακολουθούσε τόση ώρα από την στιγμή που μπήκε στην καφετέρια...

Σήκωσε το βλέμμα της και με κοίταξε καθώς περασε από μπροστά μας και με χαιρέτησε ελαφρά ενώ η Cara δεν κατάλαβε τίποτα...Παρόλα αυτά ο Chris φάνηκε να μπερδεύεται καθώς την κοίταξε καθώς απομακρύνθηκε από το τραπέζι μας...
Όμως δεν σχολίασε τίποτα.

Ξεροκατάπια ενώ κοίταξα το κινητό μου γνεφοντας αρνητικά...
Είδα την ώρα και είχαμε ακόμα 10 λεπτά περίπου διάλειμμα...

Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα καθώς δεν μπορούσα να συντονιστώ πλέον στην κουβέντα...και σηκώθηκα όρθιος ενώ όλοι παραξενεύτηκαν και ειδικά η Cara που πήγε να ακουμπήσει το κεφάλι της στον ώμο μου...

«Που πας;»

Με ρώτησε εκείνη και πέρασα τη γλώσσα μου πάνω στα χείλια μου μια φορά.

«Εμ...Πάω τουαλέτα και μετά να καπνίσω κανα τσιγάρο»

Είπα ενώ δίχως να περιμένω να πουν κάτι βγήκα από την καφετέρια κρατώντας την τσάντα μου.

𝘠𝘰𝘶 𝘐𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦Where stories live. Discover now