Γέλαγα νιώθοντας τόσο ξέγνοιαστος και χαλαρός καθώς άκουσα την Paula να λέει το ποσό μισούσε τον καθηγητη των Μαθηματικών χρησιμοποιώντας λέξεις που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν.
Η Paula για όσους αναρωτιούνται είναι μια από τα άτομα που γνώρισα όταν πήγα για καφέ με την Hailey.
Ήταν Δευτερα και δεν είχε έρθει κανείς ακόμα από τους άλλους τους βλάκες αλλά ούτε και η Cara.
Έτσι καθόμουν στην αυλή μαζί με όσους είχαν έρθει από τα παιδιά που γνώρισα προχθές.Και ένιωθα τόσο γαματα...Μερικά βλέμματα τρίτων που έπεσαν πάνω μας με κοίταξαν ξαφνιασμένοι σχετικα με το ότι μιλούσα σε αυτή την «ομάδα» ανθρώπων η οποία ήταν πολύ παρεξηγημένη...
Ακόμα και εγώ ο ίδιος είχα βγάλει ένα βιαστικό συμπέρασμα για αυτους χωρίς να ασχοληθώ άλλο όμως τελικά ήταν από τους πιο χαλαρούς ανθρώπους που είχα γνωρίσει,με τους οποίους όντως περνούσα καλά δίχως να αγχώνομαι για το αν κάνω το σωστό ή όχι και πρώτα από όλα δίχως να «πρέπει» να είμαι συνέχεια καλός και γλυκούλης και να λέω γλυκόλογα.
Την προσοχή μου από τον μονόλογο της Paula τράβηξε το ακριβό μαύρο αμάξι που σταμάτησε στην είσοδο του σχολείου καθώς ξαφνιάστηκα όταν είδα ότι από την θέση του συνοδηγού βγήκε η Hailey κρατώντας την μαύρη τσάντα της.
Έκλεισε την πόρτα πίσω της αφού χαιρέτησε το άτομο πίσω από το τιμόνι,του οποίου το πρόσωπο δεν πρόλαβα να δω και έπειτα πλησίασε προς το μέρος μας με ένα χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπο της μόλις μας εντόπισε.
Χαμογέλασα ελαφρά κοιταζοντας προς το μέρος της αλλά απομάκρυνα γρήγορα το βλέμμα μου από πάνω της για να μην προλάβει να με δει...
«Καλημέρα!»
Είπε όταν έφτασε δίπλα μας και όλοι ή της χαμογέλασαν ή έγνεψαν θετικά.Αυτό που με ξάφνιασε προηγουμένως ήταν ότι το αμάξι που την έφερε ήταν,παρά πολύ ακριβό...Σαν να λέμε εξαιρετικά ακριβό για να το πάρει ο οποιοσδήποτε.
Όχι ότι δίνω σημασία στην οικονομική κατάσταση του καθένα απλά τίποτα πάνω της δεν έδειχνε ότι είχε γενικότερα μεγάλη οικονομική άνεση για να το πω απλά.«Μας τίμησες με την παρουσία σου Anderson;Θεέ μου δεν το πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό!Πες μου,τα μαλλιά μου είναι αρκετά καλά;»
Ρώτησε γρήγορα αγχωμένη ειρωνικά.Ρολαρα τα μάτια μου και χαχανισε γνεφοντας αρνητικά.
«Καλά Καλά απλά σε πειράζω!...Πως και από τα μέρη μας;»
YOU ARE READING
𝘠𝘰𝘶 𝘐𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦
Teen FictionIntoxicate (v) 1.to make (someone) unable to think and behave normally 2.to excite or please ᴛʜᴇ ʙᴀᴅʙᴏʏ Sᴄʀᴇᴀᴍs ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ 2 Νομίζω αυτό είναι αρκετό για μικρή περιγραφη❤️ Αυτο το βιβλίο θα ακολουθήσει κυρίως την ζωή του Ace ,τον γιο των δυο πρω...