Καθόμουν στον καναπέ μαζί με τη μάνα μου η οποία χάζευε στην τηλεόραση.
Ακούστηκε το κουδούνι ενώ τότε ο πατέρας μου πήγε ξεφυσώντας σαν παιδί προς τα εκεί μιας και φαινόταν ότι βαριόταν να ανοίξει.Γέλασα ελαφρά...
Άνοιξε την πόρτα και χαχάνισα σαν ηλίθιος μόλις γύρισα να δω ποιος ήταν.
«Γειαα Hazel»
Είπα σαν ηλίθιος και εκείνη γέλασε Χαιρετώντας με.
Φορούσε από αυτές τις κυριλέ γόβες με ένα μαύρο τζιν και ένα πουκάμισο και μαλακα...Αχχ Θεέ μου τα παιδικά μου τα απωθημένα!
Γιατί τα πόδια της είναι τόσο μακριά Θεέ μου;
Σκεφτηκα κοιταζοντας την ενώ χαμογέλασα όταν την κοίταξα στα πράσινα μάτια της.
«Γειαα σου Hazel»
Είπα ξανά σαν ηλιθιος και εκείνη γέλασε ελαφρά ενώ ο πατέρας μου με κοίταξε σαν να εκανα κάποια αταξία όπως όταν ήμουν μικρός.
«Εμ τι θες εδώ;»
Ρώτησε ο μπαμπάς μου με αστείο τρόπο και εκείνη γέλασε ελαφρά ενώ έβγαλε κάτι χαρτιά από την τσάντα της.
«Είναι αυτά που με είχες ρωτήσεις αν μπορώ να στα βρω»
Είπε εκείνη και αυτός έγνεψε θετικά παιρνοντας τα χαρτιά στα χέρια του και τα είδε γνεφοντας θετικά ενώ έγνεψε θετικά λέγοντας ευχαριστώ.
Τα μαλλιά της ήταν ισιωμένα και ήταν ελαφρά βαμμένη.
Πωω ρε μαλακα!
Σκεφτηκα ενώ τότε γύρισα και κοίταξα τη μάνα μου η οποία με κοιτούσε και χαμογέλασα με όλα μου τα δόντια σαν ηλίθιος ενώ στήριξα το πρόσωπο μου στον ώμο της.
«Εσένα σε αγαπάω περισσότερο από όλες»
Είπα και αυτή γέλασε ενώ με αγκάλιασε και άφησε ένα φιλί στα μαλλιά μου και εγώ τεντώθηκα προς τα πίσω κοιταζοντας την σαν να έκανε και καλά βλακεία.
«Ρε μαμά»
Είπα και αυτή γέλασε από την αντίδραση μου.
Έχω μια αίσθηση ότι με έχουν καταλάβει και οι δυο από μικρό για το θέμα «Hazel» καθώς κοιτά...Από όταν έκλαιγα και γκρίνιαζα συνέχεια όταν ερχόταν εκείνη σπίτι το βούλωνα και ήμουν σαν καθυστερημένο...
Και τώρα κάτι αντίστοιχο γίνεται βέβαια αλλά υγεία.
Αλλά δεν ξέρω και αν το έχουν καταλάβει για να σας πω την αλήθεια!Μπορει να νομίζουν ότι απλά τη συμπαθώ αλλά...Πφφφφφ δεν με νοιάζει!
YOU ARE READING
𝘠𝘰𝘶 𝘐𝘯𝘵𝘰𝘹𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦
Teen FictionIntoxicate (v) 1.to make (someone) unable to think and behave normally 2.to excite or please ᴛʜᴇ ʙᴀᴅʙᴏʏ Sᴄʀᴇᴀᴍs ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ 2 Νομίζω αυτό είναι αρκετό για μικρή περιγραφη❤️ Αυτο το βιβλίο θα ακολουθήσει κυρίως την ζωή του Ace ,τον γιο των δυο πρω...