Zayn nægtede at flytte Louis grund af hans brudt hals, men han fortsatte med at tvinge luft ind og ud af den ældre lad. Liam havde kaldt ambulancen cirka 15 minutter tidligere, og nu sidder ved siden af Louis' krop på jorden.
Hans øjne stukket af tårer, og hans hud prikkede i den kolde nat. Han hviskede uforståelige ting, men Zayn kunne høre Louis' navn bliver sagt.
"Chek hans puls." beordrede Zayn.
Liam usikkert tog Louis' håndled i hånden. og forsigtigt presses ned, sit eget hjerte thudding højlydt i hans ører, da han forsøgte at søge efter en puls. Liam stirrede på Zayn og slugte hårdt.
"Lyt til hans bryst." hviskede Zayn.-
Liam lænede sig forsigtigt ned og pressede sit øre til Louis 'bryst, og klemte hans øjne sammen. Han følte hans øjne smertefuldt vande op igen, da han absolut intet hørte, det var skræmmende tavst. Han var ved at løfte sit hoved op, da han hørte et lavt, let bank. Hans øjne udvidede sig, da han koncentrerede sig hårdere på lyden. Det var yderst svagt og ikke lovende, men hans hjerte slog stadig, knap nok, men det er der stadig. Liam løftede sit hoved, et lille smil spillede på hans læber, og han begyndte at hulke. Zayn stirrede på ham, følte sit eget hjerte gyse.
"Han holder på, KNAP NOK ... bare fortsæt, hvad du laver." nikkede Liam.
Zayn smilede bredt, et højt suk af lettelse undslap ham. Han bragte hans læber på Louis' . Det var ikke et kys, ikke nogen form for kys. Han fyldte ham med luft. Liam så glimt af blå og rød gennem træerne. Han kiggede over på Harry og Niall, som var krøllet op mod et træ og stirrede på Louis. Han kunne se tårerne i deres øjne.
"Zayn, ambulancen er her." Liam prikkede Zayn på skulderen.
"Fortæl dem at de skal skynde sig, jo hurtigere de kommer her, jo hurtigere kan de redde ham."
Harry hørte Liam råbe efter ambulancen for at skynde sig, da hans hals lukkede.
"Hvad nu hvis han faktisk er død?" gispede Harry.
"Det er han ikke, han holder på. Han ville ikke turde forlade os." Nialls irske accent var dyb i forsøg til ikke at bryde.
Harry overværede som paramedicinerne skyndte sig forbi, og Zayn og Liam trådte tilbage. Der var råben og 3 andre mænd løb over, 1 af dem skubbede en seng med sig.
"Hold på Lou, vær nu sød." klynkede Harry.
Zayn stod der i rædsel, da paramedicinerne skreg om halsen. Liam viklede en arm omkring Zayns skulder, og tog dybe indåndinger.
"Han dør ikke." sukkede Liam.
"Han har bare ikke."
"Ikke mens paramedicinerne er her, han er i sikkerhed."
Harry stirrede på mængden af paramedicinere kredse omkring hans bedste ven. Blinkende af rødt og hvidt blændende ham. Sekunder gik, minutter gik, og Louis var på en eller anden måde blevet flyttet over på båren. Han havde en vejrtræknings maske fastgjort til hans mund, den tvang luft ind i hans lunger, han havde rør sat ind i hans håndled og hjerte-skærme. Niall kunne mærke hans mave vende ubehageligt, da han så sit bandmedlem ligge hjælpeløst på båren. Liam og Zayn lydløst gjorde deres vej over til de irske og krøllet håret drenge. Liam hørte først den irriterende bip lyd, men det lød som om det var inde i hans sind. Harry hørte den efter, og det var højt, til hans ører, 190x højere, og det fik øjeblikkeligt hans hjerte til springe et slag. Zayn var uvidende om lyden, sammen med Niall. Harry kom på benene igen, og skubbede sig forbi Zayn og Liam. Zayn vendte rundt og så drengen sprinte hen til paramedicinere. Han hørte bippende, og det er den bippende lyd der skræmte ham. Liam løb efter Harry, og Niall havde tid nok til at få fat i Zayn før han sluttede sig til dem. Niall trak Zayn ind i hans arme og knuste ham. Harrys hjerte sad i halsen, og hans ben kunne ikke bevæge sig hurtigt nok. Louis' navn undslap hans læber, da han følte et par arme omkring ham, stoppe ham fra at løbe videre. Harry skreg, hans stemme blev kvalt på tårerne.
"Harry, Harry." hviskede Liam.
Harry skreg til ham om at lade ham gå, da den bippende blev højere. Liam gav endelig slip, og Harry skubbede forbi paramedicinere. Det første han så, var Louis med en nakke skinne på, og så bemærkede han vejrtræknings masken, og alle rørene, og endelig hvilede hans øjne på hjerte skærmen.
"LOUIS!" skreg han.
Hans mund åbnede, og hans luftveje var pludselig knust. Den bippende lyd var ved at blive alt for højt, og han kunne kun høre paramedicinernes råben mellem hinanden. Han hørte Liam ved siden af ham, i forsøg på at få Harry til at bevare roen. Men begge drenge overværede hjerte skærmen, og den ændrede aldrig. Flad linje.
('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)('-')(,-,)
Hej People,
Jeg havde en masse tid i dag, så der kom et kapitel. (det er jo heller ikke lige så langt som det andet)
Jeg tror nok at jeg opdatere en gang om ugen. Det kommer an på kaptlets længde.
Luv ya
-HelloPeps
ESTÁS LEYENDO
199 Letters
FanficHvad ville du gøre, hvis din bedste ven begik selvmord? Hvad ville du gøre, hvis der ikke var nogen måde, du kunne havde hjulpet dem på? Alt der er tilbage er 199 breve. Det eneste som de efterlod til dig. Skrevet på engelsk af @larrystylinson. Cov...