"Hr Styles." en af paramedicinerne kaldte Harry over.
Harry gik over, han bed sig smertefuldt kæbe sammen, og holdte tårer og pinefulde skrig tilbage."Vi har prøvet alt, og ... vi kunne ikke genoplive ham. Jeg er så ked af det."
Harry stirrede tilbage på paramedicineren, en blændende smerte kom fra hans bryst. Hans hænder rystede langs hans sider, og han sugede ind et smertefuldt gisp for luft. Han kørte en hånd over hans ansigt, og hele hans krop rystede.
"Han-Han kan ikke være død, du kan redde ham. D-Det er dit job." skreg Harry.
"Vi forsøgte virkelig, hans hjerte holdte ud, men det var ikke bare det han hang, der dræbte ham."
Harry hulkede højt, spruttende.
"Hvor-Hvorfor? Hv-Hvad dræbte ham?!"
"Vi har god grund til at tro, at han også havde indtaget en cocktail af narkotika."
Harry havde ramt det laveste punkt på aftenen, på dette tidspunkt, og hans knæ var ved at kollapse.
"H-Han tog overdosis?" Han hulkede.
"Ja".
Det var da Liam kom og hørte de sidste par sætninger udveksles.
"Så, h-han er død?" Harry rystede.
"Jeg er så ked af dit tab."
Liam kunne ikke tage det; han vendte sig bort og gik over mod Zayn og Niall. Han kunne ikke tale, men rystede på hovedet, og de 2 andre drenge vidste øjeblikkeligt , hvad han mente. Niall udstødte et kvalt hulken, mens Zayn rystede på hovedet, en velkendt stigning af smerte og vrede skyde gennem ham.
"Det er alt sammen Harrys skyld." mumlede Zayn.
"Zayn, det er ikke en tid til at bebrejde folk." rystede Liam gennem tårer.
Niall kunne ikke tale; han stirrede bare over på Harry. Harry skreg og til sidst gik. Niall løb efter Harry og greb hans skuldre.
"Hvor skal du hen?" spurgte Niall.
"Jeg kan ikke være her, jeg kan ikke klare det, jeg vil hjem igen."
Harry havde brug for en pause, han kunne ikke stå og hulke over at miste sin bedste ven; han kunne ikke en gang se på hans bandmedlemmer. Det eneste, han ØNSKEDE at gøre, var at læse bogen af breve Louis havde skrevet til ham.
"Harry, vi kan ikke gå, vi har brug for dig." tiggede Niall.
"Jeg vil være på mit værelse" Harry tørrede sine øjne, gik væk og forlod Niall med de andre 2 drenge alene.
Harry greb sin lommelygte som han havde forladt mod træstammen, og gik så langt væk fra skoven som muligt. Da han endelig ankom til de velkendte vægge af, hvad han kaldte hjem. Han gik langsomt ovenpå og ind på hans værelse. Harry kravlede op i sin seng og greb bogen med et stramt greb. Han bragte den tunge bog op til hans næse, indtog duften; foruden den stærke lugt af læder, kunne han stadig svagt lugte Louis' aftershave. Han kørte en hånd gennem hans krøller, mens hans anden hånd greb bogen, hans fingre kørte over de sarte hvirvler på forsiden. Han inhalerede dybt og greb kanten af den første side. Han slugte hårdt og åbnede den første side. En klynken undslap hans læber, da han så Louis' håndskrift. Han bed ulideligt hårdt ned på hans underlæbe og begyndte at læse det første brev Louis havde skrevet.
Kære Harry,
Dette er min første brev, som du kan se, og jeg er ikke sikker på, hvad jeg skulle skrive eller sige, og jeg er temmelig sikker på at du ikke kommer til at læse dette, fordi jeg kommer til at skjule dette. I aftes havde jeg en idé, få en dagbog og skrive ned ting, jeg ønsker at sige til dig, fordi på det seneste, har jeg ønsket at fortælle dig ting. Så her er jeg ... I dag, du var ikke dig selv. Du var så stille, det er ligesom du skjuler noget fra mig. Jeg er virkelig bekymret for dig. Har Modest! gjordt noget.
Jeg elsker dig Harry ...
Louis Xx
PS: Jeg er ked af det var et kort brev, men jeg var ikke sikker på, hvad jeg skulle skrive ...
Harry sukkede da han huskede, hvorfor han havde været så fjern, fordi han skjulte det faktum, at han havde fundet sig en kæreste; Caroline. Han vidste, at Louis havde bedt ham om kun at læse et brev om dagen, men han fortsatte med at læse videre. Han begyndte at læse det andet brev.
Kære Harry,
Jeg burde have vidst det. Jeg burde have vidst, hvorfor du var så fjern. I dag samlede du os, og fortalte os, at du endelig havde mødt en pige, du fortalte os, at du havde en kæreste. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle sige, mit hjerte gør faktisk ondt. Men hvad slog mig ihjel indeni var da du åbnede hoveddøren og hun trådte ind. Du introducerede hende som "Caroline", og Åh min gud. Hun er fucking SMUK. smuk. Sand brunt hår, og hendes fucking øjne. Jeg er ikke jaloux ... eller er jeg? Jeg er så forvirret med denne situation. Jeg er tiltrukket af dig, eller i det mindste tror jeg, jeg er. Jeg kan bare ikke tænke på, hvordan det vil være, at være sammen med dig, der har en pige i sit liv. Det er komme til såre mig, fordi jeg er allerede såret.
Farvel,
Louis xx
Harry følte hans eget hjerte gøre ondt, endnu mere, da han kørte sin finger over Louis' skrivning, og vendte siden.
Kære Harry,
Det har aldrig været meningen på, hvad jeg gjorde. Jeg væmmes med mig selv. For første gang, så jeg dig kysse hende, og jeg følte syg i min mave. I øjeblikket er klokken 00:00 og jeg kan stadig høre din grynten fra værelset ved siden af, og der er alle kan gætte på hvad du og hende rent faktisk gør. Jeg var ude og kaste op. Jeg skulle til at stoppe mig selv, men jeg kunne ikke. Det var første gang, jeg nogensinde havde kastet op med vilje, og det gjorde faktisk rigtig ondt, men det hjalp en lille smule gætter jeg.
Jeg lover ikke at gøre det igen. Jeg lover.
Louis xx
Harry havde allerede tavse tårer glide ned ad hans kinder og dryppe ned på papiret under. Han havde fået sig selv til at kaste op, og han vidste inderst inde Louis sandsynligvis havde gjort det igen. Louis havde hørt ham og Caroline har sex. Harry var så vred på sig selv, og spurgte sig selv, hvorfor han havde været så idiotisk, selvfølgelig havde Louis hørt lydene. Han vendte siden og fortsatte.
Kære Harry,
Jeg følte mig så skyldig over at kaste op i går aftes. Jeg vil aldrig gøre det igen. Jeg lover. I morgen skal vi ud til studiet, færdiggøre den sidste lille smule, og så vil vores album være ude om 2 uger og derefter en stor turné om 3. Jeg er sikker på du og Caroline kommer til at have en pause. I dag var jeg overrasket over, at da jeg vågnede, var Caroline allerede gået, og du havde lavet pandekager til mig. Jeg var så taknemmelig for det. Jeg var mega glad. Jeg var virkelig overrasket, da du brugte hele dagen med mig, og så film. Det var en stor dag, og du GJORDE min dag.
Masser af kærlighed,
Louis xx
Harry smilede, da han læste brevet. Harry havde gjort Louis himmelhenrykt ved at tilbringe dagen med at se film med ham. Han huskede den dag, næsten som var det i går. Sidde med Louis på sofaen, krøllet op sammen som der var ingen mening i verden. Louis legede med Harrys krøller, og Harry grinte, da Louis fortalte sjove vittigheder. Det var, da Harry indså, at han havde en slags følelser for Louis, og det var mere end broderlig kærlighed. Harry vidste, at Louis elskede ham som en bror. Det var det, der stoppede ham hele tiden.
*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*
Hej People
Undskyld det tog så lang tid. Jeg er fanget i en hytte med min familie og nogen af deres venner. Wifien er mega irreterende. Men jeg fik endelig skrevet det færdigt.
Undskyld for grammatik fejl, hvis der er nogen.
Vær sød at like, skriv en kommentar eller noget, så jeg ved at i kan lide historien.
Elsker jer.
-HelloPeps11
أنت تقرأ
199 Letters
أدب الهواةHvad ville du gøre, hvis din bedste ven begik selvmord? Hvad ville du gøre, hvis der ikke var nogen måde, du kunne havde hjulpet dem på? Alt der er tilbage er 199 breve. Det eneste som de efterlod til dig. Skrevet på engelsk af @larrystylinson. Cov...