Hej People, ligesom jeg sagde i første kapitel er denne historie baseret på "The Harold Song" af Kesha.
xxx
------
Harry vidste ikke, hvad tid på morgenen det var, eller om drengene var kommet hjem, men Harry var stadig igang med læse Louis' breve igennem. Harry følte sig fysisk og følelsesmæssigt drænet. Han var ikke træt, men det blev endeligt skræmmende for ham, at hans bedste ven og eventuel kæreste var væk, for evigt.
Kære Harry,
Igår introducerede du mig til Eleanor. Jeg tænkte, hun var en dejlig kvinde, og hun og jeg havde en absolut fest sammen. Vi udskiftede numre, og vi skrev sammen det meste af natten. Jeg ved, at jeg har følelser for hende, men det er INTET i forhold til mine følelser for dig. Jeg tror Eleanor kan hjælpe mig videre, du ved. I virkeligheden vil jeg aldrig få dig som jeg vil have, så jeg har brug for Eleanor. Du er tilfreds med Caroline og jeg har hørt du overvejer at fri til hende. Jeg vil ikke have dig springe ind i ting for tidligt, fordi jeg ikke holde ud at se dig komme til skade, fordi jeg elsker dig Haz. Jeg gør ondt og Eleanor er det bedste for mig lige nu.
Louis xx
Harrys bryst var så smertefuldt og det bredte sig til spidsen af hans fingre. Eleanor. Hun havde tydeligvis ikke gjordt sit arbejde; fordi Louis havde fucking dræbt sig selv. Harry nåede over til hans telefon og indså at klokken var 3:45 om om morgen. Han var ligeglad med hvad tid det var, han skrev til Caroline, som han stadig datede på det tidspunkt.
Harry: Hey Babe! Undskyld jeg sms'er så tidligt ... Jeg elsker dig xx
Efter et par minutter svarede Caroline endelig Harry.
Caroline: Hey Hazza! Jeg elsker også dig xoxo
Harry ærligt kunne ikke klare at læse brevene længere, ikke i aften alligevel. Harry lagde bogen på hans natbord og krøllede sig sammen til en kugle, han holdte sin pude stramt i sine arme. Han begyndte at hulke ukontrollabelt, da hans hænder instinktivt nåede over til Louis' side af sengen.
2 dage senere
Interview-
Zayn var den første til at knække på nationalt tv, da intervieweren snakkede om Louis for første gang.
"Hvor er jeres bandmedlem Louis?" Spurgte intervieweren.
Harry lukkede øjnene og klemte Zayns ryg, da han hørte en stille klynken undslippe fra ham.
"Han er-øh j-j-jeg kan ikke." Zayn brød sammen.
"Der har været et rygte han forlod bandet."
Harry besluttede at tage kontrol over denne situation.
"Ja, han forlod bandet, han forlod alle." Han skar sine tænder.
"Hvad mener du?"
"Louis Tomlinson ... han er ... død." Sagde Liam pludselig.
Hele lokalet blev stille, også intervieweren, hvis øjne var begyndt at fylde sig med tåre. Hun løftede en rystende hånd op til hendes mund. Liam kiggede ud til publikummet, som græd, skreg, men skrigende var lydløse til hans øre. Zayn kunne ikke holde ud at være der mere. Han rejste sig, undskyldte og løb om backstage. Liam og Niall løb efter ham, efterlod Harry alene på sofaen. gennem hans tårefyldte øjne, kiggede han direkte ind i kameraet og smilede.
"Vi elsker dig alle Louis. Håber du har det sjovt deroppe."
Og med det, gik Harry også om backstage. Han ville være tænkt ond, fordi han ikke gik hen og tjekkede til sine bandmedlemmer, han låste sig selv ind i sit omklædningsrum. Han havde allerede været igennem stadierne; Gråd, Depression og Benægtning. han var overrasket over sig selv; 3 stadier på 2 dage. Han var nu i Vrede stadiet. Han var sur og rasende på Louis. Han ville vide, HVORFOR fanden Louis havde efterladt dem alle. Han havde lyst til at slå noget indtil det blødte. Hans knytnæve fløj ind i væggen, og den smulrede af berøringen. Han tog sin næve til sig igen. Han tog fat i en stol og kastede den igennem rummet.
KAMU SEDANG MEMBACA
199 Letters
Fiksi PenggemarHvad ville du gøre, hvis din bedste ven begik selvmord? Hvad ville du gøre, hvis der ikke var nogen måde, du kunne havde hjulpet dem på? Alt der er tilbage er 199 breve. Det eneste som de efterlod til dig. Skrevet på engelsk af @larrystylinson. Cov...