Da Harry vågner, stirrer han op på loftet for hvad der virker som en evighed. Lysstyrken fra solen, der flyder ind gennem vinduet, og brænder hans øjne. Hans øjne bevæger sig langsomt væk fra det lyse loft og mod væggene. Væggene er en mørk grøn, og den er mere udholdelig for øjnene. Han føler sig ekstremt træt, selv om han lige er vågnet. Han har det som om, han har sovet i omkring 30 minutter, efter at være oppe 2 dage i træk. Han vil bare falde i søvn igen. Han har migræne og hans mund er helt tør. Han blinker et par gange, men han kan ikke lade være med, at føle at der er nåle, som stikker ind i hans øjne, på grund af hans øjne er helt tørre. Han vender sit hoved, men hans nakke protesterer. Han har siddet fast i en eller anden nakkeposition alt for længe, og nu sidder hans nakke næsten fast i den position. Han rækker ud efter vandflasken på bordet ved siden af ham og opdager droppene, der er stukket ind i hans håndled, som gør, så han ikke kan række sin arm længere ud. Han lænner sig forover og får fat i flasken. Hans mund er helt tør, og hans hals er som sandpapir. Han åbner langsomt flasken og presser den mod hans læber. Vandet rehydrerer langsomt hans dehydreret hals og mund. Han drikker næsten hele flaske vand, inden han sætter den tilbage på bordet. Hans øjne bevæger sig over til uret, og han er pludselig klar over, hvad klokken er.
06:30.
Besøgstiden starter om 45 minutter. Hvad fanden skulle han gøre?
Det rammer ham pludselig; han husker, hvad han laver her. Hans hjerte begynder at banke højlydt i hans ører. Louis er væk. Harry ville vente til Louis gik ind ad døren, så han kunne se hans ansigt igen, men så indså han Louis er væk for altid. Han undslipper et svag suk, og føler hans tørre øjne brændende fra solen begynde, at blive fyldt med tårer. Han ser over på stolen ved siden af hans seng og opdager en bunke af avisudklip, placeret der. Det ser ud som en person havde samlet dem sammen, eller en, der havde læst dem for Harry, mens Harry sov. Han rækker efter dem og begynder at læse. Der er den første artikel. Den handler om Harry.
One Direction medlem Harry Styles indlagt.
Medlem af One Direction, Harry Styles (18), er blevet indlagt efter at han kollapsede i en forlystelsespark. Årsagen til kollapset siges at være følelsesmæssige traumer, efter tidligere band medlem Louis Tomlinson (20) begik selvmord en uge tidligere. Andre bandmedlemmer som Liam Payne og Zayn Malik, har været temmelig rolige og har holdt sig for sig selv i denne tid fyldt med sorg over tabet af Louis og stress af at bekymre sig om Harry. Niall Horan havde dog en hurtig snak med en journalist, mens Harry blev kørt ud til hospitalet.
"Harry har nok været hårdest ramt ved tabet af Louis. Louis og Harry var meget tæt, og de var næsten brødre, men var ikke egentlige brødre. De blev hinandens støtte barriere, men da Louis er væk, lige meget, hvor meget jeg selv og drengene har prøvet at hjælpe, har Harry bare lukket os udw. Han lukker ned. Jeg tror Louis var hans et og alt og han lige har mistet håbet, jeg mener... ligesom han har mistet sin bedste ven og soulmate... jeg tror, det er hans måde at håndtere det. Han har bare lukket ned. Hans krop er, han kan ikke gøre for det .. Mig selv og drengene vil altid være der for Harry, og vi vil være der, når han vågner op, og vi vil hjælpe ham med at komme tilbage på hans fødder,"- sagde Niall til en journalist, da han gik mod sin bil.
Harry Styles vil blive indlagt på Southern Cross Private Mænds Hospital, og der vil en check-up om hans sundhedstilstand for tiden.
Harry rynker brynene, da han rækker ud efter en anden artikel. Han er ydmyget over, at Niall siger, at drengene vil være her for at hjælpe ham, og at de kommer til at hjælpe Harry blive go igen, men han er usikker på, om han virkelig KAN komme over noget som dette. Det er nok noget, der vil være i hans mareridt indtil han dør, og det vil sandsynligvist hjemsøge ham i hans grav. Han åbner den næste artikel.
YOU ARE READING
199 Letters
FanfictionHvad ville du gøre, hvis din bedste ven begik selvmord? Hvad ville du gøre, hvis der ikke var nogen måde, du kunne havde hjulpet dem på? Alt der er tilbage er 199 breve. Det eneste som de efterlod til dig. Skrevet på engelsk af @larrystylinson. Cov...