Cameron
Tegnap este, Alexandra rettentő nyugtalan volt, de mára kipihentük magunkat és elmentünk dolgozni. Igaz, hogy vasárnap van, de Íziszem nagyon el akart menni.
-Szívem, kérlek mond el, mi történt a vidámparkban, ami otthonra is elvitte a nyugtalanságod?
-Nem akarom.
-Miért?
-Mert bolondnak néznél.-nézett ki az ablakon. Amikor megálltunk ő volt az első aki kiszált és az ajtóhoz igyekezett.Alexandra
A lift felé siettem, onnan pedig felfele. Az ajtók nyíltak én pedig Cam asztalához siettem.
-Fáj, hogy nem veszel észre. Pedig elég feltűnő vagyok.-hallottam meg egy női hangot mögüllem, amitől teljesen elfehéredtem.
-Hogy lehetsz itt?
-Már miért ne lehetnék? Jajj édesem ugye nem gondoltad, hogy a boldogságot örökké tart?
-Mit akarsz tőlem?
-Tőled semmit. Viszont Camerontól...hm...majd meglátjuk, hogy a férjecském akkor is annyira fog szeretni, ha megtudja a jó hírt.-vigyorgott ördögien.
-Milyen jó hírt?
-Mit keresel itt?!-tombolt be hozzánk Cameron is.
-Korábban jöttem, mert van valami nagyon jó, amit eltudok mondani neked.
-Menj ki, Alexandra. Ezt majd lerendezem.-küldött el és mivel semmi kedvem nem volt a nő közelében lenni elmentem. Igazából csak egy emeletet mentem le, hogy vigyek Cameronnak vizet. Töltöttem is majd felsétáltam.
-Terhes vagyok!-csattant el egy mondat Diana szájából, amikor felértem. A poharat kiejtve a kezemből dermedtem le.Cameron
-Alexandra én...-próbáltam megállítani, de elrohant.
-Hagyjad, mostmár úgyis hozzám tartozol.
-Hogy lehet gyereked, ha meddő vagy?
-Nem tudom és nem is érdekelt. Ha nem hiszel nekem, itt vannak a papírok. Orvos nem hazudhat.-nyomta a kezembe őket.
'Ne...ez nem lehet igaz!!!'Alexandra
Zokogva rohanok a kis apartmanomhoz. Elérve azt, becsaptam az ajtómat és a falnak dőlve a földre csúsztam.
'Miért velem kell ennek történnie?! Miért ilyen szerencsétlen az életem!?'
Aztán eszembe jutott a "szerencsétlen élet"-ről az anyám meg az apám. Gyorsan felhívtam az apámat.
-Apu...
-Miért sírsz bogaram?
-Gyertek el onnan. Gyertek ide hozzám...kérlek.-az utolsó szót elhaló hangom préseltem ki magamból.
-Maradj ott, mindjárt ott leszünk.-mondta, mire én kinyomtam.
'Ez nem lehet igaz! Fel akarok ébredni. Ez csak egy rossz álom. Csak álom!' Zokogtam el magam a gondolataim üvöltésétől, ugyanis tudtam, hogy ez minden, csak nem álom.Anyáék gyorsan megérkeztem.
-Apa...-öleltem meg szorosan a vállába fúrva a könny áztatta fejem.
-Mi történt?
-Cameron...a felesége terhes...-estem le a földre, elindult szökőkúttal a szememben.
-Hogy mi?-döbbent le az anyám.
-Megölöm.
-Ne! Nem akarom, hogy találkozz vele! Nem akarom látni és még hallani se róla semmit. Kérlek.-állítottam meg a heves természetű apámat.
-Itt maradunk veled.-szorított magához.Cameron
Az egész kibaszott napom ideggel volt tele! Olyan sokkal, hogy a fejem majd kettéreped.
'Miért nem lehet ez egy álom!?'
Sajnos vagy nem sajnos az alkoholba folytottam a bánatom, a dühöm. Alexandra arca a fejemben ragadt. Szinte láttam, ahogyan megtörik.
'Miért jó Istenem!? Miért küldet őt nekem? Hogy megtörjem?! Csak bántottam!'Este fele, full részegen elindultam haza autóval. Minden homályos volt, nem bírtam egyenesen tartani a kormányt.
Alexandra
Vacsorát készítve gondolkozni próbáltam, hogy mit tegyek. Nem jutottam semmire és még a tészta is elfogyott.
-Elmegyek a boltba.
-De sötét van.-jött elő, az aggodalmaskodó apuka.
-Csak 4 utcányira van. Sietek.-küldtem egy puszit és a kabátomat felkapva indultam az útnak. A 2.utcánál füstöt láttam, így utána néztem. Lehet, hogy csak grilleznek, habár az utca szélén nem a legjobb. Sétáltam az egyre nagyobb füstfelhő közelébe, amikor megláttam, hogy egy autó van felkenődve a villanyoszlopra.
'Uramisten!'
Szaladtam oda, hátha még megmenthető az illető vagy lehet, hogy már ott sincs. Benéztem az ajtó ablakán, de nem gondoltam volna, hogy őt látom meg.
-Ne, ne, ne, ne...csak te ne!-nyitottam ki az ajtót, kihúzva belőle. Óvatos voltam, mégis gyors, ugyanis a kocsija bezines, ami azt jelenti, hogy bármelyik pillanatban felrobbanhat. Ami meg is történt.
-Ébredj fel! Kérlek...Ne hagyj itt, nem tudnék azzal a tudattal élni, hogy nem vagy életben! Mégha nem is vagyok veled. Kérlek Cameron...
-Í...Ízisze..em...
-Mindjárt itt a segítség.
YOU ARE READING
Ártatlan tekintet [BEFEJEZETT]
Romance"-Kellesz nekem.-fogtam meg karját, mielőtt kilépett volna az ajtón. -Nem leszek a szeretőd!-nézett gyilkos pillantással, azokkal az angyali kék szemeivel. -Pedig jól járnál velem.-rántottam magamhoz a derekánál fogva. -Nem vagyok szajha! Nem teszem...