-Fájt?-kérdeztem egy puszit nyomva a fejére.
-Csak egy kicsit.
-A többi már nem fog.-öleltem magamhoz.
-Cam?
-Hm?
-Nem védekeztél. Jól gondolom?
-Igen, de lemegyek és hozok fogamzásgátlót, te meg addig menj el zuhanyozni. Majd megyek utánad.-ültem fel, miközben a kezem, végigsimította az oldalát.Alexandra
Egy álom volt a mai. El sem hiszem, hogy pont vele voltam. Hiszen annyi ideig tartozkodtam, már a pillantásától is. Ma este meg...ah.
[Másnap]
Cameron
Reggel Alexandra ölelésére keltem, végül a keze simogatására egyre hevesebben kezdett el verni a szívem, miközben kicsivel a férfiasságom felett állt meg. Megpróbáltam elvenni a kezét, de morogva belém mélyesztette a körmeit.
-Héhé...Hátrább a karmokkal cica.-fogtam meg a csuklóját.
-Máshol is belédmarkolhatok...-dünnyögte az oldalamba.
-Mondanám, hogy hajrá, de...
-Á-Á...ne folytasd...kérlek.—simogatott azon a ponton, ahol a keze megállt, majd felemelte a fejét.—Hm...begerjedtél.-harapott az ajkára, majd visszafeküdt a karomra.
-Soha nem érünk be a munkába, ha most letámadlak.-nyomtam az ajkaimat a fejére, majd feltápászkodtam mellőle.
Felöltöztünk, aztán elindultunk.
A cégnél az istennőm kiszált a kocsiból, míg én leparkoltam. Azután utána mentem. Miután felértem Alexandra már a kávéval várt. A székemben ült, az asztalra felpakolta a lábait és iszogatta a kávéját.
-Látom kényelembe helyezted magad.
-Soha nem voltam ilyen felszabadult.
-Csak ne vesd el a súlykot.-sétáltam hozzá közelebb, megsimogatva a lábát.
-Nem szokásom.-fordult velem szembe, majd felállt és a kanapéhoz sétált.
Akaratlanul is követtem. Az a fenék elvarázsol.
'Meg kell nézetnem magam egy orvossal...'
Leült, aztán a megpaskolta a maga mellett a helyett. Így hát leültem én is.-Nem tudom, mi történt velem a múlt éjjel, de olyan másnak érzem magam...-birizgálta a hajamat, amitől az ajkaira tapadtam és lefektettem.
-Mert nő lettél...
-Nem tudtam, hogy az ilyen vadító érzés.
-Lehet, hogy este lejátszhatunk mégegy menetet, ha nem hamarabb.
-Jó.-mosolygott, majd egy újabb csók után visszamentem az asztalomhoz.
Alig telhetett el 20 perc, amikor Alexandra arckifejezése változni kezdett, miközben a telefonját nézegette.
-Valami baj van?
-Tessék...—dobta a telefontját az asztalomra, miután odasétált hozzám.—Olvasd kedvedre, míg én veszek egy kis alkoholt, mert ezt ép ésszel nem fogom bírni.-mondta a liftbe sétálva.
"Remélem jól elszórakozol a FÉRJEM-mel."
"Tudod, hogy csak egy ribanc vagy neki,
akit kedvére dughat.""Amint megun, kidob, mint egy szemetet.
Nem mintha nem az lennél.""Mint látod, nem párkapcsolatra való
férfi. Téged is megcsal majd.""Úgyis csak a pénze kell neked.
Plasztikáztasd ki magad te hülye picsa!"Ez már több a soknál.
'Mi ez az utolsó? Mit kéne plasztikáztatnia? Alexandra túl dögös azokhoz a szarokhoz.'
Kötelességemnek éreztem felhívni a feleségem.-Szia. Hányszor kefélted meg az ágyunkban?
-Jó szarul indítod a beszélgetést.
-Oh, bocsánat. Tudod, az én ágyamban ÉN szeretek lenni.-elmelte ki a szót.
-A házasságunk ígyis hanyatlóban volt! Ha hazajöttél, elválunk.
-Meg lehetett volna menteni, ha nincs a kis picsa a háttérben!
-További szép napot.-nyomtam ki a telefont, mert cseppet sem érdekelt a hisztije.
'A nőknek soha semmi nem jó.'Eközben Alexandra is visszasasszézott az irodámba, egy üveg...vodkával?
-Azt hittem viccelsz.
-Nem.-öntött magának egy pohárral.
-Ittál már valaha vodkát?
-A kedvencem.-húzta le a pohár tartalmát.
Meglepett, hogy egy kis rezzenés nélkül megitta.
-Felhívtam Dianát.
-Hogy mit csináltál?!-kapta fel a vizet, habár nem értettem miért.
-Ha ilyen faszságokat ír, akkor muszáj lett volna vele beszélnem! De ehellyett, kicsapta a hisztijét, hogy hányszor keféltünk az ágyán!-emeltem fel a hangom.
-Tudod mi a legrosszabb?—gubbaszot a kanapé sarkában, az üveg alkohollal.—Hogy igaza van. Kivéve az utolsót.-nevetett fel kínosan.
-Mi?
-Jól elszórakoztunk. Nem de? De még a férje vagy. Aztán, mi is volt? Ja igen! Kedvedre fetrenghetsz velem, hiszen belementem a játékodba. Aztán még ott volt a "nem párkapcsolatra való" és a "kidob majd, ha megun". Ez mind igaz!
-Elég!—közeledtem hozzá, megragadva a vállait.—Fogd be a szádat! Nincs igaza!
-Te is tudod, hogy igen.-simította meg az arcom, majd tovább itta a vodkát.
-Miért csinálod ezt?
-Ugyan mit?-nevetett.
-Most megint eldobsz magadtól? Megint harcolnom kell?
-Feladtam azt a gondolatomat, hogy én egy erkölcsös nő vagyok, csak mert a főnököm nem bír a kanosságával! Átadtam magamat neked, elvetted az ártatlanságomat, pedig nem is szeretsz! Neked csak egy tárgy vagyok, te szemétláda.-kezdett el sírni.
-Sajnálom, hogy így alakult.-ültem le az asztalomhoz, folytatva a papírmunkát, miközben Alexandra rám se nézett.
ESTÁS LEYENDO
Ártatlan tekintet [BEFEJEZETT]
Romance"-Kellesz nekem.-fogtam meg karját, mielőtt kilépett volna az ajtón. -Nem leszek a szeretőd!-nézett gyilkos pillantással, azokkal az angyali kék szemeivel. -Pedig jól járnál velem.-rántottam magamhoz a derekánál fogva. -Nem vagyok szajha! Nem teszem...