Reggel izzadtan, forrón ébredek. Az éjjel megint borzalmas rémálmom volt. Pár percig csak fekszem az ágyban, próbálok nyugodtan lélegezni, és győzködöm magam, hogy semmi sem igaz belőle.
Hetek óta nem alszom jól a visszatérő álmok miatt. Hatalmas tűz, vihar, árvizek. Elegem van már ebből! Még az sem segített, mikor elmeséltem másoknak, pedig ez általában mindig bejön. Felkelek az ágyból, és óvatosan elindulok kifelé a sötétben. Nem kapcsolok villanyt, mert még nagyon korán van, így lassan botorkálok a konyha felé, nehogy belerúgjak valamibe, vagy zajt csapnak, és felébredjenek a többiek. Engedek magamnak egy pohár vizet, majd a telefonommal együtt letelepszem az asztalhoz. Megnyitom a google-t, és újra rákeresek mit lehet tenni a rémálmok ellen. Először túlpörgetek a sok csicsás dísznek szánt álomfogónak nevezett tollas karikákon, de aztán megakad a szemem egy cikken. Hogy nem láttam eddig! "Ősi indián kultúra blablabla, fűzfavessző, vékony fonál, madártollak, gyöngyök." Végülis, ez már csak bejön. Tovább böngészek a neten, és végül találok egy tesztet, miszerint milyen álomfogó illik hozzád. Hülyeségnek hiszem, hogy egy netes oldal ezt meg tudná mondani, de végül kitöltöm. És tényleg az, ugyanis az oldal szerint szuper álmaim vannak minden este. Inkább félrerakom a telefonom, és visszamegyek a szobába felöltözni, hogy a kertből összegyűjtsem a hozzávalókat.
Egész délelőtt az álomfogómat csinosítgattam, a közepén lévő mintát többször is újrakezdtem, mert sehogy se nézett ki olyan szépen, mint Pinteresten a képeken.
Este aztán büszkén tettem az ágyam fölé, és úgy aludtam el, hogy őszintén hittem, felfogja és eltünteti a rossz álmaimat. Az éjszaka nyugodtan telt számomra. Mikor felkeltem, nem emlékeztem az álmaimra, de tudtam, tényleg segített az álomfogó.
Reggelizés közben a híreket böngésztem, az angol királyi családról szóló becsapós címek után, megakadt a szemem valamin. Tűz. Megállíthatatlan tűz az őserdőben. Árvíz Amerikában. Pusztító viharok Angliában. Lehet mégse az álomfogó miatt szűntek meg a rémálmaim?
YOU ARE READING
300-as ciklus
Short Storyhttp://the-300.blogspot.hu Egy cím - 300 szó így szól a kihívás. Minden héten kapunk egy címet, amihez egy 300 szavas novellát kell írni. Remélem tetszeni fognak nektek;) #11 in novella