Az élet annyira egyszerűnek tűnik fiatalon ugy-e? Boldog felhőtlen gyermekkor, gazdagság, elit iskola, aranyásó barátok. Aztán mikor történik valami hol vannak ezek a barátok? Mit ér a sok pénz? Megmondom mit. Lószart se.
Édesanyámnak volt egy kedvenc mondása amit előszeretettel mondogatott nekem, amikor kicsi voltam: "Vigyázz mert az emberek a pénzünket szeretik, nem pedig bennünket. Ha baj van, eltűnnek." Utáltam amiért ezt mondta ahányszor hazavittem egy új barátot. Nem sokkal később, amikor meghalt beláttam, hogy igaza volt. 10 éves voltam amikor a szüleim meghaltak én pedig egyedül maradtam az érdekbarátaim nélkül. Apám testvéréhez, a nagybátyámhoz kerültem hiszen ő volt a hivatalos gyámom. Andrew nagyon sokszínű ember volt aki szenvedélyesen szerette a zenét és értett is hozzá. Amikor hozzá kerültem mélységesen elutasítottam mindenféle közeledését miszerint ő nem az apám. Nem igazán tudtam felfogni még a halál fogalmát, csak hiányoltam a szüleimet. Ahogy telt az idő felfogtam, hogy Andrew nem pótolni akarja a szüleim csak gondoskodik rólam. Úgy bánt velem mintha a sajátja lettem volna, nagyon sokat segített nekem bármilyen életkorban voltam és minden tőle telhetőt megtett értem.
Mint mondtam Andrew értett a zenéhez és később ez ahhoz vezetett, hogy a menedzselni kezdett feltörekvő énekeseket és bandákat. Nagyon értett ahhoz, hogyan hozza ki valakiből a maximumot, szerette az embereket és az emberek is szerették őt. Sok-sok lehetőség megnyílt előtte és ezzel egy időben előttem is. Anyagilag sokat javult a helyzetünk, több mindent megengedhetett magának szóval mindkettőnknek jobb lett az élete, elutazhattunk olyan helyekre amelyekről sokan csak álmodnak. Természetesen engem semmiből nem akart kihagyni ami eléggé megnehezítette a tanulmányaimat azért 15 éves koromtól magántanuló lettem. Körülbelül egy év múlva a nagybátyám felfedezett egy fiatal fiút aki valamilyen internetes oldalra töltött fel videókat és elmondása szerint nagyszerűen énekelt. Ő volt Shawn. A ma már mindenki által ismert híres énekes és dalszerző Shawn Peter Raul Mendes. Ártatlan és félénk fiatal fiú volt, alig egy évvel idősebb nálam. Barna göndör haja volt és mogyoróbarna szemei amelyek csak úgy csillogtak akkoriban attól a pompától ami körülvette őt. Kétségkívül jóképű volt ami nem ártott a popszakmában. Shawnt kedves és szerény fiúnak ismertem meg, aki élt-halt a zenéért. Első perctől kezdve jó barátok lettünk ami nem változott meg az évek alatt. Ő igazán megértett engem és talán az egyetlen ember volt rajtam és Andrewn kívül aki tudta mi történt a szüleimmel igazából. Hatalmas szíve volt amit sokan ki is használtak, nem tudta kiben bízhat és kiben nem. Andrew saját fiaként szerette Shawnt és óvta még a széltől is akárcsak engem, pont ezért nem nézte jó szemmel ahogy hétről-hétre tűnnek fel lányok Shawn életében majd ugyan ilyen hamar tűnnek el. De hagyjuk a múltat, történetünk 4 évvel később kezdődik, 20 éves koromban.
-Alexandra Patrizia Gertler
2019 december 9
YOU ARE READING
Gertler's legacy
Romance"Miért nem mondtad, hogy a férfiak veszedelmesek? Miért nem figyelmeztettél? Az úrinők tudnak védekezni, mert regényeket olvasnak, és azokból megismerik az ilyen trükköket... " ~ Thomas Hardy "- Shawn Peter Raul Mendes, akarod az itt megjelent nőt...