Medya: Rojin
"Hadi ama buraya boşuna mı geldik!" meyve suyundan içerken başımı olumsuz anlamda salladım. Zorla beni sahneye çıkarmak istiyorlardı ama ben karaoke barlarının az olduğunu düşünmüştüm ama kalabalık çok fazlaydı.
"Yürü kızım döveceğim bak!" Ömer'in hızla elimdekini alıp beni omzuna aldığı gibi yürümeye başlaması bir oldu. Ben şaşkınlıkla gözlerimi kocaman açarken, hızla bağırdım.
"Ömer ne yapıyorsun? İndir beni!" beni yere indirdi ama sahnenin tam ortasına indirmişti. Etraftan alkış sesleri koparken ben sahneden inmeye çalıştım ama Ömer izin vermeyip, beni tutarak götürdü. "Yapamam Ömer çok kalabalık." Ömer elime mikrofonu verip, önümüzdeki kalabalığa döndü.
"Çok tedirgin bir tezahürat ile kendine gelir." millet hadi diye bağırmaya başlayınca ellerim ayaklarım titredi. Ömer beni sahnede tek bırakıp kenarda ki lettopa gitti. İyi de ben şarkı bilmiyorum ki! Ekranda beliren yazı ve çalan fon müziği ile etrafıma baktım. Lanet olsun bari tek bildiğim şarkıyı açsaydın!
Derin bir nefes alıp ekrana odaklanmaya çalıştım. Umarım sözleri okuduğum gibi çıkardı. Biraz ilerledikten sonra tam müziğe geçecekken şarkının durması şaşırmama neden oldu.
"Durun, bende eşlik etmek istiyorum bu şarkıya." yanıma kadar gelip, sahnedeki yedek mikrofonu eline aldı. "Merhaba sıkıntı yok değil mi?" başımı olumsuz anlamda sallayınca bana gülümseyerek baktı. O kadar güzel bir kızdı ki... "Sözleri bilmiyor gibi duruyorsun ben önce söyleyeyim sana işaret verdiğimde devam edersin." kulağıma söylediği şey ile başımı hemen salladım. Beni büyük bir dertten kurtarmıştı.
Lettopun yanına gidip tekrardan başlattı şarkıyı ve yanıma gelip ekrana baktı. Bende ekranda gözlerimi gezdirdim. Şarkı başlayınca söylemeye başladı.
Görmezdim önümü görmezdim
Okudum yıllarca hep okudum
Okumaktan boynumu büktüm yoruldumBana eliyle dokununca sıra bana geldiğini anladım ve onun söylediği şekilde söyledim.
Bilmezdim adımı bilmezdim
Aradım her şehirde aradım
Koştum dere tepe aştım dolaştımBu kez ben söylerken bana katılınca susmayıp devam ettim. Dokunmadığına göre burası beraber söyleniyordu.
Kimin uğruna.
Ne uğruna.
Herkes köşesini kapmış, iyi ama
Ben nasıl büyük adam olucam
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nasıl büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...Araya bir melodi girdi ve bir süre yerimizde hareket ettik. Eliyle bana dokununca susmak zorunda kaldım ve ona şarkıyı devrettim.
Görmezdim önümü görmezdim
Okudum yıllarca hep okudum
Okumaktan boynumu büktüm yoruldumDaha sonra bana tekrar dokundu ve şarkıyı ben söylemeye başladım.
Bilmezdim oyunu bilmezdim
Denedim her şekilde denedim
Denemekle olmadı zaten yenildimBana katılınca hafif bir tebessümle şarkıyı söylemeye devam ettim.
Kimin uğruna.
Ne uğruna.
Herkes köşesini kapmış, iyi ama
Ben nası büyük adam olucam
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...