5

69 13 0
                                    

"Choon Hee!" Ψιθυροφώναξε ο Jimin κάνοντας ολόκληρο το σώμα της κοπέλας να ανατριχιάσει.
"Ν-ναι;" Γύρισε προς το μέρος του.
"Χαίρομαι που, τουλάχιστον, ξέρω κάποιον σε αυτό το σχολείο." Της έκλεισε το μάτι το αγόρι.
"Δεν θα είναι πολύ δύσκολο να βρεις φίλους, υποθέτω." Σχολίασε εκείνη, χαμογελώντας ντροπαλά.
"Τι εννοείς;" Γέλασε σιγανά ο Jimin.
"Θέλω να πω-" μα πριν η Choon Hee προλάβει να τελειώσει την πρόταση της, μια βαριά φωνή την διέκοψε.
"Πείτε μας κι εμάς: τί είναι τόσο ενδιαφέρον;" Ρώτησε ο καθηγητής και όλοι οι μαθητές γύρισαν να κοιτάξουν την κατακόκκινη από ντροπή Choon Hee.
"Ω, μην ανησυχείτε! Απλώς την ρωτούσα κάτι για το μάθημα σας." Απάντησε ο Jimin σηκώνοντας ψηλά το βιβλίο της ιστορίας.
Ο καθηγητής καθάρισε τον λαιμό του και ξεκίνησε να μιλάει, σε ένα συγκεκριμένο ρυθμό, άτονα, άχρωμα και μονότονα.
"Με συγχωρείς για αυτό!" Ψιθύρισε ο Jimin.
"Όχι, δεν πειράζει." Η Choon Hee δάγκωσε το κάτω χείλος της.
"Έχεις γίνει κατακόκκινη." Παρατήρησε ο Jimin.
Η Choon Hee άγγιξε ασυναίσθητα τα μάγουλα της.
"Αλήθεια;" Έκρυψε το πρόσωπο της στις παλάμες της. Δεν ήταν σίγουρη για το ποιος ευθυνόταν για όλο αυτό: η παρατήρηση του καθηγητή ή το αγόρι που καθόταν δίπλα της.

[...]

Όταν το κουδούνι χτύπησε, η Choon Hee, βιάστηκε να βγει από την αίθουσα, όμως ένα απαλό άγγιγμα την σταμάτησε.
Γύρισε για να δει τον Jimin να στέκεται πίσω της.
"Λοιπόν.. είσαι η μόνη που γνωρίζω εδώ." Χαμογέλασε.
"Α-" εκείνη έβαλε μια τούφα μαλλιών πίσω από το αριστερό αυτί της. "Λοιπόν, εγώ.." προσπάθησε να πει, όμως οι λέξεις δεν έβγαιναν από τα χείλη της.
Μια παρέα κοριτσιών έτρεξε προς το μέρος τους.
"Jimin, έλα να σου δείξουμε την καφετέρια!" Αναφώνησε μια από αυτές.
"Έχεις δει το γυμναστήριο; Μπορούμε να σε πάμε εμείς!" Πρόσθεσε μια άλλη.
Εκείνος τους χάρισε ένα ζεστό χαμόγελο.
"Κάποια άλλη φορά κορίτσια. Νομίζω πως η Choon Hee είναι ικανή να με ξεναγήσει." Είπε και προσέφερε το χέρι του στην Choon Hee.
"Α, μα- μα φυσικά." Μουρμούρησε εκείνη και άγγιξε το απαλό χέρι του αγοριού.
Εκείνος την τράβηξε προς τον διάδρομο, μακριά από τις ορδές μαθητών που έτρεχαν γύρω τους.
Έδειχνε ενθουσιασμένος.
Εκείνη τραβήχτηκε ελαφρώς προς τα πίσω με αποτέλεσμα το χέρι της να γλιστρήσει μέσα από το δικό του.
Εκείνος γύρισε και την κοίταξε γεμάτος απορία.
"Έκανα κάτι που δεν έπρεπε;" Την ρώτησε σιγανά.
"Όχι..." Απάντησε εκείνη.
"Ίσως είμαι λίγο παραπάνω ενθουσιώδης." Γέλασε εκείνος.
"Είναι περίεργο με όλους αυτούς.." η Choon Hee κοίταξε γύρω της.
"Τι θα μου δείξεις πρώτα;" Άλλαξε θέμα εκείνος.
"Την βιβλιοθήκη! Η πιο αξιόλογη αίθουσα σε ολόκληρο το σχολείο." Απάντησε εκείνη και άρχισε να περπατάει στον διάδρομο, με τον Jimin να ακολουθεί. Οι διάδρομοι είχαν ήδη αδειάσει.
"Γιατί σου αρέσει τόσο η βιβλιοθήκη;" Ρώτησε ο Jimin.
"Από πού συμπέρανες ότι μου αρέσει η βιβλιοθήκη;" Απάντησε ρωτώντας εκείνη.
"Είπες ότι είναι το μόνο αξιόλογο μέρος σε ολόκληρο το σχολείο."
-Ναι; Λοιπόν, μάλλον μου αρέσει πολύ.
-Ναι, γιατί αυτό;
-Είναι ήσυχα και έχει πολλά βιβλία.
-Ακούγεται ιδανικό.
-Κατά κάποιον τρόπο.
-Είναι μεγάλη αίθουσα;
-Φτάσαμε. Η ερώτηση σου θα απαντηθεί σε μερικά δευτερόλεπτα!
Η Choon Hee τίναξε τα χέρια της καθώς έσπρωχνε την μεγάλη, ξύλινη πόρτα για να ανοίξει.
Μια γνώριμη ζεστασιά αγκάλιασε το σώμα της, καθώς μπροστά τους εμφανίστηκε μια αίθουσα μεγάλη όσο δύο τάξεις μαζί. Ο τοίχος απέναντι τους ήταν γεμάτος βιβλία, ως το ταβάνι και δύο μεγάλα παράθυρα έριχναν φως στην αίθουσα. Υπήρχαν παντού μικρά, σκαλιστά γραφεία με μικρές λάμπες να για να φωτίζουν τα βιβλία όταν οι μαθητές διάβαζαν.

"Φανταστικό!" Αναφώνησε ο Jimin ενθουσιασμένα. "Είναι μια από τις πιο όμορφες βιβλιοθήκες που έχω δει. Και, να φανταστείς, έχω επισκεφθεί την μεγάλη βιβλιοθήκη της Σεούλ." Πρόσθεσε.
"Έχεις πάει εκεί;" Ρώτησε έκπληκτη η Choon Hee.
"Ναι! Εσύ όχι;"
-Δεν έτυχε..
Η κοπέλα έσφιξε τα χέρια της σε δύο απειλητικές γροθιές, σκεπτόμενη πόσο πολύ ήθελε να είχε την τύχη εκείνου του αγοριού.
"Ίσως πας μια μέρα!" Χαμογέλασε εκείνος.
"Βέβαια.." συμφώνησε η Choon Hee.
"Μπορείς να δανειστείς οποιοδήποτε βιβλίο από εδώ, αρκεί να ενημερώσεις την Oh Sunny από το τμήμα μας. Εγώ δανείζομαι συνέχεια. Αν θέλεις να κρατήσεις κάποιο βιβλίο πρέπει να το αγοράσεις, όμως." Εξήγησε στην συνέχεια.
"Κατάλαβα!" Είπε ο Jimin.
"Χαίρομαι." Αναστέναξε εκείνη. "Συνεχίζουμε με τις υπόλοιπες αίθουσες." Πρόσθεσε στην συνέχεια και βγήκε από την βιβλιοθήκη, με το αγόρι να την ακολουθεί για άλλη μια φορά.

Porcelain Dolls || 도자기 인형Where stories live. Discover now