~1~

519 11 0
                                    

Milovat a být milován je jedna z nejkrásnějších věcí na světě, ale já tohle štěstí bohužel nikdy neměla a stále nemám, to se ovšem nedá říct o mých milovaných rodičích.

Má máma se jmenuje Tessa MCcan, můj otec je Noah MCcan. Jsou spolu už od svých 17 let kdy se jejich rodiče dali dohromady, pro někoho je to divné, ale proč vlastně? Oni nejsou pokrevně příbuzný, takže je to úplně stejné jako u ostatních párů.

Já jsem Vivian MCcan, mě čekala máma ve svých 17 letech, ano je to moc brzo, ale byla to nehoda, já jsem nebyla rozhodně plánovaná, to se ovšem nedá říct o mém sourozenci.

Dost o mé minulosti, něco málo bych měla říct také o sobě.
Jmenuji se Vivian MCcan, jak už jsem zde zmiňovala. Je mi 19 let a studuji na vysoké škole, jsem v prvním ročníku, škola mě baví a žádný problémy mi nedělá, jsem celkem i oblíbená. Ono se říká že na každé škole je jedna ,,královna školy" no na téhle škole jsme dvě, Meredith přišla tenhle rok až v polovině a svou krásou si hned připoutala několik studentů na svou stranu, všichni ji miluju a obdivujou. Ale je tu ještě jedna strana která obdivuje mě. Já jsem o to ale nikdy nestála.
Po škole bych chtěla dělat modeling, jsem ráda když mě někdo fotí, ale ne leda jaký fotky, ale takový zvláštní, jsem ráda když mé fotky jsou jiné než fotky ostatních. Miluju originalitu, i když na svém oblečení to moc najevo nedávám.
Můj vzhled je také originální, jako každý jiný.

Už od dětství mám jednu nejlepší kamarádku, jmenuje se Caroline, ale jako svou přezdívku si dává Lonie, od té doby co si tak začala říkat, ji tak říkám i já, Lonie je jen o necelý rok mladší než já, její máma, teta Adele, ji čekala když moje máma ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Už od dětství mám jednu nejlepší kamarádku, jmenuje se Caroline, ale jako svou přezdívku si dává Lonie, od té doby co si tak začala říkat, ji tak říkám i já, Lonie je jen o necelý rok mladší než já, její máma, teta Adele, ji čekala když moje máma měla už rodit. Já a Lonie jsme spolu každý den, jsme nerozlučné, popravdě si neumím představit jinou kamarádku než ji. Už ji ani jako kamarádku neberu, je jako má sestra. Lonie je narozdíl ode mě bruneta, je krásná.

Mám bratra který je o dva roky mladší než já, jmenuje se Victor a je velice pohledný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Mám bratra který je o dva roky mladší než já, jmenuje se Victor a je velice pohledný. Je hrozně fajn a vždy si pomáháme. Rodiče s ním vychází víc než semnou, což mu dost závidím, ale vím že nás oba mají stejně rádi. Brácha je celý posedlý fotbalem, hraje za školní tým na střední, jednou ho jeho trenér viděl si jen tak hrát s kamarády fotbal a hned mu nabídnul jestli nechce hrát za školu, no a Victor to samozřejmě přijal. Díky tomu může také pokaždé vidět Meredith, přijde mi že se mu líbí, i když tedy vlastně vůbec nechápu co se mu na ni líbí. Můj brácha svým vzhledem vypadá o dost starší než mu vlastně je. A to díky své přihlouplé partičce kluků, ve které má svého nejlepšího kamaráda Robina, který je ale o dva roky starší než Victor, takže je stejně starý jako já. A Victor si z Robina bere příklad a snaží se vypadat jako on.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat