~15~

161 5 0
                                    

Jak táta řekl tak se taky stalo, všichni jsme si ples nakonec užili a bylo to vážně senzační, všichni jsme se společně smáli a popíjeli šampaňské, dokonce jsme se poznali i s novými lidmi. Později večer za námi také přišla Lonie, tu jsem seznámila s Jasonem, a ona mě chtěla seznámit s Mikem, ale nejdřív jsme ji stihli říct že se známe. Asi dlouho si budu pamatovat ten výraz jakým se na mě podívala. Vypadalo to jako kdyby žárlila.

Teď sedím doma a projíždím své sociální sítě, a hledám nějakou fajn fotku kterou bych mohla dát na Instagram, nakonec jsem jednu vybrala a dala ji tam a do popisku jsem dala pouhé srdíčko. Hned do vteřiny jsem tam měla první like a ten byl od Jasona, docela mě to vyděsilo, bylo to jako kdyby na to čekal a nebo mě hledal, i když možná že to tak i udělal.

Hned po procházení sociálních sítí jsem se vrhla na napsání emailu do modelingové agentury, minule jsem tam zapomněla napsat, naštěstí jsem zjistila že tam asi dva dny nebyli takže by se na to stejně nepodívali. Chvíli jsem přemýšlela co tam mám napsat aby to nebylo blbé nebo to blbě neznělo. Pak mě něco málo napadlo tak jsem rozklikla email a začala jsem psát.

Dobrý den, jsem vám strašně moc vděčná, že si u vás budu moct plnit svůj sen a fotit pro vás fotky na spodní prádlo, je to pro mě velká čest. Napište kdy bych mohla přijít a já přijdu. Ještě jednou moc děkuji a nashledanou.

Doufám že to je takhle správně, snad tam nemám žádnou pravopisnou chybu, to by si na mě hned udělali obrázek.

Teď jsem si vzpomněla že je o tom rodičům vlastně neříkala a to musím napravit, rychle jsem se zvedla ze své jezdící židle a pospíchala dolů do obýváku za rodiči.

,,Mám pro vás jednu zprávu" řekla jsem když jsem vstoupila do obýváku kde jsem viděla oba své rodiče koukat na nějaký akční film, který dávali v televizi.

,,Povídej zlatíčko" podívala a usmála se na mě máma. Až teď jsem si vzpomněla o co mě na plese připravila, a začala jsem spíš mluvit na tátu, opravdu jsem na ni byla naštvaná, nebýt ji, už bych dostala svou první pusu a ještě ke všemu na plese.

,,Jak už jsem vám říkala, posílala jsem fotku do modelingové agentury, a vzali mě, tedy vzali mě už před pár dny ale zapomněla jsem vám to oznámit"

,,No to je bezvadný zlatíčko, a kdy tam nastoupíš" přišla ke mě máma a už se ptala dál.

,,No nevím, napsala jsem jim email o tom že moc děkuji a že si toho vážím a až budou chtít tak přijedu"

,,Ale to se budeš muset odstěhovat" řekl smutně táta a pohlédl na mě.

,,Jo já vím, ale je to šance na krásný život, peníze nějaký našetřený mám, takže byt bych si sehnala a říkali jste mi že mám ještě něco v úschově od vás, tak bych to taky využila" podívala jsem se na tátu a ten nevypadal vůbec nadšeně, asi ho mrzelo že budu tak daleko, ale chci si splnit svůj sen.

,,Ale to tam budeš úplně sama, zlatíčko my ti s tátou nechceme v ničem bránit, ale nechceš si počkat až budeš mít přítele? Budeš to mít mnohem jednoduší než takhle když tam budeš sama, jak si najdeš přátelé a jak se tam vyznáš?"

,,Mami já to nějak zvládnu, a ani nevím když se tam budu stěhovat, ještě mi nenapsali jestli tam mám jít hned nebo třeba až za půl roku nebo déle, nevím jak to bude, ale pokud dostanu tu šanci tak ji přijmu"

,,Nebudu ti v ničem bránit beruško" řekl táta a přišel mě obejmout.

,,Děkuju tati" pošeptala jsem mu a usmála se. Máma tam jen stála a myslím že měla velký strach.
Já se jí ani nedivím, budu v Americe na Havaji a budu tam sama, budu žít sama na sebe a ani nebudu vědět kdy se vrátím domů. Takže se budu muset odstěhovat úplně, ale proč ne, tam se práce najde bez problémů, tam je místa vždy dost, a když si najdu jen nějaký malý domeček poblíž vody a zároveň poblíž města tak by to bylo to nejideálnější, ale i kdyby jen u vody, auto mám tak bych všude jezdila autem. Bylo by to nádherný a já bych tam moc chtěla jet. Přeji si to už dlouho a teď když budu mít šanci tak toho využiju, mohla bych s sebou vzít Lonie a mohli by jsme tam žít spolu.

Po tom co jsem si promluvila s rodiči o tom že bych se mohla stěhovat a mohla jít fotit mám hned lepší náladu, jsem ráda že to vědí. Ale zase na druhou stranu budu muset opustit vše co tady mám ráda a co miluju, musím opustit rodinu kterou miluju nadevše i když mi někdy všichni z ní lezou krkem, pokud semnou Lonie nepojede tak budu muset opustit i jí, a i Jasona, kterého moc miluju.

Když si tam vzpomenu na včerejší večer na ten ples tak mi je krásně, s Jasonem jsem si to strašně moc užila i když nám máma zkazila tu naši nejkrásnější chvilku, doufám že se to napraví, chtěla bych aby mě políbil, abych byla s ním, a on říkal že chce mě, a to by znamenalo že by nám to mohlo vyjít, ale co budeme dělat pokud nám to vyjde a já se odstěhuju? To budeme mít vztah na dálku, takový přece nikdy nefungujou. Proč mě to takhle blbě vychází, nejlepší asi bude až počkám na ten email co mi napíšou a pokud se budu stěhovat brzy tak si s Jasonem nic nezačnu, a později si najdu kluka na Havaji, tam budeme spolu a budeme od sebe kousek.

Kolem páté hodiny odpoledne jsem se rozhodla že zavolám Lonie a zeptám se jí na to stěhování, a nebo ji napíšu ať přijde a vyřešíme to tady, to bude asi ze všeho nejlepší.

Vivi: Ahoj Lonie, nechceš se stavit, potřebuju ti něco říct a na něco se zeptat<3

Napsala jsem pouze tohle a čekala na její odpověď, která jako vždy přišla brzy.

Lonie: Ahoj kočko, samozřejmě ráda přijedu, za 10 minut jsem u tebe:*

Odepsala a já jen čekala než přijde, zatím jsem šla dolů do kuchyně udělat něco k pití.

,,Někdo přijde?" promluvila za mnou mamka.

,,Jo Lonie" řekla jsem trochu chladně a připravovala dál pití.

,,Hele Viv chtěla jsem se ti omluvit za ten ples, chovala jsem se k tobě hnusně a sobecky, omlouvám se" na hlase zněla že ji to vážně mrzí, rozhodla jsem ze ji to odpustím, ale stejně mě stále mrzí že jsem s Jasonem ten polibek nezažila kvůli mamce.

,,Dobrý v pohodě" odpověděla jsem a už s úsměvem se vydala nahoru do svého pokoje.

Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat