~10~

165 7 0
                                    

Ve škole to uběhlo dost rychle, a já teď stojím na parkovišti a čekám na Jasona, který už jde. Z dálky vypadá fakt sexy, no vlastně z blízka taky.

,,Ahoj" pozdravil mě když přišel.
,,Ahoj" pozdrav jsem mu oplatila.
,,Pojedeme ke mě, pojedeš normálně svým ne?"
,,Jo"
,,Dobře" nastoupila jsem do svého auta a rozjela se vstříc domovu. Cestou jsem se dívala do zpětného zrcátka jestli mě Jason následuje, a ano následoval.

Přijeli jsme k mému domu, zaparakovali auta, a šly ke mě.

,,Ahoj mami" pozdravila jsem když jsem přišla.
,,Tohle je Jason, máme spolu dělat esej, tak půjdeme nahoru"
,,Dobře zlato, a jaké máte téma?" zeptala se mamka a mě zaskočilo, vůbec jsem nevěděla co mám říct. Jason to pochopil a proto odpověděl za mě.

,,Naše téma je sexuální život"
Mamka se zahihňala a odešla do obýváku. Od doby co nám řekla že je těhotná se všemu jen směje, kdyby těhotná nebyla, vsadím se že by chodila každých pět minut nahoru jestli to náhodou nezkoušíme v praxi.

Jason se na mě podíval výrazem který se ptal co to bylo, a já mu naznačila ústy že potom.

,,Proč se tvoje mamka tam smála?" zeptal se Jason když jsme přišli ke mě do pokoje.

,,Je těhotná, má teď jiné nálady" odpověděla jsem a Jason se na mě rychle podíval.
,,Takže budeš mít sourozence" usmál se, a mě to nedalo a usmála jsem se taky.
,,Ano to budu" odpověděla jsem.
,,Těšíš se?"
,,Ani nevíš jak moc" usmála jsem se jak nejvíc to šlo, protože jsem si představila jak si budu hrát s tím prckem.

Jason se začal rozhlížet po pokoji, a mě došlo že jsem si tak moc neuklidila, na židli ležela podprsenka, rychle jsem k ní přišla a uklidila ji, na zemi místami bylo prádlo, rychle jsem ho posbírala a šla ho uklidit do šatny.

,,Máš moc hezký pokoj" pochválil mi ho Jason.
,,Mám tu nepořádek" odpověděla jsem rychle a studem se začervenala.

Slyšela jsem zaklepání na dveře, tak jsem dotyčnou osobu pozvala dál. Dveře se otevřeli a v nich stala mamka.
,,Vivian, zapomněla jsem ti rciz že je zítra večer ples, tak si dneska půjdeš koupit nějaké šaty" řekla mamka a já na ní zůstala zírat, jak to mám stihnout.
,,Mimochodem Jasone, nechceš se přidat? Vivian stejně nemá doprovod, Viktor jde s nějakou dívkou ze školy. "
Tak teď jsem byla na mamku vážně naštvaná, snažím se od něho držet co nejdál, tak proč tohle dělá. Doufám že se Jason rozhodne správně.
,,Moc rád paní MCcan" odpověděl Jason. Tohle byla špatná odpověd Jasone řekla jsem si v hlavě a proklínala ho.
Jak mám být v místnosti celý večer s někým koho miluju, jak to mám vydržet, máma mi to teď teda pěkně zavařila.

,,Můžu ti pomoct vybrat šaty jestli budeš chtít" pronesl Jason když máma opustila můj pokoj.

,,Ne dobrý, já řeknu Lonie" falešně jsem se usmála.

,,Jo to je vlastně ta tvoje nejlepší kamarádka"

,,Jo to je ona" řekla jsem.

,,Tak se do toho pustíme? Teda do té eseje myslím" Jason se uchechtl nad mým zamyšlením.
,,Tak jdeme na to" řekl pořád pobaveně.

,,Hele myslel jsem že by bylo dobrý aby se tam napsalo něco taky z praxe, co ty myslíš?"

,,No t-to je asi dobrý n-nápad" zakoktala jsem se a bylo mi vážně trapně.

,,Tak co tam napíšeme Teda?" zeptal se ještě Jason a já pokročila rameny protože jsem neměla žádný tušení co bychom tam mohli napsat.

,,Hele já si dojdu pro pití, chceš taky?". Rychle jsem se zvedla a došla ke dveřím, Jason jen kývl a já odešla.
Je to tak trapný když jsem jesze panna, jak se mám jako chovat, co tam mám psát z praxe když žádnou praxi nemám.

Udělala jsem pití, a došla nahoru zpět do pokoje.

,,Tak už jsi tam něco napsal?" zeptala jsem se a doufala že ano.

,,Já čekám na tebe, aby jsme se dohodli co tam napsat" usmál se ale mě do smíchu Teda fakt nebylo.

Jason to asi poznal.

,,Děje se něco Vivi?"

,,C-co?" zase jsem se zakoktala, je to strašný, tenhle pocit jak se cítím.

,,Vivi?" zeptal se opatrně Jason a přešel ke mě, sedl si vedle mě na postel.

,,No?" odpověděla jsem a usmála se na něho.

,,Ty jsi s nikým nic neměla?" rychle jsem na něho pohlédla a podívala se mu do očí. Musím mu lhát, smál by se mi.

,,Ale jo měla, jak tě mohlo napadnout že ne" začala jsem se falešně smát.

,,Vivi já to na tobě poznám když lžeš"

,,Ale já nelžu" hlas se mi třásl.

,,Ale lžeš, na tom není nic špatného"

,,No tak fajn, jsem ještě panna no, to si chtěl slyšet?" zvedla jsem se naštvaně z postele.

,,Ty se za to stydíš?" zeptal se.

,,Jo stydím"

,,Nemáš ale za co, mě se to tedy líbí víc než holky které už měli několik kluků" řekl a já k němu vzhlédla.
Byla jsem ráda že to vidí takhle a ne jako že jsem nějaká divná holka která ve svých devatenácti letech ještě nikdy neměla kluka.

Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat