~7~

177 6 0
                                    

POHLED JASONA

,,Ahoj mami" pozdravil jsem když jsem přišel domů, máma už byla doma z práce, a ani nevypadala tak vyřízeně jako většinou když přišla. To bude asi tím že má mnohem lepší práci.
,,Tak jak jsi se měl Jasy?"
,,Docela dobrý, a co ty?"
,,Mnohem lepší než dřív, ale ty mi řekni víc, co nějaký hezký slečny, byli tam?"
,,Mamii" řekl jsem a zasmál se.
,,No coje, mě to zajímá ne" máma se zasmála taky.
,,Ano byli tam, dokonce dvě" zasmál jsem se, zatřepal posměšně hlavou a šel do svého pokoje.

Ležel jsem v posteli a koukal na nějaký pořád v televizi který ani neznám, jen jsem se nudil. Najednou mi přišla zpráva, hned jsem ji rozklikl a podíval se co mi přišlo, z toho co jsem viděl jsem se musel rychle posadit, nevím proč mi to Vivian poslala ale ta fotka se mi moc líbila, cítil jsem že jsem z toho celkem nadržený, hned jsem ji na to odepsal a ona mi odepsala zpět, na jednu stranu jsem rád že to bylo omylem, protože nechci aby mi jen tak z ničeho nic posílala odhaleny fotky, to Teda rád nemám.

Nevím ale teď co má s tou nadřazeností dělat, a ani nevím jak se mám zítra ve škole Vivian podíval do očí, jsem z toho celý nesvůj.

VIVIAN

Večer jsem z toho všeho usnula celkem rychle, ráno jsem se probudila na zvuk otravného budíku, rychle jsem vylezla z postele a šla se obléknout. Oblečení na sebe jsem si vybírala dlouho, vůbec jsem nevěděla co si na sebe mám vzít a chtěla jsem vypadat co nejlépe.

Nakonec jsem se rozhodla pro růžový dlouhý svetr, černý džíny, a takový bílo béžový boty, z vlasů jsem si udělala vysoký drdol, a se svým vzhledem jsem byla spokojená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakonec jsem se rozhodla pro růžový dlouhý svetr, černý džíny, a takový bílo béžový boty, z vlasů jsem si udělala vysoký drdol, a se svým vzhledem jsem byla spokojená.

Po nekonečném prohlížení u zrcadla jsem se rozhodla že pošlu nějakou svoji fotku do modelingové agentury, abych pro ně mohla fotit fotky třeba na spodní prádlo, takové fotky já fotím ráda, myslím že postavu na to mám.

Hledala jsem v telefonu a nakonec našla tu která se mi nejvíc líbí. Okamžitě bez přemýšlení jsem to tak poslala a doufala že o mě budou mít zájem. Byla bych vážně nadšená.

Po dokončení poslání fotky jsem se vydala domu do kuchyně kde u jídelního stolu seděla celá moje rodina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Po dokončení poslání fotky jsem se vydala domu do kuchyně kde u jídelního stolu seděla celá moje rodina. Všechny jsem s úsměvem pozdravila a zasedla ke stolu a pustila se do palačinek které mamka udělala. A bylo jako vždy výborný.

,,Děti?" řekla mamka a s taťkou se drželi za ruku.
,,Děje se něco?" ustaraně jsme se na ně podívali.
,,Ne nic se neděje, neboj, Teda vlastně děje, ale není to nic špatného" řekla mamka a usmála se.
,,Já čekám miminko" usmála se. A já ji ze široka úsměv oplatila.
,,Je mamiiii to je vážně skvělé" radovala jsem se mnohem víc než kdokoliv z nás. Měla jsem z toho vážně velkou radost, budu mít buď sestřičku nebo bratříčka, a jsem moc šťastná, konečně tady bude běhat někdo malinký a roztomilý. Moc se těším.
,,A už jste přemýšleli nad jmény?"
,,Ano"
,,Když to bude kluk, tak to bude Chris a když to bude holka tak to bude Melanie"
,,Je to jsou moc krásný jména"

,,Já pro tebe mám taky novinu mami"
,,Povídej"
,,Poslala jsem ti fotku do té modelingové agentury, takže teď čekám co mi na to odpoví"
,,Tak to ti držíme palce všichni, snad ti to vyjde"
,,Doufám v to" řekla jsem, dojela svou snídani a šla k autu, počkala jsem na Victora a pak se i s ním rozjela ke škole, dojeli jsme na parkoviště a tam se oba rozdělili.

Seděla jsem v lavici a přemýšlela co se stane až se uvidim s Jasonem, co mi na to řekne, na tu fotku co jsem mu včera nechtěně poslala. Co když si myslí že to bylo schválně a že se mi vtiram, ještě ke všemu nahatá, protože vím co to s ním udělá. No jo, teď jsem si to teprve uvědomila, udělal to s ním něco nebo ne? Sakra cítím se tak trapně, hůř mi snad nikdy nebylo.

To co jsem nechtěla se právě stalo, Jason vešel do třídy a pohledem se setkal s tím mým, a já uhla hned co se podíval, to jsem nikdy nedělala, je vidět že z něho mám respekt, je to divné, takové pocity v břiše a v mém podvědomí jsem nikdy neměla, nikdy se mi nikdo nelíbil až teď najednou jo, ale jen on. Nikdo jiný jen on, jak je to možné? Proč ne někdo jiný.

Jason si sedl vedle Emily a ta se s ním začala bavit, začala s ním flirtovat a natiskla se na něho co nejvíc to šlo.
Bylo vidět že Jason nechce aby byl u ní, protože věděl že ona ho chce. On ji ale nechtěl, celou dobu pokukoval po mě, Emily si toho všimla a přišla i se svými ocásky ke mě.

,,Tak aby bylo jasno Jason je můj a můj taky bude, tak ho přestaň svádět, moc dobře vím že ho chceš, ale jeho nedostaneš, jsi jen obyčejná nula"

Bylo mi do breku ale přece se neznemožním před celou třídou.

,,A ty jsi jen obyčejná lehká holka která se vyspí s každým kdo si řekne, nech mě napokoji Emily, nebo udělám ze života peklo já tobě a ne ty mě, moc dobře vím že Jasona chceš, slyšela jsem všechno co si včera říkala na záchodech, dávej si pozor"

Řekla jsem a Emily se začala červenat a celá třída se zachechtala, já vím že jsem byla hnusná, ale přece nemůžu dopustit aby mě takhle ponižovala.
Podívala jsem se na Jasona a ten se na me usmíval, bylo mi trapně a zároveň jsem pod jeho úsměvem tak tekla, vážně byl tak sexy.
Až teď jsem si byla stoprocentně jistá, já Jasona chci, chci aby byl u mě a chci aby si mě všímal, chci jeho pozornost.
Sice na mě pořád koukal ale to není ono, není to takové.

,,Slečna MCcan a Pan Hank? Neruším vás náhodou" řekl přísně nás učitel věd, nechápala jsem co myslí, vždyť ani jeden z nás nevyrušoval, tak proč nás okřikl.

,,Tyhle pohledy si nechte na jindy, tady bych chtěl aby jste dávali pozor aby jste všechno uměli" okřikl nás a šel zpět k tabuli, ale uprostřed cesty se zastavil a otočil se na nás.

,,Aby jste se takhle nesledovali z dálky tak vám umožním aby jste seděli vedle sebe, prosím pane Hanku, běžte se sednout k Vivian." řekla učitel a Jason se začal zvedat a šel ke mě, kdyby se pohledem dalo zabíjet tak by mě Emily zabila pohledem. Její krátké blonďaté vlasy si odhodila za sebe a sledovala nás, asi se bála aby jsme spolu přes hodinu něco neměli. Což mi přišlo vtipné.

Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat