~18~

147 7 0
                                    

Ráno mě probudila mamka, protože jsem si večer zapomněla nastavit budíka, trochu mě bolela hlava ale nějak jsem to neřešila, už jsem zažila i horší bolest. Když jsem vylejzala z postele tak jsem si vzpomněla že jsem vlastně Jasonovi poslala tu fotku.
,,Oh neee" naříkala jsem nahlas a pak se šla převleknout a připravit do školy. Ve skříně jsem si vzala to první co mi přišlo pod ruku a bylo to docela i hezké.

Když jsem si česala své dlouhé blond vlasy, přemýšlela jsem a napadlo mě že by to potřebovalo nějakou změnu, abych na Havaji byla taky trochu jiná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem si česala své dlouhé blond vlasy, přemýšlela jsem a napadlo mě že by to potřebovalo nějakou změnu, abych na Havaji byla taky trochu jiná.
Chtělo mi to trochu ztmavit a asi i trochu kudrdlin. Na netu si později najdu ještě jak bych si to přesně představovala. Teď bych ale měla už jít na snídani.

Po snídani jsem se vydala zas svým krásným autem do školy, zaparkovala jsem a všimla si že vedle mého auta už je i to Jasonovo. Najednou mě zaplavil pocit studu a společně i s ním jsem musela jít do té odporné školy.

Jason seděl na našel místě a já se vydala směrem k němu. Přišla jsem a sedla si, hledala jsem v batohu sluchátka abych s ním nemusela nějak komunikovat. Když jsem je vyndala, podívala jsem se na něho a on se díval na mě. Pane bože pokud si teď představuje tu fotku tak je to příšerný.

,,Ahoj" pozdravil a usmál se.

,,Ahoj" také jsem pozdravila ale úsměv jsem mu neoplatila. Rychle jsem se otočila a dívala se dopředu, sluchátka jsem si dala do uší a poslouchala svoje oblíbený písničky dokavad nepřišla naše učitelka, to jsem musela sluchátka vyndat a společně i s telefonem uklidit z lavice protože to nesnášela, jinak by mi to sebrala a vrátila bůh ví kdy.

,,Hele Vivian, slyšel jsem že prý budeš fotit fotky pro modelingové agentury a že to budou fotky na spodní prádlo jo? Je to pravda? " vykřikl jeden kluk ze zadní lavice a já se na něho podívala.

,,Ano je to pravda" přiznala jsem hrdě.

,,A kde to budeš fotit" zeptal se znova.

,,Na Havaji" řekla jsem a to už se na me otočila i naše učitelka.

,,Jak si dokončíš školu?" zeptala se

,,Dálkově" odpověděla jsem a viděla Jasona jak mě zabíjí pohledem, nevím o co mu jde.

Po zbytek hodiny se o tom už nemluvilo, jen nějaké dvě holky z první lavice si něco šuškali a otáčeli se na mě. Bylo to nepříjemné ale co jsem s tím mohla dělat.

Hodina skončila a Jason jako vždy vypadl ze třídy hrozně rychle, jen jsem nad tím pokroutila hlavou, vzala si své věci a taky odešla. Šla jsem ke své skříňce když mě někdo čapl za ruku a zatáhl do kumbálu, ani jsem nemusela přemýšlet kdo to je, protože na tomhle místě už jsem s ním jednou byla.

,,Co to děláš sakra" pověděla jsem rozčíleně.

,,Kdy jsi mi to jako chtěla říct?" řekl Jason naštvaně.

,,A co?" nechápala jsem.

,,Že se budeš stěhovat, mimochodem můžu vědět kdy?"

,,To je snad jedno, proč bych ti to měla říkat?" odpověděla jsem naštvaně.

,,Třeba protože mě miluješ? Myslíš si že jsem tak hloupej a nevšiml jsem si toho, jak se na mě díváš, jak jsi na plese chtěla abych tě políbil a tenkrát tady to samé? Tohle nezapřeš, ani to že jsi mi včera schválně poslala fotku a teď děláš jakože nic" začalo mi být hrozné horko a zhluboka jsem dýchala.

,,Nemiluju tě a nikdy ani nebudu!" vykřikla jsem a utekla s kumbálu, slzy mi opět tekly proudem a já nevěděla co mám dělat, seděla jsem na záchodech na zemi a brečela.

Rozhodla jsem se že si dneska zabalím a pojedu už zítra, Lonie klidně může přijet déle ale já pojedu, dům si prý mám koupit až na místě tak je to jedno, teď je zarezervovaný.

Odešla jsem domů jak to dělám v poslední době skoro pořád, začala jsem si balit věci do krabic, oblečení do kufrů, všechno jsem si chtěla odnést, nechci litovat pak že jsem si s sebou něco nevzala.

Bylo kolem třetí odpoledne a já slyšela bouchnutí dveří, to znamená že přišli rodiče, jdu jim to oznámit aby s tím počítali.

,,Ahoj" pozdravila jsem je.

,,Ahoj, děje se něco že tady takhle stojíš? " zeptali se mě

,,Ano vlastně děje, odjíždím už zítra, je mi to líto ale chtěla bych se tam ještě nějak zabydlet než půjdu do práce" odpověděla jsem smutně a mamka ke mě přišla a silně mě objala.

,,My jsme s tím tak nějak počítali" pošeptala mi.

Pak jsme si s nimi chvíli povídala, a pak šla zase balit. Měla jsem všechno naskládané v krabicích, které jsem později společně s tátou a bráchou odnesla do auta, mamka nic těžkého tahat nemůže, protože by to ohorzilo miminko a to jsme nikdo nemohl dovolit.

Hned potom jsem se rozhodla že se stavím u Lonie a vše ji řeknu, vydala jsem se tedy na cestu, když jsem k ní jela, po cestě jsem zahlédla Jasona po boku s Emily, jak rychle si za mě našel náhradu, otevřela jsem pusu dokořán protože se právě začali vášnivě líbat.
Popravdě jsem se s ním chtěla jít rozloučit, ale po tom co ho vidím s tou krávou nikam nepůjdu.

Dojela jsem před dům Lonie a vydala se ke dveřím, zazvonila jsem a čekala než mi někdo otevře dveře. Nakonec mi otevřela Lonie.

,,Ahoj Vivi co tady děláš?" zeptala se a odstoupila ode dveří aby jsem mohla vejít dovnitř.

,,Přišla jsem ti něco říct" pověděla jsem když jsme obě šly k ní do pokoje.

,,A co, stalo se něco?"

,,No jak se to vezme, ve škole na mě zas v tom kumbálu Jason vyjel proč jsem mu nic neřekla že se budu stěhovat a tak, pak mi řekl že ho stejně miluju že si toho všiml a že to ví, tak jsem na něho vykřikla že ho nemiluju a utekla jsem"

,,Ježíš to je blbec proč ti takové věci říká" zakroutila hlavou.

,,No víš, já jsem se totiž včera trochu opila a schválně jsem mu poslala jednu fotku a udělala jsem jako že to bylo omylem, jenže mě se to jednou uz stalo a to bylo vážně omylem. Já vůbec nevím proč jsem to teď udělala schválně, jsem blbá"

,,Ale nejsi, neboj se taky jsem to jednou udělala" zasmála se a to jsem musela taky.

,,No ale kvůli tomu jsem nepřišla" pověděla jsem a Lonie se na me podívala s nadzvednutým obočím.

,,Rozhodla jsem se že pojedu na Havaj už zítra, mám už sbalené všechny věci a už i v autě, neříkám že máš jet semnou, jen jsem chtěla aby jsi to věděla ale pokud budeš chtít jet tak budu moc ráda" dodala jsem a čekala na její odpověď.

,,Ouu, a ty už máš vybraný dům?" přikývla jsem.

,,Dobře, tak asi začneme balit ne?" usmála se a já taky, byla jsem nadšená, netušila jsem že pojede semnou, ale jsem moc šťastná že jede.

Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat