Celý den s Lonie jsem si užila i když jsem byla stále nervózní z toho všeho a ještě ke všemu jdu dneska s Jasonem na ten ples, teď ani nevím jestli to třeba nezrušil. Raději mu napíšu.
Vivi: Ahoj, promiň že tě ruším, jen jsem se chtěla zeptat jestli platí ten dnešní ples nebo si mám najít jiný doprovod.
Jason: Ahoj, jo platí to, pokud ale chceš sebou někoho jiného tak nemám nic proti.
Vivi: Ne, chci jít s tebou.
Odepsala jsem nakonec jen tohle, docela mě překvapilo že mi odepsal hned, ale byla jsem za to ráda.
Jason: V 6 budu u tebe.
Napsal jen tohle, bez žádných smajlíků a nic takového, myslím že je na mě naštvaný, ale popravdě se mu vůbec nedivím, taky bych byla. Jenže já bych byla naštvaná kdyby to on řekl mě protože já do něho zamilovaná jsem. Mě by to bolelo, ale jak by to mohlo bolet jeho když on do mě zamilovaný není.
Byli čtyři hodiny odpoledne a mě došlo že bych se měla začít připravovat, došla jsem do koupelny a napustila si plnou vanu vody, chvíli jsem tam ještě o všem přemýšlela a pak se rychle umyla a opustila v ručníku koupelnu. Jenže u mě v pokoji seděl Jason, což sem nechápala, protože měl přijít až v šest.
,,Co tady sakra děláš?" zeptala jsem se a zakrývala si odkryté části těla.
,,Chtěl jsem si jen všechno vyříkat, ale jak tak koukám tak tě asi zrovna ruším tak to nechám na jindy a teď počkám dole" Jason se zvedl z postele a prošel kolem mě, když procházel prsty se mi omylem dotkl položky, projela mnou zvláštní energie, dech se mi zesílil. Zvláštní pocit.
Naposledy jsem se na něho podívala a on se díval na mě, pak už jen zavřel dveře a šel do obýváku.Otevřela jsem skříň a vyndala si šaty, šaty jsem si oblékla, udělala jsem si takový ozdobný drdol.
Poté jsem se lehce namalovala byla se svým vzhledem spokojená.
Vzala jsem si psaníčko a šla dolů kde už čekal Jason. Scházela jsem schody a připadala jsem si jako princezna, pro jednou jsem si připadala opravdu hezká.Jason přišel pod schody a zíral na mě s otevřenou pusou.
,,Vypadáš nádherně" pronesl a přitom mi podával ruku aby mi pomohl z posledního schodu, cítila jsem jak se mé tváře plní červenou barvou.
,,Jsi roztomilá když se červenáš" pošeptal mi Jason a já se začervenala ještě víc.
Až teď jsem se zaměřila na to jak vypadá Jason a musím říct že vypadal vážně božsky, nic hezčího jsem v životě neviděla. Malinko jsem mu pouoravila motýlek a jinak byla naprosto spokojená. Asi budu jediná která bude mít takhle krásný doprovod.
Společně jsem po boku vyrazili, Jason mi jako správný gentleman otevřel dveře od spolujezdce, já jsem nasedla a vyrazili jsme, zaparkovali jsme před velkou vilou odkud se line zvuk společenské hudby. Vešli jsme dovnitř a Jason mi sundal kabát a pověsil ho na věšák. Za celou dobu co jsme jeli autem a co jsme zatím tady, ani jeden z nás nepromluvil.
Přišli jsme dovnitř a vyhledali mé rodiče, po nějaké době jsme je našli společně s Viktorem a Meredith.
Cože Meredith, jakože nevím o tom že oni dva tu mají být spolu. Tázavě jsem se na ně dva podívala a Viktor naznačil, že mi vše řekne později. Teď už jsem chápala proč se Meredith ke mě chovala normálně a proč stále koukala do telefonu a usmívala se.Společně s rodiči jsme chodili kolem známých a se všemi prohodili pár slov, jak jsem se dozvěděla tak tohle jsou lidé se kterými bude táta brzy pracovat, měl mi to říct dřív abych o tom věděla a ne až teď. Jason také zjistil že mezi těmi lidmi je i jeho matka, která jim bude dělat sekretářku.
,,To je tvá máma?" zeptala jsem se a hlavou ukázala na pohlednou brunetou, která měla po boku ještě mladší dívku.
,,Ano to je ona, ona mi neřekla že tu bude tak tam ani nejdu, měla mi to říct" řekl a přišel mi trochu dotčený.
,,A ta dívka vedle?" zeptala jsem se ještě protože mě to zajímalo.
,,To je moje sestra Karin"
,,Nevěděla jsem že máš sestru" řekla jsem a žasla nad tím jak krásná byla. Jeho sestra měla krásné dlouhé, rovné a hnědé vlasy, měla jsem volné rozpuštěné a celkově moc hezké. Z dálky už jen dokážu popsat že má krásnou postavu a dokonalý vkus na oblečení, protože její šaty byli naprosto dokonalý.
,,Mám no, je to sice někdy hrozný tele, ale stejně ji mám strašně rád, nedal bych na ní dopustit"
,,Teď Teda ale nevypadáš nějak láskyplně" zasmála jsem se nad svou poznámkou a dál sledovala jeho sestru jak se poznává s novými lidmi.
,,Naštvalo mě, že mi o tom vůbec nic neřekli, mohl jsem jít s nimi" po těchhle slovech mě píchlo u srdce, vypadala to že tu semnou nechce vůbec být. Jason si toho všiml a okamžitě si mě otočil k sobě.
,,Tím jsem ale nemyslel že nejsem rád že tu s tebou jsem, já jsem moc rád, jen mě to trochu ranilo, že mě pozve cizí rodina za to ta má ne"
,,Jasně chápu to" usmála jsem se na něho a tentokrát byl ten úsměv něčím jiný, prostě jsem cítila jakoby mezi námi dvěma něco bylo. Už to bylo trochu divné, tak jsem odvrátila pohled a zadívala se někam jinam.
,,Hned jsem zpět" řekl mi Jason a odešel směrem ke své matce a sestře. Obě vypadali vážně zaskočeně že tam je, a vypadalo to že jim je i líto že s nimi Jason nešel.
Za pár minut přišel za mnou a chytl mě za ruku.,,Pojď semnou" řekl Jason a táhl mě za jeho rodinou. Styděla jsem se a byla celá nesvá. Když jsme dorazili, slušně jsem pozdravila a jeho matka i sestra mi pozdrav mile oplatili.
,,Mami, tohle je můj doprovod Vivian" představil mě Jason a já natáhla k jeho matce ruku.
,,Jsem Theresa Hank, ale říkej mi Theresa" ze široka se na me usmála a podala mi ruku, i já jsem se jí představila.
Hned poté ke mě natáhla ruku Karin a také se představila. Připadala mi jako modelka, byla tak krásná. Měla krásně dlouhé řasy a výrazně zelené oči, dokonalé plně rty měla v úsměvu.