Když jsme měli konečně zabalené Lonie věci tak jsme si oddechli, měla toho vážně moc takže do auta si vezme jen to co opravdu potřebuje a jinak si zavoláme stěhovácí službu, aby nám to tam odvezli.
Domů jsem jela v jednu ráno, a šla se na pár hodin vyspat protože mě čeká dost dlouhá cesta. Zelehla jsem do postele a hned usnula.
Ráno mě přišla probudit mamka, rychle jsem se nasnídala, ještě jednou jsem si zkontrolovala své věci a šla se rozloučit s rodiči a s bráchou.
Všichni stáli v předsíni a dívali se na mě zvláštním výrazem.
,,Je divné jak rychle jsi nám dospěla zlatíčko" řekla mamka s zadržovala slzy stejně tak jako já, obě jsme mělo na krajíčku, za to brácha a táta byli v pohodě, sice bylo vidět že je to mrzí ale jinak to bylo v pohodě.
,,Budete mi strašně chybět" pronesla jsem a začala jsem brečet a máma semnou.
Se všemi jsem se rozloučila a opustila náš dům, mávala jsem jim z okýnka a vydala se na dlouhou cestu, vyzvedla jsem Lonie a vyjeli jsme. Ani nechci vědět jak dlouho bude trvat naše cesta i když vím že hodně dlouho.
Cestou jsme si s Lonie povídali o všem, hlavně o tom jak se nám bude stýskat po našem domově a rodině.
Později jsme si zpívali a dělali blbosti.***
Po dlouhé, hodně dlouhé cestě jsme dorazili na místo a už na začátku jsme byli v úžasu, hrozně se nám tam líbilo, všude byla dobrá nálada, a bylo krásné příjemné teplo, za což jsem moc ráda protože nemám ráda zimu. Konečně jsme doma, řekla jsem si v hlavě a dál se věnovala řízení. Aby jsme byli co nejdříve ,,doma".
Později jsme také na místo dojeli a já byla v úžasu, bylo to moc krásné, dojeli jsme na ten kus co nám patří, kde už na nás čekala paní které jsme dali peníze, a teď byl dům definitivně náš.
S Lonie jsme se chytli za ruku a vydali se i s klíčemi do našeho domu. Odemkli jsme a otevřeli dveře, když jsme vešli dovnitř, uviděli jsme tu krásu ve které teď budeme bydlet, bylo to příjemné, všude po domě to vyřazovalo dobrou náladou, okamžitě jsme si šly prohlídnout zbytek domu, a pak jsme se sešli, aby jsme se dohodli která bude mít jaký pokoj.
Já jsem jako první vešla do pokoje ze kterého byl krásný výhled na moře.
Byla to krásná ložnice, vedle toho pokoje nebylo vůbec nic, protože to bylo až na konci a to se mi moc líbilo.
Nejblíž tomu pokoji byla koupelna která byla krásně laděná to šedivé barvy.Hned vedle byl obývací pokoj který byl krásně bílý a čisťounký.
A vedle toho Byla kuchyň také bílá, no a pak predsíňka a další ložnice.
Z celého domu jsem byla strašně nadšená. A už jsem věděla který pokoj si Lonie vybere, a to ten úplně poslední, já budu mít ten ve kterém jsem byla jako první, protože se mi vážně neskutečně moc líbil.Poté co jsme se s Lonie domluvili jsem odešla i se všemi svými věcmi do svého nového pokoje, tedy spíš ložnice, ale je škoda že tam budu sama když je to ložnice pro dva.
Pro věci jsem se samozřejmě musela vrátit, protože na jednou bych to nepovídala. Zavřela jsem kufr od auta a šla zpět do ložnice. Vše jsem si upravila podle svého a byla vážně moc spokojená, ještě si tedy budu muset jít nakoupit spustí oblečení, protože je tady vážně velké teplo a já tu mám převážně věci na zimu, nevím co mě to napadlo že si vezmu víc zimního než letního.