~16~

154 8 0
                                    

,,Tak povídej co jsi mi to chtěla říct" požádala mě Lonie když jsme si společně lehly ke mě do postele vedle sebe tak jako to děláme vždy.

,,Víš jak jsem vždycky měla den jít dělat modeling?" začala jsem mluvit.

,,Ano?" odpověděla Lonie se zvednutým obočím.

,,Nedávno jsem poslala do modelingové agentury svou fotku, a že bych chtěla fotit fotky na spodní prádlo, asi před dvěma dny mi přišel email že by mě chtěli" dořekla jsem.
Lonie vyskočila z postele a koukala na mě vážným výrazem.

,,To myslíš vážně? Moje nejlepší kámoška bude modelka? O můj bože, to je senzační" začala se radovat.

,,Je to skvělý a já jsem za to neskutečně moc ráda, jenže je v tom háček"

,,Jakej" zašklebila se Lonie a sedla si zpět na postel.

,,Je to v Americe na Havaji"

,,Cože, tak daleko? To se neuvidíme" Lonie byla smutná a já taky, jenže nic ještě nebylo jisté.

,,Ještě to není jistý, ale až mi napíšou tak budu vědět kdy, ale hrozně bych tam chtěla" usmála jsem se.

,,No to se ti nedivím, ale co když tam pojedeš, to tam budeš sama?"

,,No o to právě jde, já jsem totiž přemýšlela že by jsi mohla jet semnou, společně by jsme se odstěhovali do nějakého domku blízko vody a bylo by vše dokonalý, sama dům mít nemůžu a do bytu se mi nechce" řekla jsem a doufala že Lonie řekne ano.

,,Ehm, já nevím co na to mám říct Vivi, já nevím jestli by mě rodiče pustili a navíc je to strašně daleko odtud, co škola a tak?"

,,Tohle už mám naplánovaný, školu bych dodělala dálkově, jen jsem chtěla vědět jestli by jsi jela semnou."

,,Já určitě bych s tebou chtěla jet a pokud mi to rodiče dovolí tak ráda pojedu, práci bych si tam někde našla a dálkově zvládla školu tak jako ty, bylo by to vše úžasný, jen teď záleží na rodičích" dopověděla a já myslela že ji samou láskou rozmačkám, rychle jsem ji objala a objímala co nejpevněji to šlo.

,,Ehm, Vivian, víš ale že když mě teď umačkáš tak s tebou nepojedu protože umřu?" řekla se smíchem Lonie a já ji hned pustila. Začala jsem se smát taky a nakonec to skončilo tak že jsme se celý dopoledne smáli jako blázni.

,,Hele Lonie, co včera vůbec Mike?"

,,On je úplně boží, je tak krásnej a roztomilej a ten jeho smích, božee, nikdy jsem neviděla někoho hezčího" zasnila se a já se uchechtla.

,,Hele ale jakože se vy dva vlastně znáte " založila si ruce na prsou a hrála uraženou.

,,No víš já s ním tak trochu tancovala a on mi říkal že by chtěl nějakou holku na vztah, že mu to chybí, no a já jsem mu řekla tak trochu tvoje jméno a kde zrovna jsi, a asi si tě našel noo" usmála jsem se tak trochu provinile.

,,Jsem ti tak vděčná Vivian, on je úplně skvěleej" znova se zasnila.

,,Ale teď mi řekni co ty a Jason, všimla jsem si jak na tebe včera koukal"

,,No něco se včera málem stalo, prostě jasem tančila s Mikem a Jason žárlil a pak mě odtahl někam k zahradě kde nikdo nebyl, a opřel mě o zeď a málem jsme se políbili, jenže nás vyrušila máma a tak se nic nestalo, no a pak jsme se k tomu nějak nevrátili"

,,To si děláš srandu nee, tak to by mě hodně nasralo" podotkla Lonie a koukla se na me soucitným pohledem.

,,Taky mě to nasralo a pak jsme se s mámou pohádali kvůli tomu, protože na mě vyjela jak si to vůbec představuju a takový kecy" pokroutila jsem očima.

,,No jasný no, každopádně by vám to spolu hrozně slušelo"

,,Stejně tak jako tobě a Mikovi" usmála jsem se na ni tak jako ona na mě.

Celý zbytek dne jsme si zase jen povídali a dělali blbosti, vždycky to takhle skončí a je z toho pak krásný den. Dny s mojí nejlepší kamarádkou jsou prostě ty nejlepší dny.

Teď je večer a já se jdu podívat na email jestli už mi náhodou neodepsali, protože z agentur vždy odepisují hodně brzy.

Rozklikla jsem email a oni skutečně napsali, přesně tak jak jsem očekávala. Otevřela jsem email a začala číst.

Vážená Vivian MCcan, jsme moc rádi že máte o focení na spodní prádlo pro nás takový zájem, a byli bychom moc rádi kdyby jste pro nás fotila co nejdříve, mohla by jste třeba tak 15.2. nastoupit? Předem moc děkujeme.
A pozdravem Modelings.

Kdyu jsem docela email, nemohla jsem uvěřit vlastním očím, já vážně pojedu na Havaj a budu tam fotit fotky na spodní prádlo a hlavě už za týden, panebože, to je můj splněný sen. A teď ještě říct o tom rodičům a bude to celé geniální, vlastně tedy ještě ne, pokud to dovolejí i Lonie.

Seběhla jsem schody do kuchyně a našla tam rodiče i Viktora.

,,Chci vám něco říct" pověděla jsem a upoutala pozornost všech.

,,Povídej" řekl s klidem táta a poslouchali co ze mě vypadne, rychle jsem si šla sednout na mé obvyklé místo na gauči vedle topení a pustila se do vyprávění.

,,Víte, před chvílí jsem se podívala na email a přišla mi zpráva od modelingové agentury jak jsem vám už říkala, tak chtějí aby jsem nastoupila co nejdřív" řekla jsem a čekala jejich reakce než začnu zase mluvit.

,,Co má být co nejdřív?" zeptala se podrážděná mamka.

,,Příští týden" pověděla jsem.

,,No to snad nemyslíš vážně" vykřikla máma a rychle se zvedla do sedu.

,,Když na ní budeš křičet tak ničím nepomůže Tesso" podotkl táta a mám se zase posadila, teď už s klidnějším výrazem.

,,Myslím to vážně mami, já si chci žít svůj sen, makala jsem tvrdě ve škole abych se dostala na tohle místo a jsem tam, nechci to zahodit jen protože se ti to nelíbí, chci žít a chci něčeho dosáhnout, vím že vám tady bude smutno, mě se bude taky stýskat ale budeme se jezdit navzájem navštěvovat, až se malý narodí mami tak přijedu, slibuju, jen mě nechte žít si svůj sen, je to jediný o co vás žádám, peníze mám vydělaný a něco mám na účtu od vás když jsem byla malá, takže teď už nepotřebuju nic, jen aby jste mě tu nedrželi. Tak i tak prostě odjedu, buď rozhádaná s vámi nebo s vaším pochopením" dokončila jsem svou řeč a podívala se na jejich výrazy, máma měla v očích slzy a táta se na mě díval smutně. Jediný Viktor vypadal že mu to je úplně jedno.

,,Dobře, pochopím tě i když to pro mě bude těžké, se vším ti kdykoliv pomůžu zlatíčko, můžeš se na me kdykoliv obrátit, slibuju že nebudu dělat další scény, já jen že mi budeš strašně chybět, jsi mé první dítě, bude to těžké" řekla mamka a s oka ji vytekla jedna neposedná slza, rychle jsem k ni přešla a pořádně ji objala.

Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat