~6~

203 5 0
                                    

S Jasonem jsme spolu byli celý den, a ja jsem si ten den naprosto užila, musím říct že je vážně skvělý a Sarah má štěstí že on ji chce, ona ne krásná a on je krásný, určitě se k sobě budou hodit, asi trochu žárlím, ale nemůžu si pomoct, on je vážně moc fajn, po tom dnešku vím, že když je vám nejhůře, tak on přijde a pomůže vám, ode dneška mám ráda jeho přítomnost.

Teď jsem doma a čekám na Lonie, aby jsem ji vše mohla říct, tak jako to dělám vždycky, jenže ji nikdy neříkám o žádným klukovi, já se o ně nikdy nějak nezajímala, vždycky mi přišli jako hrozný svině, akorát holkám ubližujou, jenže Jason je nějaký jiný, a vyvolává ve mě pocity který ještě žádný jiný nevyvolal, cítím jako kdybych ho musela poslouchat, v jeho přítomnosti jsem nějaká jiná a cítím se fajn, tedy vždy když jo vidím ze začátku tak jsem nesvá a nervózní, ale jakmile jsem s ním o něco déle, hned je mi líp a nemůžu se ani na okamžik cítím na nic.

Za nedlouho se u mě doma objevila Lonie, ona má klíče a může si sem přijít kdy chce, rodiče ji berou také jako svou dceru, my jsme spolu od malinka takže sem chodí pořád a teta Adele taky. Vždycky si spolu s mámou dají víno a povídají si o všem možném. Stejně jako já a Lonie.

,,Ahoj kočko" pozdravila mě a silně mě objala.
,,Ahoj zlato" objetí jsem ji oplatila, ale o trochu víc silněji.
,,Tak povídej, co se dneska stalo v té škole?"
,,Přišel k nám do třídy nový kluk, a je strašně sexy a hezkej" řekla jsem zatím a viděla jak je z toho Lonie nadšená, to je totiž poprvé co mluvím o klukách.
,,Celou hodinu seděl vedle tě krávy Emily, a já sem se na něj jen tak párkrát podívala, pak jsem šla po hodině na záchod a tam přišla její parta a začali mě tak pomlouvat, a prý mě zničí pokud ho budu chtít" řekla jsem a slzy měla zase na krajíčku
,,A chceš?"
,,Ne nechci, Teda jako je hezkej a tak ale vůbec ho neznám a tak. Ale abych to dořekla, pak tak říkali že se semnou všichni baví jen protože jsem oblíbená, a takový věci, tak jsem utekla ze záchodu a narazila jsem právě na Jasona, pak jsem seděla v autě a brečela a on za mnou přišel a byl semnou celý den aby mi nebylo smutno a utěšoval mě" dořekla jsem to a usmála se.
,,Je to je tak hezky tohle, to je strašně roztomilý" začala se rozplývat.
,,máš nějakou jeho fotku?" zeptala se po chvíli.
,,Nemám ale mohla bych ho najít na Facebooku" usmála jsem se a vyskočila z postele pro notebook, protože na mobilu se mi to hledá pěkně blbě.
Vzala jsem si ho do postele a podle Emily Jefferson jsem ho našla na facebooku, protože jeho příjmení bohužel neznám.
Samozřejmě jsme ho přes Emily našli, ukázala jsem ho Lonie a ta si ho důkladně prohlédla.
,,Wow ten je tak sexy" pronesla když si prohlédla všechny jeho fotky na fb.

,,hej Lonie co to děláš sakra" křikla jsem na ni když mu poslala žádost o přátelství.
,,O co jde když ho chceš ne?"
,,Ne nechci, sice se mi líbí ale nechci ho, navíc se mu líbí někdo jiný" řekla jsem zklesle.
,,A kdo?"
,,Sarah Hamilton" řekla jsem smutně a dál pozorovala jeho fotky na facebooku a potom i na Instagramu.
,,Je prostě k sežrání" řekla jsem a ani si neuvědomil že jsem to říkala nahlas, Lonie se na me neuvěřitelně koukala a pak jsme obě propukly v šílený záchvat smíchu. Obě jsme se váleli po mé posteli a smáli se jak blázni.

,,A co ty, máš nějaké novinky?" zeptala jsem se já ji, aby jsme nemluvili pořád jen o mě ale taky o ní.
,,Hele dneska ne, žádný drby ani nic takového nemám, dneska se nic ve škole neřešilo" zasmála se. Lonie je hrozná drbna, všechno vždycky ví skoro jako první.
,,To je nějaké divné ne?"
,,Jako docela jo" začali jsme se znova smát jako blázni, já jsem věděla že si tu čokoládu dávat nemám, jsem po ní vždycky jak na fetu.

S Lonie jsme si zapli film na DVD a společně si lehli ke mě do postele, leželi jsme tam jako milenci, stejně tak jako ležíme vždycky, vždycky ji potřebuju u sebe a kort po takhle těžkým dnu. Teda jak v čem těžkém, beru to jako po těch řečích od Emily a to hsrhcni vysvětlování a tak.

Po několika hodinách musela Lonie odejít domu, a já zůstala zase sama, rozhodla jsem se že si napustím vodu, naleju si skleničku vína a budu relaxovat, samozřejmě ještě musím Lonie poslat jakou mám pohodičku.

Zapla jsem vodu, zašpuntovala vanu a mezitím než se mi visa napustila jsem si došla do ledničky pro flašku vína a pro skleničku.

,,Kam s tím jdeš zlatíčko" zastavila mě mamka v polovině cesty.
,,Jen jdu relaxovat" odpověděla jsem ji a usmála se.
,,Tak to ti závidím taky bych chtěla"
,,Tak proč nejdeš?"
,,Ještě musím někam zaskočit"
,,Jo aha" odpověděla jsem naposledy a pak zašla za roh a rovnou do koupelny. Svlékla jsem ze sebe oblečení a zalezla do teplé vody, ještě jsem si dala trochu pěny a nalila si do skleničky víno.
Zapla jsem svůj telefon a vyfotila to, a šla to poslat Lonie.
Vivi: tak mám docela pohodičku, heč:*

Zprávu jsem odeslala a začala si vychutnávat jahodové víno, které mi neskutečně moc chutná, je to moje oblíbené

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zprávu jsem odeslala a začala si vychutnávat jahodové víno, které mi neskutečně moc chutná, je to moje oblíbené.
Po několika minutách mi přišla zpráva.

Jason: Tak ty si Teda užíváš:)

Nechápala jsem proč mi píše Jason, až když jsem rozklikla chat s ním tak mi to došlo, okamžitě jsem se chytla za pusu a cítila se neskutečně trapně. A už mi i došlo jak se to vůbec mohlo stát, já mám Lonie vždy na prvním místě na messengeru, jenže když mi Jason potvrdil žádost tak tam byl on a já klikla hned na to první místo.

Vivi: pane bože, strašně se omlouvám, to bylo omylem.

Jason: v pohodě, nic se neděje, nikdo to neuvidí, neboj:D

Vivi: Děkuju.

Odeslala jsem poslední zprávu a bylo mi vážně na nic, co teď budu dělat až ho uvidím, vždyť na té fotce je vidět skoro všechno. Pane bože já jsem tak blbá.

Respect?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat