-bella nın gözünden-
Bu çocuk gerçekten güvenilir di.Archer yastığın yanindaki telefonumu aldı.
bella:ne yapıyorsun?
archer:numaramı kayıt ediyorum birşey olursa ara
bella:tamam
banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim archer ile masaya oturup kahvaltı ettik.
bella:ben artık eve gideyim.
archer:dur! ben seni bırakırım
bella:nasıl? ?
archer:yakınlarda benzin istasyonu var oraya kadar gidebilirsek benzin alabiliriz.
bella:peki
beraber dışarı çıktık ve archer in arabasina bindik zar zor benzin istasyonuna gelmiştik hemen benzin aldık ve ben ona evi tarif ettim "...3.ev"
archer:güzel yer neyse saat 13.30 da benimle ormana gelirmisin?
bella:ı-ı..s-şey olur.
archer yanagimdan öpüp gitti ben de eve girdim.Şaşırmıştım ve kendi kendime konuştum "o beni öptü mü? ne yani beni seviyormu?"derken saate baktım "12:46" hemen ustumdekilerdn kurtulup mavi bir tshirt beyaz bir mini etek ve beyaz converselerimi giyip minik sırt çantamı aldım içine kulaklık telefon peçete makyaj malzemesi küçük bir ayna koydum.Banyoya geçip sarı saçlarımı taradim eyeliner çektim ve aşağı inip birşeyler yedim.Telefonum çaldı. .
-telefon görüşmesi-
Archer:merhaba bella
Bella:Merhaba archer
Archer:Seni erken alsam bir sorun olurmu?
Bella:Hayır ben hazırım.
Archer:peki 5dk ya oradayım.
minik çantamı alıp hemen dışarı çıktım ve archer arabası ile sokağın başında belirdi arabayla yanaştı ve arabadan indi.
archer:ooooo cok güzel olmuşsun.
bella:Sağ ol.
-archer in gözünden-
Bella gercekten çok güzel olmuştu resmen beni büyüledi. Bella ile arabaya bindik arabayı ormana doğru sürdüm
-20dk sonra-
Ormana varmistik bellayi getirdiğim orman issizdi sadece kuş sesleri vardı. Bella yi bir suzdüm gercekten çok tatliydi.Beraber ormanın içlerine doğru ilerledik durduğumuz yer gayet uygundu vur ağacın altına oturduk ve sandaviclerimizi yedik sonra bella ile çıktığımızı hayal ettim fakat bu güzel hayalden bellanin sesi ile çıktım.
bella:archer? iyimisin?
archer:bella pardon b-ben..dalmisim.
bella:önemli değil.
archer:peki şimdi kapat gözlerini.
bella:neden??
archer:süpriz.
-Bellanin gözünden-
Archer gözlerimi kapatma mi istemişti nedenini anlamamıştım fakat gözlerimi kapatmıştı m.Archer elimden tuttu cekistiriyordu bir süre sonra durduk.
archer:Gözlerini açabilirsin prenses.
gözlerimi açtım ve harika bir manzara ile şok oldum.Bir uçurum kenarı! "çok güzelll"diye ciğırdım
archer:begendigine sevindim güzellik.
Aman Tanrım archer bana guzellik dedi.
salak o bu kelimeyi birçok kıza kullanıyor olabilir.
archer üzüldüğümü fark etmiş olmali ki yanima gelip "noldu"dedi.
bella:....h-hic..birsey
-archer in gözünden-
bella çok üzgün görünüyordu nedenini sormuştum fakat o "hic birsey"diyip geçiştirdi.Acaba beni sevmiyormu? benle vakit geciriken sıkılıyor mu? beni istemiyormu? neden böyle yapıyor? (babam pasta yapmayi nerden öğrendi?) Diye düşünürken bella çoktan benim omzuma yaslanmis uyumustu.Bende çok yorgundum bende yavaş yavaş gözlerimi kapattım.
-5 saat sonra-
Gözlerimi araladım ve bella yoktu! hemen ayağa kalktım etrafa bakindim bella oradaydı uçurum kenarında oturuyordu yanina gidip onu uçurum kenarindan alıp daha güvenli bir yere çektim bella ağlıyordu.
archer:neden agliyorsun?
bella:.....
cevap vermiyordu sonra göz yaşlarını sildi
-bellanin gözünden-
archer i seviyordum ama o beni sevmiyordu yani ben böyle düşünüyordu m ağlama sebebim buydu ve archer e cevap verememem onu üzmüş olmalı benim tekrar gözlerim doldu o anda archer bana sarıldı ve fisildayarak "bunu yanlis anlama üzülen kizlara dayanamiyorum"dedi bende gözyaşlarımı sildim hava karariyordu.
archer:seni evine bırakayım.
bella:peki
arabaya bindik
-20dk sonra-
eve gelmiştik.
arkadaşlar lütfen vote..yazım yanlışları için özür dilerim.