-EVEN-

81 5 0
                                    

-30dk sonra-

Eve varmistik Archer e teşekkür edip arabadan indim oda gitti.Eve girdim

gerçekten yorulmustum.Mutfakta hemen pratik birseyler atistirdim.Odama çıkıp üstümdekilerden kurtuldum havlumu alıp ılık bir duş aldım bu gerçekten iyi gelmişti odama geçip beyaz bir şort üstüne siyah bir tshirt giydim birden irkildim ağaağağğ telefona mesaj geldi mesaja baktım olamaz! mesajı atan kişi geçen seneki sınıf arkadaşım daha doğrusu eski sevgilim...

(mesaj) bella ben yazliga geldim eğer evdeysen kapının önüne gelirmisin?

aağh arkadaşlar benim yazariniz pardon size even den bahsetmedim demi?
even:Bella nın eski sevgilisi sarışın ve yakisikli.even, bellanin yazlığının sokağında oturuyo aralarinda 2-3 ev var neyse okumaya devam edin...

Bella hemen evden çıkıp kapıyı kapattı ve karşısında even!

Bella;noldu even?

Even;ı-ıı..ş-şey bir seyler icelimmi?

Bella;...olur bekle telefonumu alıp geliyorum.

Eve girdim ve telefonumu aldım
neden kabul ettimki neden?

düşünürken bur yandan da evden çıktım.Even ile bar a doğru uzun bir süre yürüdük.Sonunda gelmiştik içeri geçtik aşırı ses vardı ve çok kalabalıktı hemen biryere yerleştik ve Even çoktan içki sipariş etmişti. Bilmem kaçıncı bardağı kafaya dikmistim başım agrimaya başlamıştı Even ile konusuyorduk.

-archer in gözünden-

Bellanin üzülmesin e canım sıkılmış ti  bende kendimi bara atmıştım bir süredir burada takiliyordum ve masada bir çocuk ile oturan bella gözüme çarptı.Bellanin barda ne işi var? O çocuk kim? Ne konuşuyorlar? merak ve sinirden ölüyordum.O çocuğun kim olduğunu merak ettigim için onları izledim konusuyorlardi bir süre sonra masadan kalkıp dışarı çıktılar bende hesabı ödeyip dışarı çıktım onları uzaktan takip ediyordum bir süre sonra belanın evine geldiğimizi fark ettim onlarda durdu ve kendi aralarında konusuyorlardi ardindan bella evine doğru yürüdü o çocuk belanın kolunu tuttu ve bellayı öptü! inanamiyorum ya sevdiğim kızı öptü!

Bella o çocuğu geri itti ve hızla eve girip kapıyı çarptı çocuk neye uğradığına şaşırmıştı bense dayanamayıp çocuğa kafa attim çocuk yere düşmüştü burnu kaniyordu biraz daha hirpaladikdan sonra gittim.

-Bellanin gözünden-

O kim oluyorduki beni öpüyordu! Neyim ki o benim! diye kendime kizarken feci uykum gelmişti hemen yatagima yatıp uyudum.

-Even in gözünden-

Bellayi öpmüştüm ve üstüne dayak yemistim burnum kırılmıştı. Tekrardan Bellanin gönlünü alıp onu geri kazanmaliydim."o bana vuran çocuk acaba bella ile cikiyormu?"bilmiyorum ama o çocuğu belladan uzak tutmaliyimm.

Yaz Aşkı [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin