-HASTANE-

62 5 0
                                    

Yavaş yavaş gözlerimi araladım çok yorgundum sanki beni uyanana kadar dövmüşler.Gözlerimi tamamıyla açtım ve en son olanları hatırlatmaya çalıştım.En son korna sesi..acı...en son araba çarpmıştı.Etrafa göz gezdirdim odada bana bakan Archer ve Austini gormemle gulumsemem bir oldu.Fakat onlar hâlâ gulmüyordu."annem nerde"diye sordum.Cevap vermediler"babam nerde"diye sordum.Bu sözünden sonra Austin in elleriyle yüzünü saklamaya çalıştığını,Archer in ise gözlerinin dolduğunu fark ettim."noldu sozlesenize"diye bağırdım o sirada doktor içeri girdi.
doktor:"Bella hanım trafik kazası geçirdiniz merak etmeyin önemli birseyiniz yok sadece cizikler ve morluklarla atlattiniz."
bella:"bana ne olduğu umrumdami sanıyorsunuz? babam nerde o nasıl annem nerde?"
doktor:"kendinizi yormayiniz annenizin işleri vardı malûm cenaze için..."
bella:"ne diyorsun ne cenazesi?"
doktor:"bildiginizi sanıyordum özür dilerim babanız vedaf etti başınız saolsun"

dedi ve odadan çıktı.Archer ve Austin in gözleri dolmuştu.
archer:"ağlama bella"

agladigimi yeni fark etmiştim. yattığım yerden dogrulmaya çalıştım austin dogrulmama yardım etti.Bende archer a baktım artık austin ve archer biribirlerine ölümcül bakışlar atmiyordu.Bu beni biraz sevindirsede aklıma babam gelince üzülüyorum.

Babam beni her zaman kollamisti sonuçta babam di. ben 'bella ryder'.....'dylan ryder'ın kızı 'bella' artık beni kollayan koruyan uzuldugumde saçımı okşayan bir babam yok!

Annemin sesi ile irkildim.
"kızım iyimisin?"

diyip sarıldı.ikimizde agliyorduk ve ben bu hastanede daha fazla kalamazdim.
"burada ne kadar kalacağız"
archer:"sen ne kadar istersen"
"mümkünse şimdi gidelim"

archer kalkıp gitti.Annem ise eşyalarımı toparliyordu bur süre sonra
annem:"eve gidip dinlenecegim"

diyip gitti.kapı açıldı Archer gelmişti.
archer:"ufaklık kalk hazırlan gidiyoruz"

hemen kalktım archer ve austini dışarı sürükleyip odanın kapısını kilitledim.Dizimdeki çizik ve morluklari kapatacak dar lacivert bir kot pantolon ve bir tshirt giydim saçlarımı düzeltip dışarı çıktım.Nereden esti bilmiyorum ama aklıma bir kaç haftadır hiç görüşmedim sevgilim geldi.ethan (sevgili):siyah saçlı yeşil gözlü biriydi fakat uzun zamandır gorusmuyorlar di
bella:size bir numara versem şu anda nerde olduğunu bulabilirmisiniz?
austin:2dk mı alır.
bella:********** numara bu.

austin telefondan birşeyler kurcaladi
austin:buraya yaklaşık 10dk uzaklıkta bir sokakta.
archer:hadi çıkalım hastaneden sonra ne yaparsanız yapın.

archer ın sözü üzerine dışarı çıkıp archer ın arabasina bindik archer arabayi austin in verdiği adrese sürdü.

-15dk sonra-

Hepimiz arabadan indik üçümüz de Ethan ve öpüştüğü kızıl saçlı sürtüğe bakiyorduk fakat onlar bizi görmemişti.Austin ve Archer a burada beklemelerini ve ne olursa olsun gelmemelerini söyledim onlar beklerken bende Ethan ın yanına gittim inanmıyorum hâlâ beni fark etmediler.Elimi kaldırıp kızın kızıl saçlarına doladim kız o iğrenç sesi ile bağırıyordu Ethan ise korku ve utangacliktan duvara sinmisti.Kızın saçını çekip "buradan toz ol"dedim.Kızıl koştura koştura gitii.Sıra ethan day di.Ethan ellerini cebine koyup duvara yaslandi ve "beni bu kadar sevdiğini bilseydim..."diye söze girişirken onun kasıklarına ağır bir tekme attım.O yerde kıvranırken "beni sürtüklerinle karıştırma"diyerek uzaklaştım.Sanırım bu attığım tekme onun kısır olmasına yol açacak.

Archer ve Austin in yanına gittim korkunç bir şekilde bana bakıyorlardı.
"ne var!?"

diyerek arabaya bindim.

oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Yaz Aşkı [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin