-ANTALYA-

61 5 2
                                    

Günlük:Antalya dayiz iki gün önce babamı huzura, toprağa kavusturmustum.Evimizdeki bana ait olan tüm eşyaları Antalya ya getirdik.Annem benimle gelmedi oda benim gibi harap olmuştu babamın tek hatırası olan manisada ki evinde kalmaya karar kıldı.Ben ise tamamen antalyaya taşındım.

********

Güneşin gözümün içine işleyen kesici ışıkları sayesinde gözlerimi araladım.Kalkmaya hiç halim yoktu bu yüzden biraz tavana baktım bunu zaten herzaman yaparım =D Bir saniye..bu tavan..Burası benim evim degildi... Hemen yattığım geniş ve rahat yataktan dogruldum.Yerde yatan bir Archer ve koltukta oturarak uyuya kalan bir adet Austin gördüm.Halleri çok komik duruyordu hemen komidinde duran telefonumu alıp fotoğrafların ı çektim.

Nerde olduğumuz hakkında bir bilgim yoktu
+Burası senin evin değil archer in da evi değil o zman...
-AUSTİN! !

iç sesimin bana yaptığı hatırlatma sayesinde nerde olduğumuzu hatırlayıp kiyafetlerimi aldım.Banyoyu bulup kapısını kapattım altima açık renkli kot şort beyaz renkli kolsuz ve bej rengi bir hırka giyip saçlarımı doğal haline bıraktım.Aşağı inip hava almak için evin minik bahçesine çıktım.korktuğum şey başıma geldi!
hirlayan ve salyalari akan bir köpek!

köpek bana bakıp hirlarken bende korkunun bana verdiği o igrenc duyguyla köpeğe bakıyordum.Arkamı dönüp kacabilmek için hızla arkamı döndüm ve dönmekle beraber sert bir şeye carpmamm bir oldu.Başımı kaldırıp ne olduguna baktım carptigimm şey austindi!

Bir yandan bana bakıp kikirdarken bir yandan da köpeği sevip sakinlestiriyordu.Hemen içeri girdim acıkmıştım ve güzel kokuların geldiği yöne yöneldim.Mutfağa girdiğim gibi üstünde sadece eşofman altı bulunan ve çıplak gövdesini kapatmayan bir önlük lü archer duruyordu.'archer biscolata erkeklerine bin basardi'ben farkında olmadan archer a hülyalı hülyalı bakarken onun "ne o çok mu yakışıklıyım? " demesiyle omzuna bir tane geçirdim egoist hayvan işte.O bana hala pis pis sırıtırken ben ona yardım etmeye başladım.O biberleri 'oktay usta' gibi özenle ince ince dograrken bende ekmekleri dilimliyordum.O sırada Austin de geldi ve yaptıklarımızı masaya taşıdı.Hempimiz masaya geçtik ve ben tabağıma gömüldü m gerçekten çok lezzetliydi.Banyoya gidip ellerimi yikadım hemen aşağı indim ve masayı toplamalarina yardım ettim.

* * * * *

Austin in film izleme isteği üzerine DVD ye bir film taktık patlamış mısırımı alıp koltuğa yerleştim Archer sağımda Austin ise solumda oturuyordu.Film çok duygusal di ve ben sürekli ağlıyordum Austin ve archer film izlemek yerine beni sakinleştiriyordu.

* * * * * * *

Film bitmişti fakat ben hâlâ filmin etkisinde kalmıştım.Kafa dağıtmak için wattpad e girdim.Wattpad iyi hissettiriyordu.Bir öküzün ani dürtmesiyle irkildim bu öküz Archer  di "Lunapark a gidiyoruz prenses hazırlan" dedi ve göz kırptı kesinlikle göz kirpmak onun için bulunmuştu.

oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin bu arada size bir sorum var.

Bella ve Archer mı?
Bella ve Austin mi?

Yaz Aşkı [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin