(multimedia erica)
Plaja varmistik oldukça kalabalıktı archer hemen elimi kavrayıp beni cekistirdi
-cekistirmekmi bella? resmen sürükledi
+iç ses kesyavaş yavaş seyreklesiyordu fazla ilerlemistik etrafa baktığımızda 5-6 kişi vardı.Hemen cantamizi şezlong a koyduk ben şort ve tshirt ten kurtulup archer i denize sürükledi m.Su çok soğuktu titreye titreye ilerlerken Archer beni ittirdi ona en korkunç 7 numaralı bakışımı (seni öldürecem bakışı)attım.Archer 32 diş güldü.ve bende onu suya çektim hemen yanıma düşmüştü birbirimize bir an çok yakın olduğumuzu fark ettim ve gulüşümüzü bir sezsizlik kapladı. Archer in gözlerinin içine dikmistim gözlerimi archer bana anlam veremediğim duygularla bakıyordu.Archer yavaş yavaş yaklaşıyordu nefesini yüzümde hissediyordum o an geri çekildim yüzüm domates olmuştu archer de somurtuyordu ne yapıyorduk biz? sevgili bile değilken neydi bu yakınlık!?
-Archer in gözünden-
Bir an guluslerimiz kesildi birbirimize bön bön baktık daha sonra ben bella yi öpmek için yaklaşıyordu m ki bella geriye cekildi ben şaşkın gözlerle ona baktığımda o kıpkırmızı ydı kesinlikle utandığında Cok tatli oluyordu ben ona sen utandinmi diye sorunca bana hayır be niye utaniyimki diye cirlayip koluma vurdu ben yüzüme piç smile sırıtışını takindim.
-Bella nın ağzından-
konuyu değiştirmek için denizde koşmaya başladım ve kaybeden çürük yumurta bağırıyordu m.Bir yandan gülüp bir yandan koşuyordu m.bitiş e gelip ben kazandım diye bağırdım ve Archer a dil çıkardım.Archer ise bana göZlerini devirmekle yetindi.Ben archer a , archer da bana bakıyordu.
+ne bakiyon lan! ne varr!¡
-iç ses qess¡!
+tamam ablacigim.birbirimize bön bön bakıyorduk ve o yaklasti nefesi yüzüme vururken even ile bir kız yanımıza geldi
+bu even pic bi rahat bıraksa sizi...ah be ...
-sus qızEven pic smile sırıtışını takinip "aa sizdemi burdaydiniz"dedi.Yanındaki kız kendisini tanıttı "Ben erica" dedi ardından archer ile benim elimi sıktı.Erica, archer i yiyecek gibi bakıyordu. Archer ise 32 diş sırıtıyor du.Even ise istedigi olmuş gibi piç smile sırıtışını sergiliyordu.Even a 5 numaralı "sen öldü n"bakışımı attım. Hemen şezlong a gidip uzandım.Archer,Even ve Erica ise beni tamamen dislamış bir şekilde eğleniyorlar di.Archer ise Erica denizde eğlenirken Even ise denizden çıkıp bana doğru yürüyordu, geliyor geliyor ve şezlongumun ucuna doğru oturdu.
Even:sen niye gelmiyorsun?
ona cevap vermemeye çaba gösteriyordum o ise konusurken sesini yükseltmiş ti pardon duzeltiyorum bağırıyordu. Bana bağırması beni üzüyordu böyle konularda (hassas olması psikolejik) hassastım.
Even:KONUSSANA!
Gozlerim dolmustu ve hıckırıklar ımı tutamadım agladigimi gören Even özür dileyip sarıldı ben ise onu ittirdim ben ne kadar onu itsemde o beni kendine çekiyordu."EVEN BENİ RAHAT BIRAK" dedim.Denizdeki Archer ve erica şaşkın ca bize bakıyordu sanırım fark etmeden bagirmisti.Archer ve Erica yanımıza geldi.
Even:prenses benimle çıkar mısın?Tekrar gözlerimin dolmasiyla Ericaya baktım 32 diş sırıttı.Gözyaşlarımı sildim kimse konusmuyordu.Erica ve Archer sezlong da oturmuştu ben ise ayaktaydı m tabii even da karşımda.İnanamiyorum archer o sürtüğün etkisinde kalmıştı. Even ise daha da yaklaşıyordu.Archer bize sinirli bakışlar yolluyordu.Archer a bakmayı kesip önüme donmemle Even dudaklarima yapışmıştı hemen ondan ayrılıp en sert tokatlarimdan birini yüzüne attım.Even ise tokadimin etkisi ile geriye doğru sendelendi.Archer ise bana göZlerini pörtletmis cinayet islemisim gibi bakıyordu Erica ise Archer a bakıyordu 'yiyecek gibi' Her şey üst üste gelmişti hemen kurumuş bikinimin üstüne yeşil bir şort ve turuncu bir tshirt geçirdim çantamı alıp plaj çıkışına doğru yürüdüm Tanrim kimse bella geri dön demiyo.s.s
+demesimi lazım mal!
-sus iç ses.iç sesimi susturdum ve çıkışa doğru ilerliyordum telefonum çalışıyordu hemen durup çanta denilen gezegenimin içini karistiriyordum ve sonunda telefon..arayan en iyi arkadaşım katie.
-telefon görüşmesi-
-selam bella
+selam katie
-Bella sen iyimisin
+iyiyim katie sen?
-iyi...ben..kapatmam lazım görüşürüz..
dıt...dıt..
telefonu çantama koydum ve ensemde bir nefes hissettim korkuyla geriye döndüm ve bir adet archer!
Archer:nereye gidiyosun ufaklık.?Archer a 'sen ciddimisin'bakışımı attım.
Archer;herneyse arabaya bin!-archer in gözünden-
Bella arabaya bitmisti çok üzgün gözüküyordu gözleri aglamaktan kıpkırmızı olmuştu ben de yol boyunca olanları düşünmeye başladım.Bella...Evenden bir çıkma teklifi aldı fakat bella ondan nefret ediyor.Bella ya döndüm ona baktım kafasını cama yaslamis dışarı bakıyordu.
sınavın olduğu için çok yazamıyorum bu sene benim için önemli sonuçta liseyi belirliyorum yazım yanlışları için üzgünüm.