Pers. Evelinei
Eu:Cristi...eu...spun dar el mă săruta din nou.Cristi:Nu trebuie să spui nimic.
-Te iubesc Oni.Evelina:Și eu, spun și ne luăm în brate.
-De când nu mi-ai mai spus așa?Cristi:Cred că de 10 ani, spune și începem să râdem.
Pers.Laviniei
Stau liniștită în pat, până ce aud un ciocănit în ușă.
Eu:Intră, spun plictisită.Cătălina:Ce face prințesa adormită?
Eu:Da, ce mai prințesă.
Cătălina:Știi că te iubesc, nu?
Eu:Ce vrei?spun știind că vrea ceva de la mine.
Cătălina:Îmi dai chitara ta?spune uitându-se la mine cu o față de cățeluș.
Eu:Nici gând,spun răstit.
Cătălina:Te roooog, spune miloginduse la mine.
Eu:Nuuuuuuuuu.
Cătălina:Măta,spune și îmi arată degetu din mijloc.
Eu:Sugi, spun la rândul meu arătându-i degetul din mijloc.
Mai stau vreo 2 minute și iar aud un ciocănit în ușă.
Cine dracu o inventat ușa?
Eu:Daaaa, spun nervoasă.Duțu:Hei.
Eu:A, tu erai.
Duțu:Așteptai pe altcineva, spune ridicând o sprânceană.
Eu:Nu așteptăm pe nimeni.
Duțu:Încă nu te-ai pregătit pentru petrecere? Mai sunt 2 ore.
Eu:Am timp. Chiaaaar...spun apoi mă uit la ceas...acum, trebuie să mă duc la machiaj.
Duțu:Stai, spune și mă oprește din mers.
Se uită o secundă în ochi mei, apoi mă sărută. După ce desprindem sărutul spune:
Duțu:Scuze, sunt un prost,spune și pleacă.Eu:Vlad...spun dar era târziu.
Aia e, nu vreau să stric această seară.
Pers. Irinei
Eram în casă împreună cu Rouhi și mâncăm.
Eu:De abea aștept seara.Rouhi:Și eu.
Eu:Mă duc să caut o pereche de pantofi cu(,) care să mă încalț.
Rouhi:Ok, spune și continuă să mănânce.
Merg în cameră părinților mei căutând o pereche de pantofi. La un moment dat găsesc un luci de buze pe care îl scap și se duce sub pat.
Mă aplec uitându-mă după el, dar găsesc o cutie. O iau și mă așez pe pat.
O deschid încet. În ea se aflau niște hârtii documente. Iau un document și încep să citesc cu voce tare.
Eu:Fișă de adopție? Ce e asta?spun nedumerita.
Mai răsfoiesc puțin, până găsesc o fotografie cu două fetițe mici.Întorc fotografia iar acolo scria Lavinia și Irina Toma?
Eu:Ce sunt astea?
Mai răsfoiesc puțin apoi găsesc alt document pe care scria Lavinia Toma și Irina Toma,adoptate la data de 13 martie.Surorile au fost aduse aici pe 26 ianuarie 2000.Scap cutia jos începând să plâng.
Eu:ROUHII!strig din toți plămâni.Rouhi:Ce s-a întâmplat iub...spune dar rămâne mut când vede cutia jos eu plângând pe pat.
-Ce ai pățit?spune venind lângă.Eu:Eu...și... Lavinia...suntem surori!spun și încep și mai tare să plâng.
Rouhi:Nu se poate.
CITEȘTI
În Căutarea Adevărului!
Teen FictionSecrete,amintiri,întâlniri,şi iubire! Data inceperi:16.august.2019 Data încheieri:????