După 2 ani...
Pers. Lavinia
Au trecut 2 ani în care sau întâmplat multe lucruri. Nu am mai ținut legătura cu Vlad. Am mai vorbit cu Irina și Oana care spun că sunt bine și stau în același apartament.
Irina și-a făcut un iubit pe nume Adrian, se înțeleg foarte bine și sunt foarte fericiți. Oana la fel este și ea cu(,) Cristi. Stau toți în același apartament doar că Vlad nu mai stă acolo.
După cum mi-au spus, după acea seara, Vlad și-a luat un apartament în care să stea singur și mai seara de seara stă prin cluburi și se droghează. Îmi pare rău că s-a distrus așa, dar mi-a rupt inima în mii de bucățele.Astăzi am hotărât să merg să le fac o vizită. Azi fiind și ziua Oanei care face 21 de ani,ma întrecut cu un an.
După o ora de cumpărături...
Mă urc în mașină și pornesc spre ei, deabea aștept să îi văd.Pers.Oanei
Astăzi este o zi în care mai îmbătrânesc cu un an. Sunt fericita că am lângă mine o persoana care mă iubește și are grijă de mine.
O așteptăm pe Lavi, nu am mai văzut-o de ceva timp, îmi era dor de ea. De când s-a despărțit de Vlad, el sta numai prin cluburi. Sper ca își va reveni odată.-Iubire e cineva la ușa! Striga Cristi.
-De ce nu răspunzi tu? Ești mai aproape.
-Prea lene... Spune molesit.
Mă uit la el cu o fata gen "lasă că vezi tu" , și deschid ușa.
-La mulți ani!! Spune Lavinia cu un tort în brațe.
-O doamne!! Spun cu lacrimi în ochi. Mi-a fost așa dor de tine. Spun luând-o îmbrățe.
-Și mie de tine.
-Haide, intra. Spun luând tortul și ducându-l în bucătărie.
-La fel ca și înainte. Spune și se uită prin casă.
-Da, nu am schimbat nimic.
-Ia uite cine a venit la noi! Spune Cristi venind să o îmbrățișeze.
-Bună! Spune zâmbind.
-Te-ai mai înălțat puțin? Spune Cristi făcând mișto.
-Ha ha, foarte amuzant. Unde e Irina? Spune căutândo cu privirea.
-S-a dus la cumpărături.
-OK. Spune așezându-se pe canapea.
Pers. Lavinie
Mi-era foarte dor de ei. Mă bucur că am putut veni.-Sper să îți placă ce ți-am luat.
-Nu trebuia să te deranjezi. Spune uitându-se în pungă.
-Și, ce ați mai făcut în lipsa mea? Spun zâmbind.
Se uita unul la altul dezamăgiți.-Hei, ce este?
-În mare parte încercăm să îl facem pe Vlad să își revină. Spune Cristi uitându-se în jos.
-Unde e?
-Cred că acasă. Vine zilnic pe aici și e ok, dar seara nu știu ce ii cu el. Spune Oana.
CITEȘTI
În Căutarea Adevărului!
Teen FictionSecrete,amintiri,întâlniri,şi iubire! Data inceperi:16.august.2019 Data încheieri:????